اقتصادی

بازار از افزایش طلا خوشبینی نکرد

در نظرسنجی هفتگی كیتكونویز ، كارشناسان و سرمایه گذاران وال استریت نسبت به افزایش قیمت طلا در این هفته علی رغم كاهش هفتگی طلا ، خوش بین بودند.

به گزارش ترندونی ، کارشناسان وال استریت مانند هفته گذشته وقتی پیش بینی افزایش 80 درصدی قیمت طلا را داشتند ، خوش بین نبودند ، اما بیشتر کسانی که انتظار داشتند افت قیمت در این هفته داشته باشند ، گفتند که روند قیمت طلا در دراز مدت مثبت است ، اما ممکن است روند اصلاح قیمت برای مدتی ادامه یابد.

در نظرسنجی KitconNews از کارشناسان وال استریت این هفته ، 15 نفر رأی دادند ، با 9٪ رای برای 60٪ افزایش قیمت طلا و 5 نفر رأی گیری برای کاهش 33٪ در قیمت طلا ، و یک نفر با 7٪ آراء خنثی.

در همین حال ، 1750 نفر در نظرسنجی آنلاین کیتکونویز شرکت کردند که از این تعداد 943 نفر 54 درصد افزایش قیمت طلا را پیش بینی کردند و 505 نفر پیش بینی کردند که در این هفته افت 29 درصدی قیمت طلا را تجربه کنند و 302 نفر نیز هیچ 17٪ نظر.

در نظرسنجی هفته گذشته توسط Kitconews ، اکثر کارشناسان و سرمایه گذاران وال استریت افزایش قیمت طلا را پیش بینی کردند. معاملات آتی طلا با قیمت 6.70 دلار یا 0.4٪ ، معادل 1700.90 دلار در هر بشکه در روز جمعه ، اما حدود 2 درصد برای هفته کاهش یافته است. علاوه بر این ، قیمت این معاملات در ماه آوریل 6.1 درصد افزایش یافته است.

فیلیپ فلین ، یک تحلیلگر ارشد بازار قیمت معاملات آتی ، از جمله کسانی بود که انتظار داشتند قیمت طلا بهبود یابد. وی گفت: برداشت طلا در پنجشنبه هفته جاری نادیده گرفته خواهد شد زیرا مجدداً توجه بازار به اقدامات محرک اقتصادی جهانی جلب خواهد شد.

شان لاسک ، مدیر عامل شرکت تجارت والش نیز پیش بینی افزایش قیمت طلا را اعلام کرد و به کیتکونویس گفت: “گرچه احتمالاً قیمت ها اندکی کاهش پیدا می کند ، اما او انتظار دارد قیمت پایین تر منجر به افزایش تقاضا برای طلا شود ، از 1675 دلار به 1625 دلار “. پشتیبانی می شود.

آدریان دی ، مدیر عامل شرکت Adrian De Asset Management ، افت قیمت طلا را پیش بینی کرد ، اما قصد فروش حضوری را نداشته است. وی گفت: طلا به دلیل بازگشایی اقتصادهایی که بازار را بهینه کرده اند می تواند پس از افزایش سریع قیمت از اواسط ماه مارس سقوط کند. بازگشایی پس انداز برای اقدامات مثبت و منفی برای طلا در کوتاه مدت است. اما با توجه به اصول بسیار مثبت و افزایش اخیر طلا ، فروش این هفته اشتباه خواهد بود.

چارلی ندوس ، استراتژیست ارشد بازار در Laszlo Futures ، پیش بینی می کند که با تقویت دلار در این هفته دلار سقوط می کند و میانگین 50 روزه را که نزدیک به 1654 دلار است ، آزمایش می کند.

کوین گریدی ، رئیس شرکت ققنوس آینده ، در مورد روند قیمت طلا در این هفته اظهار داشت و گفت که گزارش های بانک مرکزی انگلیس از فروش طلای ونزوئلا ممکن است فشار وارد بازار کند ، اما من هنوز به طلا بسیار خوش بین هستم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا