حوادث و رویدادها

قصاص برای داماد شکاک که مادرزنش را با چاقو کشت

آفتاب‌‌نیوز :

داماد عصبانی که به خاطر سوءظن به همسرش به خانه پدرزنش یورش برده و اعضای خانواده را زخمی‌ کرده و مادرزنش را کشته است به قصاص محکوم شد.

متهم که مردی جوان به نام آرش است پس از مشاجره با همسرش او را از خانه بیرون کرد و سپس به منزل پدرزنش یورش برد. او ابتدا پدرزنش را با چاقو زد و بعد هم با مادرزن، خواهرزن و باجناقش درگیر شد و آنها را هم زخمی‌ کرد. مادرزن این مرد دقایقی بعد از وارد شدن ضربه چاقو جان باخت.

شکایت از آرش را همسرش به ماموران پلیس اعلام کرد. او گفت: شوهرم اعضای خانواده من را با چاقو زد و مادرم را کشت. من درخواست بازداشت او را دارم.

آرش بعد از بازداشت به قتل اعتراف کرد و گفت: از کارم پشیمان هستم. اگر مادرزنم فحش نمی‌داد چنین اتفاقی نمی‌افتاد.

به این ترتیب کیفرخواست علیه آرش صادر شد و پرونده به اتهام یک فقره قتل و ضرب و جرح سه نفر دیگر به دادگاه کیفری استان تهران رفت.

در جلسه رسیدگی به این پرونده ابتدا نماینده دادستان در جایگاه حاضر شد و کیفرخواست را خواند. در ادامه اولیای دم در جایگاه قرار گرفتند و خواستار مجازات متهم شدند.

همسر آرش گفت: من و آرش تازه با هم زندگی‌مان را شروع کرده بودیم. او شکاک بود و خیلی من را سین‌جیم می‌کرد. یک‌ بار عصبانی شدم و با هم مشاجره کردیم؛ او تلفن من را گرفت و گفت باید آن را کنترل کند، بعد هم مرا از خانه بیرون کرد. برای همین من به خانه پدر و مادرم رفتم. چند ساعت بعد او با حالت عصبانی به خانه ما آمد و فحاشی کرد. مادرم هم به او فحش داد. آرش با چاقو به پدرم و بعد به مادرم حمله کرد و آنها را زد. من و خواهرم می‌خواستیم جلوی او را بگیریم که با عصبانیت ما را هم زد. من به هیچ وجه از آرش نمی‌گذرم، او باید قصاص شود.

بعد از گفته‌های شاکی، آرش در جایگاه حاضر شد. او گفت: من قصد کشتن نداشتم و اصلاً نمی‌خواستم این کار را بکنم. من فقط عصبانی بودم. وقتی تلفن همراه همسرم را چک کردم به او مظنون شدم و فکر کردم با کسی رابطه دارد به همین خاطر هم به خانه پدرش رفتم. در حالی که به‌شدت عصبانی بودم مادرزنم به من توهین کرد و من هم از شدت عصبانیت با چاقو حمله کردم. اشتباه کردم و از اولیای دم عذرخواهی می‌کنم.

با پایان جلسه دادگاه، هیات قضات وارد شور شدند و متهم را به قصاص، پرداخت دیه و زندان محکوم کردند.

کارگروه خبری حوادث

نویسنده حوادث با تمرکز بر جنبه‌های سیاسی و اجتماعی رویدادها هستم. توانایی بررسی تأثیر رویدادها بر سیاست‌ها و جامعه را دارم و به خوانندگان نگاهی عمیقتر به این جنبه‌ها می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا