عمومیکسب و کار ایرانی برتر

حل مشکل ورود به اینستاگرام

احتمالاً الان شما هم مثل من برای وارد شدن به اینستاگرام به مشکل خورده‌اید که در حال خواندن این مقاله هستید! خرید فالوور فیک نقش ارزشمندی در توسعه کسب و کار شما ندارند و از نظر بازاریابی بی‌اهمیت هستند . نگران نباشید چون من هم این مشکل را داشتم و چند روزی تحقیق ‌کردم. حالا دست پر، شما را برای رفع مشکلِ ورود به اینستا راهنمایی می‌کنم.

مشکلات ورود به اینستا !

قبل از هر چیز اگر با ساخت اکانت اینستاگرام و ورود به اینستا آشنا نیستید، مقاله را بخوانید. گاهی برای ورود به اینستا ممکن است به مشکل بخورید. چند وقت پیش برای ورود به اینستا به مشکل خورده بودم و چند روزی درگیر بودم! می‌دانستم نام کابری و پسوردم را درست وارد می‌کنم، ولی باز هم اینستاگرام اِرور می‌داد و نمی‌توانستم وارد اکانتم شوم! مشکل ورود به اکانت اینستاگرام را اکثر افراد تجربه کرده‌اند اما علتش ممکن است برای افراد متفاوت باشد. خود اینستاگرام نقض قوانین اینستاگرام می‌داند. اگر از آی پی‌های مختلف و vpn  هم وارد اینستا می‌شدید یا از ربات استفاده کردید هم ممکن است این اتفاق برایتان بیفتد. اما حالا کاری است که شده بهتر است وقت را تلف نکنیم و به سراغ راه حل‌های این مشکل برویم.  یک پیشنهاد قبل از شروع: مدیریت کردن یک پیج از ساختن اکانت گرفته تا رشد کردنش نیاز به آموزش دارد؛

برای رفع مشکل ورود به اینستا چه کنم؟

برای راحت شدن از شر خطای ورود به اینستاگرام، می‌توانید از یکی از 10 روش زیر استفاده کنید و به اکانت اینستای خود وارد شوید. پیشنهاد می‌کنم اگر پیج دارید و قصد دارید از این پیج درـآمد داشته باشید یا می‌خواهید یک پیج اینستاگرام را مدیریت کنید، را از دست ندهید؛ چون هم اینستاگرام را یاد می‌گیرید هم تولید محتوا با گوشی و می‌توانید یک پیج را رشد دهید. حالا برویم سراغ راه‌حل‌ها ! وبینار رایگان آموزش ادمینی اینستاگرام کسب درآمد از خانه با موبایل فقط با ادمینی اینستاگرام!

اگر VPN  دارید حتماْ خاموش کنید. اینستاگرام حسابی با VPN مشکل دارد و اگر زیاد استفاده کنید، ممکن است برای اکانتتان دردسر درست کند، مثلاً گاهی وی پی ان که روشن استُ موقع لایک کردن و کامنت گذاشتن، پیام اکشن بلاک را دریافت می‌کنید؛ وقتی خاموش کنید به حال اول برمی‌گردد. پس هنگام دیدن پیغام خطای ورود اول از خاموش بودن وی پی ان خود مطمئن شوید. اگر راه‌های بالا جواب نداد می‌توانید موقتی اکانتتان را حذف کنید و دوباره برگردانید. یکی از راه‌های رفع خطای ورود به اینستا، حذف اکانتتان به صورت موقتی است. برای دی اکتیو کردن، می‌توانید با اپلیکیشن یا سایت اینستاگرام این کار را انجام دهید. اگر با دی اکتیو کردن آشنا نیستید، مقاله را بخوانید .

دلایل مختلفی وجود دارد که اینستاگرام به شما اجازه وارد شدن به اکانتتان را ندهد. ما در این مقاله سعلت بروز مشکل در لاگین اینستاگرام را می‌دانید؟ همه ما ممکن است در برهه‌‌ای با مشکل ورود به اینستاگرام مواجه شویم. این مشکل خصوصاً زمانی که برای اتصال به این شبکه اجتماعی عجله داشته باشیم، بسیار کلافه‌کننده است. گاهی اوقات حتی از روش‌های مختلفی استفاده می‌کنیم، اما همچنان مشکل پابرجاست. به همین علت نیاز به راهکاریی داریم که واقعاً عملی و کاربردی باشند. ما می‌خواهیم این مشکل را ریشه‌یابی کنیم و بر اساس تجربه کاربران و همچنین اعلامیه‌های خود اینستاگرام روش‌های رفع مشکل لاگین اینستاگرام را در اختیار شما قرار دهیم. مطالبی که در این مقاله خواهید خواند:

مشکل لاگین اینستاگرام با نشان دادن انواع خطا

اینستاگرام را می‌توان سبک جدیدی از زندگی دانست، زیرا از زمان ظهورش تأثیر زیادی در رفتار مخاطبان خود داشته است. این پلتفرم مکانی فوق‌العاده برای به اشتراک‌گذاری محتواهای گوناگون است. همه چیز در این شبکه اجتماعی خوب است تا زمانی که این پلتفرم در زمان ورود دچار خطا ‌شود. مشکل لاگین اینستاگرام از جمله خطاهای رایج این پلتفرم است که البته تا حدودی طبیعی به نظر می‌رسد . زیرا میلیون‌ها نفر به شکل روزانه از این شبکه اجتماعی استفاده می‌کنند. مشکل ورود به اینستاگرام برای افراد زیادی رخ می‌دهد، اما نکته جالب آن‌جاست که تقریباً همه افراد با یک خطای مشترک مواجه نیستند. به همین دلیل در این‌جا به فهرستی از خطاهای اینستاگرام پرداختیم که در زمان ایجاد مشکل لاگین اینستاگرام به کاربران نمایش داده می‌شوند.

  • ما نمی‌توانیم وارد حساب شما شویم (We can’t sign in to your account)
  • یک مشکل ناشناخته در شبکه رخ داده است (An unknown network error has occurred)
  • نتوانستیم به اینستاگرام وصل شویم. مطمئن شوید که به اینترنت وصل هستید، سپس دوباره امتحان کنید (We couldn’t connect to Instagram. Make sure you’re connected to the Internet and try again)
  • خطا. متأسفیم اما مشکلی پیش آمد. لطفاً دوباره امتحان کنید (Error. We’re sorry, but something went wrong. Please try again)
  • با عرض پوزش، مشکلی در درخواست شما وجود داشت (Sorry, there was a problem with your request)
  • با عرض پوزش، این صفحه در دسترس نیست (Sorry, this page isn’t available)
  • نام کاربری اینستاگرام پیدا نشد (Instagram username not found)
  • نام کاربری که وارد کردید به یک حساب تعلق ندارد. لطفاً نام کاربری خود را بررسی و دوباره امتحان کنید (The username you entered doesn’t belong to an account. Please check your username and try again)
  • نام کاربری یا رمز عبور اشتباه است (Incorrect/Wrong Username or Password)
  • ما یک تلاش عادی برای ورود به سیستم شناسایی کردیم (We detected an unusual login attempt)

هنگام ورود به اینستاگرام ممکن است با خطاهای مختلفی مواجه شوید که برخی از آن‌ها به دلایل فنی و برخی دیگر به دلیل مشکل از سوی شما بروز پیدا می‌کنند.

مشکلات لاگین اینستاگرام

وقتی صحبت از بروز مشکل لاگین اینستاگرام می‌شود، دلایل زیادی ممکن است پشت این اتفاق باشند. برای مثال همانطور که معرفی انواع خطا بررسی کردیم، یکی از دلایل می‌تواند قطعی اینترنت یا اتصال ضعیف آن باشد. گاهی اوقات بروز خطای لاگین اینستاگرام به دلیل وجود مشکلی در حساب اینستاگرام شما اتفاق می‌افتد. گاهی این مسئله می‌تواند به دلیل نارسایی دستگاه و در مواقعی نیز اشکالات خود برنامه باشد.

اما در اغلب اوقات وقتی شما از داشتن اینترنت مناسب مطمئن هستید، علت مشکل لاگین اینستاگرام را می‌توان در خود سرورهای این پلتفرم جستجو کرد. علاوه بر تمامی موارد گفته شده شاید لازم باشد که نسخه اینستاگرام خود را به‌روز کنید، اگرچه بسیاری از کاربران هنگام به‌روزرسانی اینستاگرام ممکن است با خطای ورود به آن مواجه شوند. به همین دلیل علل بروز مشکل لاگین اینستاگرام می‌توانند متفاوت باشند. حتی در مواقعی که نمایه یا پست‌های شما قوانین اینستاگرام را زیر پا گذشته‌اند، امکان دارد که با این خطا روبه‌رو شوید. گاهی علت بروز این مشکل به خود شما برمی‌گردد و باید از سوی خودتان نیز برطرف شود.

اما به دلیل جمعیت بالایی که از این برنامه استفاده می‌کنند، بیشتر مشکلات لاگین اینستاگرام از خود برنامه نشأت می‌گیرند. بنابراین باید با راهکارهای عملی نسبت به رفع آن‌ها اقدام کنید. یک علت بروز مشکل لاگین اینستاگرام هم می‌تواند به دلیل هک شدن حساب شما اتفاق افتاده باشد. البته این حالت برای کمتر کسی اتفاق می‌افتد. اما اگر حساب کاربری ویژه و با دنبال‌کننده بالا دارید، اصلاً بروز چنین اتفاقی بعید نیست. بنابراین برای رفع آن باید با مرکز اینستاگرام تماس بگیرید تا از طریق پیوندهای ارسالی در پیامک یا ارسال لینک ورود به آدرس ایمیل حسابتان را به شما برگرداند. البته در چنین حالتی باید اثبات کنید که مالک اصلی حساب شما هستید.

اگر می‌خواهید به خبرنامه رایگان پادروکلاب دسترسی داشته باشید، فرم زیر را پر کنید. برای یک کاربر فعال اینستاگرامی هیچ چیز بدتر از این نیست که وقتی می‌خواهد وارد حساب کاربری خود در این شبکه اجتماعی شود، با خطا و مشکل لاگین اینستاگرام برخورد کند. اما اگر شما هم با چنین مشکلی مواجه شده‌اید، اصلاً نگران نباشید زیر در ادامه به معرفی چندین راهکار گوناگون پرداخته‌ایم که در نهایت یک یا چند مورد از آن‌ها می‌توانند برای شما مفید باشند. البته اگر با انجام هر یک از این روش‌ها مشکل شما برطرف نشد، پیشنهاد می‌کنیم مسئله را از طریق خود مرکز پشتیبانی اینستاگرام پیگیری کنید.

  1. مشکل در ثبت نام کاربری

اولین کاری که در زمان بروز مشکل لاگین اینستاگرام باید انجام دهید، بررسی نام کاربری و رمز عبور است. کمی ساده‌لوحانه به نظر می‌رسد که شما بسیاری از راه‌حل‌های فنی رفع مشکل را امتحان کنید، اما در نهایت متوجه شوید که نام کاربری یا رمز عبور شما مشکل دارد. به همین دلیل توصیه می‌کنیم قبل از انجام هر روش فنی، اول مطمئن شوید که نام کاربری و رمز عبور را درست وارد کرده‌اید.

  1. بررسی وضعیت سرور

برای تست این راه‌حل تنها کاری که باید انجام دهید این است که از سایر کاربران اینستاگرام مانند دوستان خود بپرسید که آن‌ها هم با چنین مشکلی مواجه هستند یا خیر. در نهایت می‌توانید با توجه به پاسخ صبر کنید یا سراغ راه‌حل بعدی بروید. مشکل در حساب کاربری و بررسی وضعیت سرور از اولین کارهایی است که هنگام مواجه با خطای ورود به اینستاگرام باید آ‌ن‌ها را بررسی کنید. برای رفع مشکل لاگین اینستاگرام می‌توانید برنامه را حذف کنید تا ببینید که آیا اشکال ناشی از خود برنامه است یا خیر. پس از حذف اینستاگرام ممکن است بتوانید دوباره به آن وارد شوید.

  1. پاک کردن کش اینستاگرام در بسیاری از برنامه‌ها از جمله گوگل پاک کردن کش و داده‌های اضافی می‌تواند راه‌حل رفع یک مشکل باشد. این حالت در اینستاگرام نیز صادق است. پس برای رفع خطای ورود به اینستاگرام می‌توانید کش برنامه را پاک کنید و بعد دوباره برای ورود تلاش کنید.
  2. غیرفعال کردن حساب برخی اوقات غیرفعال کردن حساب می‌تواند مشکل لاگین اینستاگرام شما را رفع کند. البته این روش موقتی است. برای انجام آن مراحل زیر را طی کنید.
  1. از طریق یکی از مرورگرها وارد حساب خود شوید.
  2. از طریق نمایه به تب (Edit Your Profile) بروید.
  3. بعد از اینکه دلیل مناسب برای غیرفعال کردن حساب را ذکر کردید، آن را موقتاً از دسترس خارج کنید.
  4. بعد از چند ساعت دوباره وارد حساب خود شوید.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا