عمومیکسب و کار ایرانی برتر

راحت ترین روش دریافت تیک آبی غیر واقعی اینستاگرام

تیک آبی اینستاگرام چیست؟

برای گرفتن تیک آبی در اینستاگرام باید توسط اینستاگرام هویت شما تایید شود، به همین دلیل در دیتای اینستاگرام باید ثبت باشید تا اینستاگرام تشخیص دهد که شما فرد مشهوری در اینستاگرام هستید و امکان سواستفاده از نام و تصاویر شما در شبکه های مجازی وجود دارد.

برای دریافت تیک آبی باید مدارکی مانند تصویر گواهینامه، پاسپورت و هر مدرکی که اعتبار داشته باشد را برای اینستاگرام ارسال کنید. همچنین زمینه فعالیت شما در اینستاگرام هم مهم است و باید شرح دهید که پیج شما به چه منظوری ساخته شده است.

شرایط گرفتن تیک آبی اینستاگرام چیست؟

همانطور که گفتیم اینستاگرام روی تیک آبی بسیار حساس است و به راحتی آن را به پروفایل هر شخصی اضافه نمی کند، باید شرایط مورد نظر اینستاگرام را داشته باشید تا به شما تیک آبی تعلق بگیرد. اگر این شرایط را ندارید درخواست ندهید تا باعث رد صلاحیت از طرف اینستاگرام نشوید.
شرایط گرفتن تیک آبی از اینستاگرام به شرح زیر است:

  1. در درجه اول باید شخص درخواست دهنده یک فرد محبوب، معروف و شناخته شده در جهان باشد، یا فروشگاهی باشد که محبوبیت زیادی دارد و شناخته شده است. پس اینستاگرام به پیج های با مطالب فان و زرد یا غیر محبوب تیک آبی نمی دهد.
  2. پیج شما متعلق به خودتان باشد و فن پیج نباشد، همچنین می تواند مربوط به کسب و کارتان باشد و به رسمیت توسط اینستاگرام شناخته شده باشد. در ضمن اگر چند پیج دارید فقط یکی از آن ها تیک آبی دریافت خواهد کرد.
  3. باید پروفایل شما عکس، بیوگرافی و توضیحات کامل را داشته باشد که مربوط به شما است و برای سایرین قابل مشاهده باشد، همچنین باید حداقل یک پست در صفحه شما منتشر شده باشد.
  4. و در نهایت محبوبیت اکانت شما و جست و جو شدنش توسط کاربران، فالو شدن و فعالیت زیاد باعث می شود که بتوانید تیک آبی Instagram را بگیرید.

اگر تمام چهار شرطی که در بالا گفتیم را دارید، می توانید با دادن درخواست اکانت رسمی اینستاگرام به بخش پشتیبانی اینستاگرام، تیک آبی را در صورت مورد تایید بودن دریافت کنید.

روش درخواست تیک آبی اینستاگرام

حالا اگر تمام شرایط و قوانین اینستاگرام برای گرفتن تیک آبی را دارید، باید درخواست خود را به پشتیبانی اینستاگرام ارائه دهید؛ برای درخواست دادن به اینستاگرام:

  • ابتدا پروفایل خود را باز کنید و سه خط همبرگری گوشه راست بالای صفحه را انتخاب کنید.
  • حالا در پایین صفحه گزینه settings یا تنظیمات را بزنید.
  • به قسمت Account بروید.
  • سپس گزینه Request Verification را انتخاب کنید.
  • حالا یک فرم بلند جلوی روی شما باز می شود که باید اطلاعاتتان را دقیق وارد کنید.

مرحله اول: ابتدا نام کاربری و نام کامل را وارد کنید. در بخش Document Type تعیین می کنید که چه مدرکی برای احراز هویت ارائه می دهید.

مرحله چهارم: یک دور دوباره اطلاعاتی که وارد کردید را مرور کنید تا اشتباهی رخ نداده باشد، سپس در صورت اطمینان گزینه Submit را بزنید که به منظور تایید و فرستادن درخواست اکانت رسمی اینستاگرام و تیک آبی به بخش پشتیبانی اینستاگرام است.

توجه داشته باشید که تیک آبی رنگ اینستاگرام فقط برای افراد محبوب و معروف یا فروشگاه های مشهور و رسمی در سطح جهان است، پس تصور نکنید که با مقداری فالور و معروف بودن در سطح اینستاگرام می توانید تیک آبی را بگیرید، زیرا این محبوبیت باید بین المللی باشد و همچنین فالوور هم هرچقدر بالاتر باشد کار آسان تر است. برای این کار می توانیداز روش خرید فالوور اینستاگرام اقدام کنید.

سوالات متداول

چطوری تیک آبی اینستاگرام بگیریم؟ اینستاگرام دارای شرایط مشخصی است که باید آن ها را داشته باشید، در نتیجه می توانید تیک آبی دریافت کنید.

آیا تیک آبی اینستاگرام پولی است؟ خیر تیک آبی برای اینستاگرام هیچ هزینه ای ندارد و اگر شرایطش را داشته باشید می توانید به راحتی آن را دریافت کنید.

چه کسی واجد شرایط تیک آبی اینستاگرام است؟

اگر دریافت تیک آبی اینستاگرام کار راحتی بود تبدیل به آرزو نمی‌شد، البته نشدنی هم نیست. به‌طور معمول تیک آبی به حساب‌هایی داده می‌شود که به اندازه کافی شناخته شده باشند. به همین دلیل است که این نشان اصالت را بیشتر در کنار نام سلبریتی‌ها و شرکت‌های مطرح دنیا می‌بینید.

برای گرفتن تیک آبی باید  ارائه سرویس و را بپذیرید. علاوه‌بر این‌ها اکانت شما باید 4 ویژگی کلیدی داشته باشد:

نحوۀ درخواست تیک آبی اینستاگرام

تا اینجا از سختی‌های کار برایتان گفتم. حالا می‌خواهم یک خبر خوب به شما بدهم. درخواست تاییده اینستاگرام و تیک آبی فقط چند دقیقه از شما زمان می‌گیرد. روند درخواست بسیار ساده است و کار سختی پیش رو ندارید. در ادامه مراحل اینکار را توضیح می‌دهم.

مرحله اول، ورود به اکانت شخصی

وارد حساب کاربری خودتان شوید. اگر بیش از یک حساب اینستاگرام دارید، مطمئن شوید که وارد حساب کاربری شده‌اید که می‌خواهید تیک آبی را برای آن بگیرید.

مرحله دوم، ارسال درخواست

وارد پروفایلتان شوید و آیکون سه خط را لمس کنید و گزینه تنظیمات (Setting) را انتخاب کنید.

مرحله سوم، تایید هویت!

در صفحه درخواست تیک آبی، اطلاعاتی که از شما خواسته شده را مطابق شکل زیر وارد کنید.

این اطلاعات شامل موارد زیر است:

نام کامل خود را همانطور که در شناسنامه و گذرنامه ثبت شده، وارد کنید.

این گزینه می‌تواند اسم شخصی یا اسم شرکت باشد یعنی باید اسمی را بنویسید که اکثر مردم شما را با آن می‌شناسند. مثلا اگر هنرمند هستید و مردم شما را با نام هنری‌تان می‌شناسند، آن را وارد کنید.

در اینجا حوزه فعالیت پیج‌تان را از بین گزینه‌های زیر انتخاب کنید:

Sports: ورزش

Government/Politics: دولتی یا سیاست

Music: موسیقی

Blogger/Influencer: بلاگر و اینفلونسر

بعد از پرکردن فرم بالا تصویر مدرک شناسایی معتبر خود را آپلود کنید. اگر برای پیج شخصی‌تان اقدام می‌کنید، می‌توانید از گذرنامه، گواهینامه رانندگی یا کارت ملی استفاده کنید. البته برای ما ایرانی‌ها فقط گذرنامه قابل قبول است. برای شرکت‌ها هم می‌توانید اظهارنامه مالیاتی یا صورتحساب شرکت را بفرستید. حتماً هم مطمئن شوید که نام موجود در مدرک ارسالی با نامی که در فرم وارد کرده‌اید، یکسان باشد. در نهایت هم دکمه ارسال (Send) را بزنید!

مدت زمان بررسی درخواست!

وقتی دکمۀ ارسال را بزنید، اینستاگرام بررسی درخواست شما را شروع می‌کند. درکنار ویژگی‌های دیگر، اینستاگرام به دنبال تایید اعتبار، کامل بودن و قابل توجه بودن حساب هم خواهد بود.

اینستاگرام پس از بررسی درخواست، به شما اطلاع می‌دهد که درخواست شما مورد موافقت قرار گرفته یا رد شده است که این پیام را در اعلان‌های اینستاگرام خواهید دید. انتظار نداشته باشید که پاسخ اینستاگرام به درخواست شما زود اتفاق بیافتد. هیچ زمان‌بندی مشخصی برای این فرایند وجود ندارد، اما معمولاً حداقل دو روز طول می‌کشد.

این نکته را به خاطر داشته باشید که اینستاگرام برای دادن تیک آبی به‌هیچ‌وجه از شما درخواست پول نمی‌کند. همچنین هیچ ایمیلی هم برای شما ارسال نمی‌شود. اگر چنین ایمیلی برای شما ارسال شد بدانید و آگاه باشید که کلاهبرداری است!

نکاتی برای گرفتن تیک آبی، بایدها و نبایدها!

ارسال درخواست تیک آبی اینستاگرام بسیار ساده است و هرکسی می‌تواند این کار را انجام دهد. ارسال درخواست به این معنی نیست که حتماً حساب شما تایید می‌شود، یعنی اینکه اینستاگرام کدام درخواست را قبول یا رد کند، قسمت اصلی ماجراست. ما برای این قسمت هم پیشنهاداتی داریم و در ادامه می‌گوییم که برای گرفتن مهر تایید چه باید بکنید و از چه کارهایی باید پرهیز کنید.

یک بیوگرافی عالی و صادقانه!

توضیحات بیو یکی از مواردیست که اینستاگرام هنگام تصمیم‌گیری به آن توجه می‌کند. هنگام نوشتن بیو دقت کنید که تمام گزینه‌های مورد نظر اینستاگرام را بادقت پر کنید. اینکار کمک زیادی به شما می‌کند.

در تمام مراحل کاملاً دقیق و راستگو باشید. از نام واقعی خودتان استفاده کنید و یک دسته‌بندی دقیق برای حساب کاربری‌تان انتخاب کنید. از همه مهم‌تر، برای اثبات هویت‌تان از سند واقعی و بدون دستکاری استفاده کنید. اگر در طول فرآیند تایید، اطلاعات غلط یا گمراه کننده‌ای ارائه بدهید حتی در صورت گرفتن تیک آبی، اینستاگرام آن را پس می‌گیرد و به احتمال خیلی زیاد اکانت شما را هم پاک می‌کند! پس به فکر تقلب نباشید.

خبرساز باشید!

مراحل بررسی اکانت شما به‌صورت دستی و توسط کارکنان اینستاگرام انجام می‌شود. یکی از نکات مهمی که این افراد به آن دقت می‌کنند این است که نام شما یا شرکتتان چقدر در خبرها ظاهر می‌شود. هرچه در رسانه‌های بیشتری از شما حرف بزنند، شانستان برای گرفتن تیک آبی هم بیشتر می‌شود. حالا چگونه می‌توانید در منابع خبری مختلف ظاهر شوید؟

اگر حرف جالبی برای گفتن دارید می‌توانید یک بیانیه مطبوعاتی منتشر کنید. با رسانه‌های محلی و کوچک‌تر آغاز کنید. از روزنامه‌ها کمک بگیرید و از هر فرصتی برای انتشار افکار و ایده‌های خودتان استفاده کنید. داشتن یک وبسایت یا وبلاگ هم کمک زیادی به شما می‌کند.

توجه کنید، تبلیغات و محتواهایی که برای انتشار آن‌ها پول پرداختید، در این خبرسازی مطبوعاتی حساب نمی‌شود.

خارج از اینستاگرام هم فعال باشید!

حتی اگر فالورهای خیلی زیادی داشته باشید ولی خارج از اینستاگرام فعالیتی نداشته باشید یعنی اسمی از شما نباشد، عملاً شانسی برای گرفتن تیک آبی ندارید. اسم خودتان را در گوگل جستجو کنید. نتیجه چیست؟ این کاری است که کارمندان اینستاگرام برای سنجش شهرت شما انجام می‌دهند.

روی سایت و وبلاگتان بیشتر کار کنید تا در نتایج جستجو و در خطوط اول ظاهر شوید. برای رشد بیشتر می‌توانید با سایت‌های دیگر فعالیت کنید و برای وبلاگ‌های مرتبط با فعالیتتان مطلب بنویسید.

منظم و مداوم پست منتشر کنید!

برای ارسال درخواست تیک آبی داشتن یک پست لازم است اما کافی نیست. این نکته را فراموش نکنید تا زمانی که پیج قوی ندارید، برای تیک آبی درخواست ندهید. یک حساب غیرفعال کاندیدای خوبی برای گرفتن نشان آبی نیست. برای افزایش شانس دریافت تائیدیه حتماً به‌طور مرتب مطالب جدید منتشر کنید.

تعداد فالورهای خودتان را بیشتر کنید!

برای گرفتن تیک آبی فرمول مشخصی برای تعداد فالورها وجود ندارد اما واضح است که فالورهای بیشتر شانس شما را افزایش می‌دهد. یکی از نکاتی که اینستاگرام در فرایند تایید به آن توجه می‌کند، امکان جعل پیج است. هیچکس به دنبال ساخت یک صفحه جعلی از پیجی با تعداد فالور کم نیست. در عوض هرچه افراد بیشتری شما را دنبال کنند، احتمال ساخت پیج‌های تقلبی با نام شما بیشتر می‌شود، در نتیجه اینستاگرام از شما می‌خواهد که نشان تایید داشته باشید.

ممنوعیت لینک به شبکه‌های اجتماعی دیگر

از بیو اینستاگرام برای به اشتراک‌گذاری شبکه‌های اجتماعی دیگر استفاده نکنید. هرگز هم از دنبال‌کنندگان و فالورهایتان نخواهید که با این لینک‌ها شما را در سایر شبکه‌های اجتماعی دنبال کنند. اگر این کار را بکنید قطعا اینستاگرام دست رد به سینه شما می‌زند.

سخن آخر

تیک آبی اینستاگرام نشان اعتبار و شهرت صفحه شماست. داشتن این نشان یعنی شما یا برندتان شناخته شده است و اینستاگرام اعتبار و هویت شما را تایید می‌کند. اما دریافت این تاییده کار چندان راحتی نیست هرچند ارسال درخواست بسیار آسان است!

دکمه بازگشت به بالا