سلامت و دانشکسب و کار ایرانی برتر

قهوه گانودرما برای افزایش وزن

قهوه لاته گانودرما چیست؟

قهوه لاته گانودرما دکتر بیز همانطور که گفتیم یکی از قهوه های گانودرما است و قهوه های گانودرما در حال حاضر کامل ترین قهوه درمانی است. و برای بسیاری از بیماری ها استفاده میشود.

شاید شما با قهوه گانودرما اشنایی زیادی نداشته باشید پس اول میریم سراف معرفی گانودرما، گانودرما اسم یک نوع قارچ درمانی و گیاهی است که بیش از 4 هزار سال است که در طب سنتی شرق مورد استفاده قرار گرفته است و تا کنون استفاده میشود. گانودرما از نظر طب سنتی بسیار مورد استقبال قرار گرفته است و تا امروز تحقیقات و ازمایشات بسیاری در مورد این گیاه درمانی انجام شده است و نتایج بسیار زیادی در اینترنت موجود است که نمونه ای را برای شما میزاریم : برای مشاهده کلیک کنید.

در بین خواص گانودرما میتوانیم برای چاقی هم خواص بسیار خوبی مشاهده کنیم، مثل قهوه فوری لاته برای چاقی که بیشتر توضیح میدهیم.

گانودرما را به شیوه های مختلفی مصرف میکنند و از خواص آن استفاده میکنند، اما این مهم است که شما چگونه و چه مقدار گانودرما مصرف کنید که در ادامه توضیح میدهیم.

شیوه های مصرف گانودرما

قارچ گانودرما فقط یک قسمت خاص از این قارچ خواص شگفت انگیزی دارد و نه همه قارچ! ولب متاسفانه افرادی که اطلاعات کامل ندارند گول افراد سودجو را میخورند و اغلب اقدام به خرید قارچ گانودرما به صورت کامل میکنند و نحوه مصرف آن را هم درست و حسابی نمیدانند!

مصرف قارچ گانودرما یک دوز مصرف استاندارد و درستی را دارد و نباید بیشتر از آن مصرف کنید، و هر دفع باید دوز مصرف را اندازه گیری کنید و شیوه مصرف آن هم بسیار سخت و دشوار است.

به همین دلیل کمپانی دکتر بیز تصمیم به ساخت قهوه های فوری گانودرما کرد تا شما عزیزان بتوانید فقط در چند دقیقه گانودرما را با دوز استاندارد و به لذیذ ترین شکل ممکن مصرف کنید.

قهوه گانودرما برای چاقی

قهوه گانودرما چون دارای کافئین است باعث لاغری می شود.

با مصرف این قهوه سوخت و ساز بدن بالا می رود و متابولیسم افزایش می باید.

اگر می خواهید چاق شوید قهوه گانودرما برای شما مناسب نیست.

آشنایی با دیگر خواص قهوه گانودرما

برای اینکه شما سروران گرامی با دیگر خواص قهوه گانودرما آشنا شوید این بخش را برای شما تهیه نموده ایم.

خواص قهوه گانودرما برای لاغری و درمان چاقی

قهوه سوپریم دکتر بیز حاوی کافئین است و گانودرما حاوی ترکیبات خاصی است که می تواند به شما در مقابله با لاغری کمک کند

زیرا گانودرما می تواند به عنوان سم زدایی بدن عمل کند تا همه سموم بدن را از بین ببرد،

ترکیب قهوه لاته چیست ؟

به ترکیب قهوه و شیر قهوه لاته می گویند. به شیرقهوه در زبان ایتالیایی قهوه لاته گفته می شود.

قهوه لاته Dr.biz به نسبت دو نمونه دیگر دارای کافئین کمتری می باشد.

کافه لاته گانودرما دکتر بیز:

گانودرما لاته برای بهبود زخم های معده و روده موثر است.

ترش کردگی معده، رفلاکس معده، ورم روده، ورم معده را از بین می برد.

موجب بهبود عملکرد دستگاه گوارشی می شود.

برای افرادی که مشکل یبوست دارند نیز مفید است.

برای افراد دیابتی قند را تنظیم می‌کند و پانکراس را مجبور به تولید انسولین می کند .

به واسطه کم کردن ورم بدن چربی سوزی قوی دارد. باعث کم شدن حجم چربی در بدن می شود و این گونه قهوه گانودرما برای لاغری موثر است.

برخی خواص قهوه گانودرما لاته:

موثر دربهبود ورم روده

یشگیری و درمان زخم معده

برطرف کردن مشکلات گوارشی

از بین بردن رفلاکس و ورم معده

افزایش شیر مادران (قبل از دوران حاملگی)

(ترکیبات شیر موجود در این محصول فاقد لاکتوز بوده و برای کسانی که معده ی آنها به شیر و لبنیات حساسیت دارد مشکلی به وجود نمی آورد)

قیمت قهوه گانودرما لاته دکتر بیز به دلیل تخفیف های ماهیانه ای سایت بیزکالا با قیمت مناسب تری ارائه می شود.

قهوه گانودرما یک پودر قهوه است که معمولاً از قهوه فوری به اضافه عصاره پودر شده ی قارچ گانودرما لوسیدوم که یک نوع قارچ دارویی است و به آن “رِیشی” یا “لینگژی” هم می گویند درست شده است

قهوه فوری سوپریم گانودرما مناسب ‌ترین و بهترین داروی گیاهی است که می‌تواند ریه را پاکسازی کند، قوای جسمی و جنسی را تقویت کرده، باعث کاهش وزن و جلوگیری از پیشرفت بیماری MS شود

فروشگاه دکتر بیز ارائه دهنده انواع محصولات دکتر بیز ارگانیک و طبیعی است که در تولید آن از هیچ ماده شیمیایی استفاده نشده است جهت آدرس فروشگاه دکتر بیز کلیک کنید. سایت اصلی گانودرما. شاید شما هم به دنبال خرید از سایت دکتر بیز اینجا کلیک کنید

دکمه بازگشت به بالا