عمومیکسب و کار ایرانی برتر

هزینه تبلیغات در اینستاگرام بر اساس فالوور

بصورت کلی فالوور یکی از فاکتورهای قیمت‌گذاری تبلیغات در اینستاگرام است و پیج‌های اینستاگرام بر اساس فاکتورهای مختلف نظیر مخاطب، حوزه کاری، نوع محتوا و کیفیت پیج قیمت گذاری می‌شوند. و ممکن است تبلیغات در یک پیج ۲۰کایی که وایرال شده هزینه بیشتری از یک پیج ۲۰۰کا داشته باشد. یا اینکه تبلیغ در پیج اینستاگرام یک سلبریتی محبوب با ۵ میلیون فالوور بیشتر از تبلیغ در چندین پیج با بیش از مجموع ۱۰ میلیون فالوور داشته باشد. در حال حاضر قیمت تبلیغ در اینستاگرام بر اساس فالوور را می‌توان بصورت زیر خلاصه کرد:

در تبلیغات بازدیدی (گسترده) هزینه تبلیغات بر اساس فالوور نیست و بر اساس بازدید است. بصورت کلی نرخ تبلیغات در این پیج‌ها بصورت زیر است:

قیمت تبلیغ بصورت پست و استوری برای یک پیج با ۲۰ کا فالوور برابر با میانگین ۱۲۰۰۰ تومان به ازای هر هزار بازدید است.

قیمت تبلیغ بصورت پست و استوری برای یک پیج با ۱۰۰ کا فالوور برابر با میانگین ۱۵۰۰۰ تومان به ازای هر هزار بازدید است.

در پیج‌های بلاگری و اینفلوئنسری این پیج ها با تولید استوری یا رشته استوری به درآمدزایی می‌پردازند.

قیمت تبلیغ برای تک استوری در پیج‌های بلاگری بین ۲۰ کا الی ۵۰ کا فالوور بین ۵۰۰ الی ۱ میلیون تومان است.

قیمت تبلیغ به ازای تک استوری در پیج‌های بلاگری و اینفلوئنسری بین ۱۰۰ کا فالوور تا ۲۰۰ کا فالوور بین ۵۰۰ الی ۱ میلیون تومان است.

قیمت تبلیغ برای یک رشته استوری (۳تایی) در پیج‌های اینستاگرامی بلاگری با بیش از ۲۰۰K فالوور از هفت میلیون تومان شروع می‌شود.

هزینه تولید ویدیو و تدوین ویدیو در تبلیغات اینستاگرامی بر عهده کیست؟ پنل خدمات مجازی یک پلتفرم چابک است که به سازمان‌ها این امکان را می‌دهد تا با تغییرات سریع در محیط کسب و کار، سرویس دهی بهتری ارائه دهند . اگر قصد تبلیغ در پیج‌های عمومی اینستاگرام را دارید وظیفه تولید محتوای تبلیغاتی (عکس و ویدیو ) بر عهده خودتان است. بلاگرها و اینفلوئنسرها معمولا تعرفه بالاتری برای تبلیغات دارند و خودشان باتوجه با حال و هوای پیجشان تولید محتوا را انجام می‌دهند.

اگر نیازمند یک سناریوی اختصاصی و استفاده از تجهیزات حرفه‌ای و بازیگرها مطرح اینستاگرامی برای ویدیوی تبلیغاتی دارید می‌توانید از خدمات گاو بنفش استفاده کنید. چرا قوانین تبلیغاتی در پیج‌های مختلف متفاوت است؟ هر پیج تبلیغاتی بر اساس صلاحدید خود اقدام به وضع قوانینی می‌کند. مثلا برخی پیج‌ها فقط تبلیغات استوری قبول می‌کنند، برخی ریلز و برخی فقط پست. از نظر محتوایی هم برخی پیج‌ها تمایل به تبلیغات در برخی از حوزه‌ها (شرط بندی، دارو لاغری، محصولات جنسی، …) ندارند.

دلیل وضع این قوانین ممکن است مربوط به الگوریتم اینستاگرام باشد و اینکه ممکن است انتشار محتوا در برخی حوزه‌ها به نفع پیج نباشد و تاثیر منفی بر عملکرد پیج در الگوریتم اینستا داشته باشد یا اینکه ادمین پیج تمایل به تبلیغ محصولات حساس و غیرقانونی ندارد. در آمد تبلیغات در اینستاگرام چقدر است و چطور می‌توان تبلیغ گرفت؟ اگر در قصد دارید به بلاگر یا اینفلوئنسر تبدیل شوید باید گفت که از زمانی که استوری‌های شما بازدید خوبی بگیرد امکان جذب تبلیغات را دارید. شرط اول افزایش بازدید پیج تولید محتوای جذاب و جذب فالوور واقعی است.

ضمنا باید به مخاطبانتان اطلاع رسانی کنید که تبلیغات دارید. بررسی هزینه تبلیغات در اینستاگرام بر اساس فالوور امروزه با توجه به رقابت شدیدی که میان کسب و کارهای یک حوزه وجود دارد, تبلیغات یکی از عناصر اصلی در بهتر و بیشتر دیده شدن محصولات یا خدمات هر مجموعه می باشد ؛ یکی از پلتفرم های محبوب برای تبلیغات, اینستاگرام که می تواند تاثیر بسزایی برمخاطبان بگذارد . در این مطلب سعی داریم به بررسی هزینه تبلیغات در اینستاگرام بر اساس فالوور بپردازیم . با آژانس تبلیغات نکسوس که عرضه کننده انواع کمپین تبلیغاتی می باشد در ادامه این مقاله همراه باشید.

توضیح کامل هزینه تبلیغات در اینستاگرام بر اساس فالوور

پیش از آنکه هزینه تبلیغات در اینستاگرام بر اساس فالوور را بررسی کنیم,بهتر است ببینیم چرا تبلیغ در این شبکه اجتماعی طرفدار دارد ؟ مزیت این کار چیست و چه کمکی می تواند به رونق کسب و کار بکند ؟ شبکه اجتماعی اینستاگرام به دلیل تعداد بالای کاربرانی که دارد,یک بستر بسیار مناسب برای تعامل و برقراری ارتباط با جامعه هدف یک کسب و کار می باشد ؛ در کنار این موضوع با اینکه هزینه تبلیغات در اینستاگرام بر اساس فالوور متغیر است اما نسبت به بیلبوردهای شهری و یا تبلیغات تلویزیونی بسیار ارزان تر و پربازده تر می باشد .

به طور کلی تبلیغات یک اقدام هزینه بردار است اما در صورتی که با رعایت نکات لازم انجام شود می تواند تاثیر شگفت انگیزی بر فروش شرکت ها, مغازه ها و … بگذارد . در ادامه موارد مهم در تبلیغات اینستاگرامی اشاره خواهیم کرد . با هزینه‌های غیرمنطقی تبلیغات در اینستاگرام مواجه شده‌اید؟ یکی از موارد مهم در همکاری با اینفلوئنسرها، بحث هزینه تبلیغات در اینستاگرام بر اساس فالوور است. اینفلوئنسرمارکتینگ در واقع کلید اصلی کانال‌های بازاریابی روز دنیا است. چون اینفلوئنسرها نسبت به سلبریتی‌ها مزایای در دسترس و مقرون به‌صرفه بودن را ارائه می‌کنند.

به خصوص میکرواینفلوئنسرها، روابط نزدیکی با مخاطبان خود دارند و در روند تبلیغات برندها می‌توانند به شدت تاثیرگذار باشند. از زمانی که برندها اقدام به تبلیغات و بازاریابی کرده‌اند، سرمایه‌گذاری روی چهره‌های معروف، جزء تفکیک نشدنی از این صنعت بوده است. زیرا وقتی کسانی که دوستشان داریم را می‌بینیم، علاقمند به استفاده از آنچه آنها استفاده می‌کنند، هستیم. همانطور که تبلیغات خوب و هدفمند می تواند باعث رشد و توسعه کسب و کار شود , تبلیغ نامناسب و نادرست منجر به از دست رفتن هزینه بدون هیچ بازدهی خواهد شد ؛

به همین دلیل لازم است در این حوزه از دانش یک تیم حرفه ای, کاربلد و متخصص بهره ببرید تا نتایج ارزشمندی را به دست آورید . آژانس تبلیغات نکسوس یک انتخاب کاملا هوشمندانه و دقیق خواهد بود, زیرا این مجموعه به عنوان یکی از برترین شرکت های تبلیغاتی محسوب می شود ؛ نکسوس همواره تلاش دارد با استفاده از نیروی فعال متعهد و همچنین به روز ترین متدهای تبلیغاتی به دیده شدن کسب و کار شما کمک کند . جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون هزینه تبلیغات در اینستاگرام بر اساس فالوور, ادامه مطلب را مطالعه نمایید و یا با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید .

به طور خاص، نرخ پست اینستاگرام از ۴۰۰ هزارتومان، توسط اینفلوئنسر نانو تا ۶۰ میلیون تومان و بیشتر از آن، توسط اینفلوئنسر مگا متغیر است. گاهی این صفحات آمار قابل توجهی از فالور و لایک جعلی دارند. هرچند در بازار، هزینه تبلیغات در اینستاگرام بر اساس فالوور تعیین می‌شود، اما شما به عنوان صاحب یک بیزنس که به دنبال انتخاب اینفلوئنسری برای همکاری هستید، باید متریک‌های دیگری را نیز بسنجید که مهم‌ترین آن متوسط نرخ تعامل است که نشان می‌دهد اینفلوئنسرهای میکرو موثرتر هستند. برای سنجش این معیارها و تشخیص فیک بودن یا نبودن فالوورهای اینفلوئنسری انتخابی، پراوسس گزینه مناسبی است.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا