ورزش و تندرستی

مدیرعامل پرسپولیس تکلیف قرارداد با سرمربی سرخپوشان را مشخص کرد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، باشگاه پرسپولیس در حالی همچنان منتظر تعیین تکلیف آخرین وضعیت سرمربی خود است که اوسمار ویه را تا پنجشنبه هفته جاری از رضا درویش فرصت فکر کردن خواسته است.

سرمربی برزیلی سرخپوشان در نیم فصل دوم از لیگ بیست و سوم که توانست با تفکراتی فنی اش نهمین جام قهرمانی لیگ برتر را به ویترین سرخ ها اضافه کند پس از دریافت تمام و کمال پول قراردادش خواهان افزایش مبلغ آن شد که درویش هم آن را پذیرفت تا پیشنهاد 550 هزار دلاری به همراه آپشن های ارزی قهرمانی بدهد.

اوسمار که رضایت کامل از مبلغ تمدید قراردادش پیدا کرد بحث خانوادگی را برای بستن قرارداد مطرح کرد که این فرصت هم تا دو روز دیگر به پایان می رسد.

این در حالی است که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز تصمیم دارد با هیات مدیره باشگاه و مدیران یکی از بانک های عامل جلسه ای برگزار کرده و تصمیم نهایی خود را اتخاذ کند.

مدیرعامل پرسپولیس تکلیف قرارداد با سرمربی سرخپوشان را مشخص کرد

درویش به هیچ وجه حاضر نیست رقم و زمان بیشتری در اختیار ویه را بدهد. از این رو در صورتیکه این مربی تا پنجشنبه اعلام به عدم پذیرش قرارداد با پرسپولیس نکند آنها سراغ گزینه های دیگر می روند.

باید دید ویه را از فرصت 48 سشاعته خود برای ماندن در پرسپولیس استفاده خواهد کرد یا تصمیمی دیگری برای اینده کاری اش می گیرد که برنامه های باشگاه پرسپولیس را نیز تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

کارگروه خبری علوم ورزشی

با تمرکز بر تحقیق و ارائه‌ی اطلاعات به‌روز و دقیق، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به دنبال افزایش دانش و آگاهی ورزشی خوانندگان هستم. از نکات تازه‌ترین تکنیک‌ها تا راهنمایی‌های تمرینی، همراهی با من برای تجربه‌ی یک دنیای ورزشی پویا و هیجان‌انگیز را تجربه کنید.
دکمه بازگشت به بالا