استان ها

عجیب ترین اتفاق ممکن در لیگ برتر؛ شاگردان اشکش 4 ساعت مانده به بازی به انزلی رسیدند

این پس از لغو پرواز و مشکلات سفر بود

سرمربی نفت مسجد سلیمان می گوید تیمش 4 ساعت مانده به دیدار مقابل ملوان وارد بندر انزل شده و شرایط برای حریف مهیا نیست.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، به دلیل مشکلات پیش آمده در سفر نفت مسجد سلیمان به بندرانزلی برای دیدار با ملوان، دیدار دو تیم در هفته پانزدهم لیگ برتر با دو – ورزشگاه انزلی سیروس با تاخیر برگزار می شود. ساعت 16:00

ابراهیم اشکش سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان در این خصوص به خبرنگار ورزشی آنا گفت: به دلیل شرایط بد جوی نتوانستیم مستقیم از اهواز به رشت پرواز کنیم و امروز ساعت 3 بامداد وارد تهران شدیم. با اولین اتوبوس از تهران به انزلی رفتیم و ساعت 12 رسیدیم. این در حالی است که بازی از ساعت 16 شروع می شود و ما زمانی برای استراحت نداریم.

وی ادامه داد: فوتبال سلامتی است و اگر در زمان خستگی و فرسودگی ملوان بازی کنیم به احتمال زیاد آسیب های زیادی خواهیم داشت، فردا بازی چه اشکالی دارد؟ ملوان برای بازی امروز فشار آورد و گفت که آماده بازی فردا نیست در حالی که ما در جام حذفی حریف هستیم. امیدوارم سازمان لیگ اقدام کند و درخواست معقول ما را بپذیرد.

اشکش یادآور شد: از آنجایی که فضای کافی برای پرواز اهواز به تهران وجود نداشت، برخی از اعضای تیم مستقیماً با اتوبوس از اهواز به انزلی رفتند و ساعت 14 به محل رسیدند. ناتمام رسیدن و خسته بازی کردن خوب نیست. انصاف می گوید در زمین بازی مساوی بازی کنید.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا