حوادث و رویدادها

جزئیات نذرآب ۴ / اعلام شماره حساب برای مشارکت مردمی

رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر نحوه مشارکت مردم در پروژه آبرسانی کشور را تشریح کرد.

مصاحبه محمد نصیری با ترندونیوی در مورد اجرای برنامه چهارم نذر آب از مردادماه گفت: چهار برنامه نذر آب در سه حوزه بهداشت و معیشت ، معیشت و خدمات عمومی در چهار استان جنوبی و جنوب شرقی کشور اجرا می شود.

وی با بیان اینکه اجرای طرح امسال با دوره پیک های تاجی و نگرانی در مورد سلامت ساکنان این مناطق مرتبط است ، اظهار داشت: در این راستا حساسیت ویژه ای برای نظارت بر پروتکل های بهداشتی و ارائه مراقبت های بهداشتی و تاج های بیماری کرونا وجود دارد. ماسک و غیره البته روند توزیع این اقلام از قبل آغاز شده است.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با بیان اینکه این طرح در 15 شهر پرتنش برای تأمین آب پایدار اجرا می شود ، اظهار داشت: هشت شهر در سیستان و بلوچستان ، سه شهر در خراسان جنوبی ، دو شهر در هرمزگان و دو شهر. شهرهای جنوب کرمان.

به گفته وی ، تحویل بسته های بهداشتی ، استقرار تیم های تخصصی و پزشکی ، توزیع بسته های غذایی و ایجاد زیرساخت های غیرنظامی از جمله احداث تاسیسات و تجهیزات آب برای دسترسی پایدار به آب آشامیدنی ، نمک زدایی و مایع سازی مناطق و لایروبی قنات ها و رودخانه ها یکی از اقدامات در این طرح ملی است.

نصیری با بیان اینکه مردم همیشه در جمعیت هلال احمر بوده اند ، گفت: از طریق این پروژه علاوه بر اعتبارات جمعیت هلال احمر و حمایت خیرین ، از مشارکت مردم به ریال بهره مند خواهیم شد و شهروندان می توانند در این زمینه مشارکت کنند. “کد سفارش * 724 * برای نذر آب 4 را بر روی تلفن همراه خود وارد کنید. علاوه بر این ، هنگام جمع آوری کمک های مردمی ، حساب بانکی ملی به شماره 99999 و شماره کارت ملت 61043379999999996 در نظر گرفته شد.

رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر با بیان اینکه روند جمع آوری کمک ها و هزینه ها مانند سال های گذشته برای مردم و خیرین شفاف خواهد بود ، افزود: همانطور که قبلاً اعلام کردیم ، پروژه نازراب 3 با 120 اعتبار اجرا شد. میلیارد ریال ، که 10 میلیارد ریال آن در بخش خدمات بهداشتی ، 80 میلیارد ریال برای بخش پشتیبانی و مابقی برای سایر خدمات هزینه شده است. علاوه بر این ، طی سه سال برنامه ، اقداماتی مانند اعزام و تأمین مخازن آب 1365 ، توزیع 440 000 بطری آب ، توزیع 15 700 لوازم دارویی و بهداشتی و توزیع 137 میلیارد بسته زنده انجام شده است. به 107 000 نفر.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا