جامعه و خانواده

پاکسازی بوستان بسیج توسط دانش آموزان

پاکسازی بوستان بسیج توسط دانش آموزان

ویژه برنامه های متنوع و غرفه های هنری و آموزشی با مضامین محیط زیستی در بوستان بسیج با حضور دانش آموزان برگزار و پاسازی شد.

به گزارش خبرگزاری ترندونی؛ ویژه برنامه های متنوع و غرفه های هنری و آموزشی با مضامین محیط زیستی با حضور محمد امین سالاری پور شهردار منطقه 14تهران، رئیس آموزش و پرورش منطقه14، مدیران ارشد سازمان مدیریت پسماند، مدیران شهری منطقه صورت گرفت، دانش آموزان ضمن پاکسازی بوستان بسیج از وجود فیلترهای سیگار و زباله‌های خشک، از ویژه برنامه‌های متعدد آموزشی بهره مند شدند.

در این برنامه‌ها که با مشارکت حوزه های محیط زیست، بازیافت و آموزش‌های شهروندی ارائه شد، کیسه‌های بازیافتی، دستکش و ماسک و بسته‌های آموزشی بین کودکان و دانش آموزان توزیع شد.

برپایی غرفه های فروش کتاب از مجموع کتاب های بازیافتی و غرفه آموزش تهیه غذا از غذاهای مانده و اضافی از فعالیت هایی بود که به نفع نیازمندان اجرایی و مورد استقبال حاضران قرار گرفت.

اجرای ویژه برنامه های شاد و هنری چون کارگاه ساخت بهترین‌ها از دورریختنی‌ها، آموزش نقاشی و رنگ آمیزی و قصه گویی ویژه کودکان، پایگاه آموزشی و اطلاع‌رسانی ویژه شهروندان به همراه توزیع کیسه‌های زیست تجزیه پذیر و پارچه‌ای در کنار ارائه آموزش با مضامین حفظ محیط زیست و غرفه های خشکاله و بیمه پاک از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در جشنواره هفته زمین پاک در بوستان بسیج بود که با حضور کودکان دانش آموز برگزار شد.

انتهای پیام/

 






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا