فرهنگ و هنرکسب و کار ایرانی برتر

لوازم تحریر های خود را از اینجا بخرید تا کمتر هزینه کنید

مثلاً یک بانوی خانه دار همیشه در بازار به نبال خرید لاکچری ترین و با کلاس ترین وسائل منزل و آشپزخانه است، آقای خانواده به دنبال خرید بهترین نوع از کلاهای مواد غذایی و یا خرید بهترین و جدیدترین ست های آچار و انبردست و پیچ و… خودکار، مداد، اتود، پاک کن، جامدادی، خط کش، دفتر تحریر، کیف و کوله، مهم ترین ملزومات تحصیلی هستند، فرقی نمی کند دبستانی باشید یا دانشجوی سال آخر دانشگاه، همه به مواردی که ذکر کردیم نیاز دارند زیرا که این ها اصلی ترین ابزار تحصیل کنندگان هستند. در سه سال پایانی متوسطه دور دوم که دانش آموزان به این سطح میرسند و رشته تحصیلی خود را انتخاب میکنند، خرید لوازم تحریر آنها متفاوت است. در بازار کسب و کار امروز، راهاندازی فروشگاه لوازم التحریر که یک صنف پردرآمد و پر بازده است بسیار رواج پیدا کرده است. بیش از ۹۵% از مشتریان فروشگاه تحریر۲۰ از نحوه پاسخگویی و پشتیبانی این وب سایت تخصصی لوازم التحریر رضایت دارند و همین امر خیال شما را راحت خواهد کرد. فروشگاه برایتو موظف است در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی مانند اتمام موجودی کالا یا تغییر قیمت محصول خریداری شده به دلیل نوسانات قیمتی، مبلغ پرداخت شده توسط مشتری را طی 24 الی 48 ساعت کاری عیناً بازگرداند.

همچنین لازم به ذکر است ما با هیچ روشی جز از طریق آدرس های رسمی و تایید شده در سایت برایتو با شما کاربران عزیز تماس نگرفته. لازم به ذکر است که در صورت وجود هر گونه پرداخت هزینه جهت بیمه اجناس، فروشگاه خود را موظف به انجام آن می داند اما این نوع از بیمه در تمامی شرکت های حمل و نقل فقط جهت گم شدن مرسوله امکان پیگیری برای مشتری را دارد نه وارد آمدن خسارت به آن. برای بزرگسالان موضوع راحتی و خوش دستی نیز مطرح است؛ اما با توجه به این که کودکان درک درستی از این موضوع ندارند باید والدین به طراحی بدنه دقت کنند. و قالب های آماده سایت، یکی از ویژگی هایی که این نوع از طراحی سایت فروشگاهی دارد سئو بیس بودن آن می باشد. در طراحی سایت فروشگاهی فوق کلیه اصول فنی سئو نظیر سئو تکنیکال مانند بهینه کردن تصاویر و عکس محصولات در سایت، بهینه کردن کدها، استفاده از تگ کانونیکال، استفاده از هاست مناسب و پر سرعت و… ارسال رایگان سفارش فقط در شهر تهران امکان پذیر می باشد.

هزینه ارسال در شهر تهران در صورتی که جمع مبلغ خرید شما کمتر از 100.000 تومان باشد مبلغی متغیر است که به صورت اتوماتیک داخل سایت محاسبه می شود. فروشگاه برایتو جهت ارسال رایگان اقلام خریداری شده توسط شما تمهیداتی را در نظر گرفته که این خدمت ارائه شده بر اساس جمع مبلغ خرید از 100.000 تومان تا 300.000 تومان و بر اساس مقصد تحویل گیرنده متغیر می باشد. شرکت یوروپن در سال ۱۹۹۹ در اروپا تاسیس شد. طبق قوانین و مقررات شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، تیپاکس و انواع مؤسسه های حمل و نقل کالا (باربری) تنها اجناسی که در مقابل شکستن و وارد آمدن ضربه مقاوم باشد قابلیت حمل و نقل دارند و در صورت بروز هرگونه آسیب در زمان حمل کالا هیچ نوعی از بیمه و یا جبران خسارت صورت نمی پذیرد. پس طبق قوانین این بند اگر فروشگاه برایتو سفارشی را توسط پست، تیپاکس یا باربری ارسال نماید و به دلیل نقص در اطلاعات ثبت شده توسط مشتری یا عدم حضور در مقصد، مرسوله مرجوع گردد هزینه ارسال مجدد بر عهده مشتری بوده و باید پرداخت شود. برای خرید عمده و خرید هایی که وزن مرسوله زیاد است می توانید روش “ارسال توسط باربری” را انتخاب کنید که ۷۵هزار تومان درنظر گرفته شده است.

فروشگاه برایتو تمام تلاش خود را می کند تا جهت حمل و ارسال مرسوله از بسته بندی های استاندارد و مناسب استفاده نماید تا بتواند جهت کاهش بسیاری از این مشکلات به وظیفه اصلی خود عمل نماید. و هر گونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای برایتو محفوظ می دارد. در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت کالاهای موجود در سایت برایتو، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای برایتو محفوظ است و مشتری با ورود به سایت برایتو از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت. استفاده از لوازم التحریرهای برند ، باعث اطمینان خاطر در خرید شما خواهد شد. تحویل اکسپرس از جمله این خدمات می باشد که طبق قوانین و مقررات زیر اعمال می گردد. تمامی مطالب در دسترس از جمله متن، گرافیک، آرم، تصاویر، موارد قابل دانلود، کپی داده ها و کلیه ی محتوای تولید شده توسط وب سایت برایتو جزئی از اموال برایتو محسوب می شود.

دکمه بازگشت به بالا