اقتصادیکسب و کار ایرانی برتر

مشاغل بدون نیاز به مدرک تحصیلی در امریکا

ویدئو مشاغل بدون نیاز به مدرک تحصیلی در آمریکا

کمبود نیروی کار در امریکا به دلیل وجود طیف گسترده ای از شغل ها باعث شده است که دولت این کشور در خصوص پذیرش نیروی کار خارجی، قوانین مختلفی را پیش روی افراد قرار دهد. یکی از این موارد مربوط به می باشد.

این مسئله بسیار جالب و مورد توجه عموم مردم قرار گرفته است که می توان بدون داشتن حتی یک مدرک تحصیلی به اشتغال در امریکا پرداخت و این مسئله در واقع نوعی مزیت محسوب می شود.

اقامت آمریکا: به همین دلیل ما در این مقاله قصد داریم به بررسی و لیست چنین مشاغلی بپردازیم. همچنین مسائلی مانند یافتن شغل در آمریکا و مصاحبه و همچنین دریافت ویزای کاری این کشور نکاتی را اشاره کنیم. اشتغال در آمریکا می تواند مزیت های زیادی را در پی داشته باشد که در انتهای مقاله به آن پرداخته خواهد شد.

پیشنهاد می کنیم از پست دیدن کنید.

اینفوگرافیک مشاغل بدون نیاز به مدرک تحصیلی در آمریکا

اینفوگرافیک مشاغل بدون نیاز به مدرک تحصیلی در آمریکا

با این حال شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط اشتغال در کشور آمریکا و همچنین اطلاعات کافی در خصوص به یکی از بهترین شرکت های مهاجرتی یعنی شرکت مهاجرتی الست گروپ مراجعه کنید و راهنمایی های لازم را در این خصوص دریافت نمایید.

پیشنهاد می کنیم از پست دیدن کنید.

ما در این مقاله به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

مشاغل بدون نیاز به مدرک تحصیلی در آمریکا کدامند؟

نکات مهم در خصوص پیدا کردن شغل بدون نیاز به مدرک در آمریکا چیست؟

روش‌ های کاریابی در آمریکا چیست؟

مصاحبه کار در آمریکا چیست؟

موسسات کاریابی در آمریکا کدامند؟

مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای کار کشور آمریکا کدامند؟

مزایای کار در آمریکا چیست؟

مشاغل بدون نیاز به مدرک تحصیلی در آمریکا

همه ما تا به حال حتما شنیده ایم که برای یافتن شغل و داشتن یک درامد مناسب، نیازمند این هستیم که در ابتدا مدرک تحصیلی دریافت کنیم و سپس با توجه به مدرک تحصیلی، اقدام به یافتن شغل و در نهایت اشتغال به کار کنیم.

اما جالب است بدانید که این مسئله در همه کشورها صادق نیست و برخی از کشورها نیز حتی بدون نیاز به تحصیلات دانشگاهی اقدام به استخدام افراد می کنند. یکی از این کشورها، ایالات متحده آمریکا می باشد.

بسیاری از مشاغل در آمریکا وجود دارد که نیازی به داشتن مدرک تحصیلی آکادمیک و دانشگاهی نیست و در واقع چنین مشاغلی، تحت حمایت دولت آمریکا قرار دارد.

نکته قابل توجه در این خصوص این است که اکثر چنین مشاغلی نیز از درامد نسبتا بالایی برخوردار هستند و افرادی که در این مشاغل به کار پرداخته اند از وضعیت مالی و درآمدی و زندگی بسیار مناسبی برخوردار هستند. ما در ادامه مقاله به بررسی خواهیم پرداخت و نکاتی در این خصوص ارائه خواهیم کرد:

 نماینده فروش

از جمله ، شغل نماینده فروش است. نماینده فروش در واقع فروش مستقیم کالا به مصرف کننده را بر عهده ندارد و صرفا محصولات و کالاهای خود را به تجار یا سازمان های دولتی و خصوصی ارائه می دهد.

اغلب تولید کنندگان محصولات برای فروش محصولات خود مخصوصا بصورت عمده، از نماینده های فروش استفاده می کنند و در واقع چنین افرادی نیازی نیست که حتما مدرک تحصیل دانشگاهی داشته باشند.

مهمترین اصل در خصوص اشتغال به عنوان نماینده فروش در آمریکا این است که قدرت بیان بسیار قوی داشته باشد و همچنین باید در سمینارها و کنفرانس های مختلفی شرکت کند تا بتواند با شرکت ها و ارگان های مختلف دیدار داشته باشد و نیاز آنها را تشخیص و در نهایت با فن بیان و هنر فروش خود، اقدام به فروش محصولات خود نماید.

مهمترین بخش در شغل نماینده فروش علاوه بر فروش محصول، حساب کردن و تجزیه و تحلیل هزینه ها و درامدهای فروش خود به سازمان های مختلف است و مسئولیت خاصی در قبال تسویه حساب ها هم دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر مقاله را مطالعه کنید.

 از جمله مشاغلی که می توان به عنوان از آن نام برد، کنترلر ترافیک هوایی است. این شغل از حساسیت زیادی برخوردار است و در عین حال، درآمد بسیار بالایی هم دارد.

وظیفه چنین افرادی این است که هواپیماهای موجود در یک فرودگاه را به مسیر درست هدایت کند تا در زمان فرود و پرواز هواپیماها اخلالی به وجود نیاد. مکان اصلی کنترلر ترافیک هوایی، در قسمت باند فرودگاه می باشد که باید کنترل اصلی این قسمت را بر عهده بگیرد.

این شغل نیازی به داشتن مدرک دانشگاهی نیست و می توان بعد از استخدام و گذراندن دوره های کارآموزی اقدام به اشتغال در این شغل نمود. کارشناسان مهاجرتی شرکت الست گروپ می توانند راهنمایی های لازم را در خصوص اشتغال در این حوزه انجام دهد.

از مشاغل مربوط به حوزه بهداشت و مراقبت های بهداشتی، مربوط به شغل رادیوتراپیست می باشد که این شغل نیازی به داشتن مدرک تحصیلی دانشگاهی نخواهد بود.

همچنین مشاغل مربوط به حوزه درمان و بهداشت از درآمد بالایی در آمریکا برخوردار می باشد و یک فرد رادیوتراپیست نیز در عین ارائه ندادن مدرک تحصیلی خود می تواند درآمد بالایی در این حوزه کاری داشته باشد.

در واقع رادیوتراپیست ها مسئولیت بررسی تجهیزات رادیوتراپی می باشند و در واقع سلامت دستگاه ها را کنترل می کنند. این شغل نیازی به داشتن مدرک دانشگاهی نیست و تنها با داشتن مدرک دیپلم هم می توان به فعالیت پرداخت.

 نصاب و تعمیرکار آسانسور

از دیگر ، افراد فعال در حوزه نصب و تعمیر آسانسور می باشد.

اگر فردی به این حوزه علاقه دارد می تواند با جستجو در منابع مختلف کاریابی در امریکا اقدام به اشتغال در حوزه نصب و تعمیر آسانسور نماید. تعمیرکاران آسانسور نیز از حقوق نسبتا بالایی برخوردار هستند و می توانند صرفا با داشتن یک مدرک دیپلم متوسطه در این حوزه به فعالیت بپردازند.

از جمله موارد مهم در خصوص نصاب آسانسور و تعمیرات ان این است که بعد از استخدام، باید دوره های کارآموزی مخصوصی را پشت سر بگذارد و در نهایت به درامد و کار بپردازد.

 مهماندار هواپیما

بخش پرواز بخصوص در قسمت هواپیما از جمله مشاغلی پرتقاضا در کشور آمریکا است و این کشور با کمبود نیروی شدیدی در قسمت پرواز دارد.

یکی از این مشاغل محبوب مربوط به مهمانداران هواپیما می باشد که مسئولیت آنها ارتباط و تعامل با مسافران است و همچنین وظیفه پاسخگویی و حل مشکلات مسافران در طول پرواز بر عهده چنین افرادی می باشد.

افرادی که علاقه مند به حوزه مهمانداری هواپیما هستند می توانند بدون نیاز به داشتن مدرک تحصیلی دانشگاهی اقدام به استخدام در این شغل کنند و با گذراندن دوره های کارآموزی مخصوص، به اشتغال در این حوزه بپردازند.

 برقکار

از جمله ، شغل برقکاری می باشد. این حرفه وظیفه مهمی در قبال طراحی سیستم های روشنایی دارد و همچنین مواردی مانند نصب چراغ های خیابانی و سیستم های داخل ساختمان بر عهده یک فرد برقکار است.

مهمترین وظیفه یک فرد برقکار این است که مطمئن شود یک سیستم روشنایی و سیستم های برقی بر طبق اصول درست و استانداردی طراحی و راه اندازی شده است.

این شغل نیازی به داشتن تحصیلات دانشگاهی نیست و صرفا باید بعد از فرایند استخدام خود به عنوان یک کارآموز اقدام به یادگیری حرفه کند تا بتواند اجازه لازم برای اشتغال در حوزه برق را بدست آورد.

 لوله کش

از جمله مشاغل تاسیساتی که می توان به عنوان یکی از از آن نام برد، شغل لوله کشی است.

افرادی که در این حوزه به فعالیت می پردازند می بایست مشکلات مربوط به لوله کشی خانه ها و ساختمان ها را مورد بررسی قرار دهند و عیب یابی کنند و سپس به رفع مشکلات پیش آمده بپردازند.

نصب و راه اندازی، سرویس دهی و خدمات بعد از نصب از دیگر وظایف یک لوله کش است. افرادی که به این حوزه علاقه مند هستند می توانند در منابع مختلف یافتن شغل در آمریکا به دنبال این شغل باشند که اتفاقا از تقاضای زیادی برخوردار است و همچنین کمبود نیروی کار نیز وجود دارد.

 آهنگر ساختمان

بطور کلی مشاغل ساختمانی در امریکا از رونق خوبی برخوردار است و درآمد نسبتا بالایی هم دارد. آهنگر ساختمان هم از جمله این مشاغل است که اتفاقا نیازی به داشتن مدرک تحصیلی دانشگاهی نخواهد بود.

آهنگران ساختمان با نصب تیرهای آهنی یا فولادی و ایجاد اسکلت های ساختمان وظیفه مهمی در قبال شکل گیری و پایه گذاری یک بنا و ساختمان دارند. این شغل نیاز به آموزش های حرفه ای دارد و بعد از یافتن این شغل می بایست مهارت کافی در این حوزه یاد گرفته شود تا بتوان به فعالیت پرداخت.

 از جمله مشاغل حساس در کشور آمریکا که البته می توان جز از ان نام برد، اپراتور راکتورهای هسته ای می باشد.

این شغل در واقع یک کار مکانیکی و فنی محسوب می شود که راکتورهای هسته ای را مورد بررسی و نظارت دقیق قرار می دهند تا اطمینان حاصل کنند که راکتورها به درستی فعالیت می کنند. این شغل از درآمد بسیار بالایی برخوردار است و می تواند گزینه مناسبی باشد.

البته لازم به گفتن است که این مشاغل بیشتر اقدام به استخدام افراد بومی و تبعه امریکایی می کنند و افراد مهاجر و خارجی شرایط سخت تری برای استخدام در این حوزه ها خواهند داشت. کارشناسان مهاجرتی شرکت الست گروپ می توانند راهنمایی های لازم را در خصوص مشاغل حساس آمریکا از جمله اپراتور راکتور هسته ای انجام دهند.

 مشاغل در حوزه فناوری اطلاعات و کامپیوتر، از جمله مشاغل بسیار پرطرفدار و با درامد خوب در امریکا محسوب می شود. یکی از مشاغل بسیار محبوب و در عین حال از جمله ، متخصص پشتیبانی کامپیوتر می باشد.

افرادی که در این حوزه به فعالیت می پردازند، مسئولیت بررسی مسائلی مانند مشکلات ورود به سیستم های کامپیوتری، بررسی عملکرد سیستم عامل ها و نرم افزارهای کامپیوتری و حتی تعمیرات کامپیوتر را بر عهده دارند.

از آنجایی که مباحث فناوری و تکنولوژی در آمریکا جز اولویت های اصلی دولت این کشور است، افرادی که بتوانند در این حوزه ها به فعالیت بپردازند از آینده شغلی و درآمدی خوبی برخوردار خواهند بود.

 آتش نشان

از دیگر مشاغل بسیار مهم در کشور آمریکا شغل آتش نشانی است. این شغل نیازی به داشتن مدرک تحصیلی دانشگاهی نخواهد بود. آتش نشان ها در واقع مسئولیت حساسی در قبال خاموش کردن انواع آتش سوزی ها و نجات افرادی خواهند داشت. علاوه بر آن مسائلی مانند نجات حیوانات باز کردن راه های صعب العبور و … از جمله وظایف یک فرد آتش نشان است.

حساسیت شغلی در این حوزه بسیار بالاست و به همین دلیل درآمد بسیار بالایی در آمریکا دارد. اگر شما جز آن دسته از افرادی هستید که به آتش نشانی علاقه مند می باشید می توانید با مراجعه به شرکت مهاجرتی الست گروپ از شرایط استخدامی آتش نشان در کشور آمریکا، اطلاعات لازم را بدست آورید.

 مسئله امنیت در آمریکا بسیار حائز اهمیت است. از جمله مشاغلی که می توان در این حوزه به فعالیت پرداخت، شغل کارآگاهی و بازرسان جنایی می باشد. این شغل جز می باشد که می توان در این حوزه به فعالیت پرداخت.

افرادی که به عنوان کارآگاه و بازرس جنایی به فعالیت می پردازند وظیفه حساسی در قبال بررسی نواقص قانونی، بررسی صحنه های قتل، پیشگیری از وقوع جرم و … دارند. همچنین این افراد از متهمین و افراد مشکوک به یک مورد خاص می توانند بازجویی به عمل آورند.

داشتن هوش بالا از جمله شرایط اصلی اشتغال در این حوزه است و جالب است بدانید که شغل کارآگاهی و بازرس جنایی در آمریکا از محبوبیت و تقاضای زیادی برخوردار است.

 از جمله مشاغلی که نیازی به مدرک تحصیلی دانشگاهی در آمریکا نیست، خلبانان تجاری می باشد. این حوزه کاری در واقع مربوط به خلبانی و هدایت هلیکوپترهای باری، یا هواپیماهای تجاری یا شخصی است.

این شغل دارای درآمد بسیار بالایی می باشد و برای اشتغال در این حوزه می بایست در ابتدا دوره های اموزشی حرفه ای را پشت سرگذاشت و بعد از موفقیت در آن به استخدام درامد. کارشناسان مهاجرتی شرکت الست گروپ می توانند راهنمایی های لازم را در خصوص اشتغال در حوزه خلبانی تجاری انجام دهد.

 این حوزه شغلی از جمله مشاغل بدون نیاز به مدرک تحصیلی در آمریکا می باشد که مربوط به همان مسئله برقکاری می باشد. این شغل در واقع شامل هماهنگی، تنظیم و توزیع برق در مناطق مختلف است که این مناطق می تواند مربوط به یک شرکت و کارخانه باشد و یا مربوط به حوزه شهری.

مامور توزیع برق از درآمد نسبتا بالایی برخوردار است و افرادی که در این حوزه مایل به کار هستند می توانند با داشتن دیپلم متوسطه اقدام به استخدام و گذراندن دوره کارآموزی کنند و سپس به فعالیت بپردازند.

 مراقبین بهداشت دهان و دندان

از جمله مشاغل حوزه سلامت که نیازی به داشتن مدرک دانشگاهی نیست، مربوط به مراقبت بهداشت دهان و دندان است که به معاینه بیماران می پردازد و مشکلات دهانی و دندانی را شناسایی و سپس توضیه های لازم را در این خصوص می کنند.

لازم به گفتن است که این شغل نیازمند گذراندن دوره های تخصصی می باشد. این حوزه کاری از تقاضای زیادی برخوردار است و بسیاری از افراد بومی یا خارجی در این حوزه به فعالیت پرداخته اند.

 از دیگر مشاغل مربوط به حوزه درمان در کشور آمریکا، تکنسین پزشکی هسته ای است. این شغل از جمله می باشد که در واقع وظیفه اصلی آنان، آماده کردن داروهای رادیواکتیو برای تصویربرداری از بیماران یا درمان آنان می باشد.

از آنجایی که رادیوگرافی و اسکن های مختلفی برای تشخیص بیماری ها استفاده می شود، برای تشخیص بهتر نیازمند استفاده از داروهایی می باشد که از مواد رادیواکتیو است و افرادی که در این حوزه به فعالیت می پردازند در ابتدا باید دوره های آموزشی خاصی را پشت سر بگذارند و در نهایت در این حوزه به فعالیت بپردازند.

این شغل درآمد بسیار بالایی دارد و شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اشتغال در مبحث تکنسین پزشکی هسته ای، با کارشناسان مهاجرتی شرکت الست گروپ مشورت های لازم را انجام دهید.

 از جمله مشاغل مربوط به فروش در کشور آمریکا که نیازی به داشتن مدرک تحصیلی دانشگاهی نیست، سرپرستان خرده فروشی می باشد. این شغل در واقع به نظارت فعالیت های روزانه نیروی کار می کند و همچنین اهداف فروش و درآمد شرکت را مورد بررسی قرار می دهد. این شغل از درآمد بسیار بالایی برخوردار است و تنها با داشتن مدرک دیپلم متوسطه می توان در این حوزه در کشور آمریکا به فعالیت پرداخت.

این حوزه شغلی به گونه ای با نمایندگان فروش هم در ارتباط است که با بررسی داده ها و آمارهای مختلف از فروش به افراد مختلف یا سازمان های مختلف، سیاست های درآمدی شرکت را مورد بررسی قرار می دهند و در واقع مشخص می کنند که آیا شرکت مورد نظر به پلن درآمدی و فروش خود رسیده است یا خیر. کارشناسان مهاجرتی شرکت الست گروپ می توانند راهنمایی های لازم را در خصوص اشتغال در حوزه سرپرستی خورده فروشی انجام دهد.

 از جمله ، مشاغل مربوط به مدیران حمل و نقل و توزیع کالا می باشد. این افراد در واقع نظارت دقیقی بر مسئله حمل و نقل کالا، توزیع آن و … خواهند داشت و در واقع باید با برنامه ریزی دقیق اقدام به توزیع کالا در مناطق هدف نمایند.

این حوزه کاری نیازی به داشتن مدرک دانشگاهی نیست و صرفا با داشتن مدرک دیپلم متوسطه می توان به فعالیت در این حوزه پرداخت.

موارد بالا در واقع می باشد که می تواند برای افرادی که علاقه مند به اشتغال در آمریکا بدون مدرک تحصیلی دانشگاهی می باشند، گزینه های مناسبی باشد. همانطور که ملاحظه کردید، اکثر مشاغل موجود از درآمد بسیار بالایی برخوردار هستند.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اشتغال در و همچنین اقدامات مهاجرتی لازم برای مهاجرت کاری به آمریکا، به شرکت مهاجرتی الست گروپ مراجعه نمایید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید

منبع : https://officialmalekpour.net/

دکمه بازگشت به بالا