اقتصادی

فعال‌سازی جایگاه‌های سوخت در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شد

مدیرعامل شرکت ملی پخش نفت گفت: چرخه سوخت‌گیری در جایگاه‌های سوخت کشور در کمترین زمان ممکن فعال شد.

به گزارش ترندونی، صبح امروز در بازدید جواد اوجی وزیر نفت از ستاد شرکت ملی پخش و سامانه هوشمند سوخت، مرکز داده و پایش خارج از سایت کرامت ویسوکرامی تاکید کرد که تلاش کرده ایم در کوتاه ترین زمان ممکن سوخت خودروها را تامین کنیم. . : با توجه به آمادگی قبلی برای خرابی احتمالی سیستم و سناریوهای مختلف پیش بینی شده در این خصوص، عملیات فعال سازی اولین ایستگاه ها در نیم ساعت اول این رویداد امکان پذیر شد.

وی افزود: قیمت عرضه بنزین و نفت و گاز آزاد و رایانه در سامانه هوشمند سوخت متفاوت است، اما با توقف سامانه، سامانه سهمیه بندی خاموش شد و باید روی قیمت دوم مانور داد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی تاکید کرد: اقداماتی را انجام داده ایم تا انژکتورهای سیستم را فعال کنیم تا بتوانند بنزین عرضه کنند.

ویسکرمی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 4 هزار جایگاه عرضه بنزین و نفت و گاز در کشور وجود دارد، گفت: 58 هزار انژکتور در جایگاه های عرضه سوخت داریم که 44 هزار دستگاه مربوط به عرضه بنزین و 14 هزار جایگاه مربوط به جایگاه های نفت و گاز است. عرضه. “. انژکتورهای جایگاه به صورت دستی یکی یکی فعال می شدند تا بتوانند مانند قبل از سیستم بنزین را تامین کنند و جایگاه ها به سرعت عملیاتی شدند.

وی افزود: در ساعات ابتدایی جایگاه های خدمات 37 گانه به ویژه مناطق عملیاتی به سرعت به بهره برداری رسید.

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با اشاره به فعال شدن حدود 800 جایگاه سهمیه بندی سوخت در کشور، گفت: طرح ما برای استفاده از سیستم سوخت بلافاصله به پیمانکار کمکی واگذار شد. و مشکل بود .

به گزارش وزارت نفت، ویسکرامی افزود: در بحث سامانه حمل و نقل ناوگان خودروهای سنگین نیز سعی کردیم با روشن کردن قیمت آزاد نفت و گاز (600 تومان) برای خودروهای سنگین مشکلی ایجاد نکنیم. داشتیم.

از سهمیه بنزین مردم حتی یک لیتر هم کم نمی شود

مسعود رضایی مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی نیز در بیانیه ای درباره روند نوسازی توزیع سوخت در کشور گفت: معماری سامانه هوشمند سوخت به گونه ای است که سوخت گیری بسیار سریع تجدید می شود. در بدترین شرایط

وی افزود: هر برنامه‌ای که داشتیم در بدترین حالت مجوز قطع برق را به حداقل می‌رساند، بنابراین با رعایت سیاست قیمت‌گذاری سریع سعی کردیم جایگاه‌ها را به سرعت راه‌اندازی کنیم.

مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی افزود: پس از این حادثه تیم های فنی ما به سرعت راهکارهای احتمالی نحوه عملکرد سامانه را بررسی کردند و سعی کردیم به تدریج سهمیه ها را از طریق سامانه فعال کنیم.

رضایی افزود: هدف اصلی ما در این بحران ایجاد عرضه سریع سوخت در کشور بود و تاکید می کنم که خوشبختانه در اثر این نابسامانی یک لیتر از سهمیه مردم لغو نمی شود.

جایگاه های عرضه سوخت در منطقه خراسان رضوی فعالیت می کنند

علی اصغر اصغری، مدیر پخش ملی فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی نیز در یک ویدئو کنفرانس گفت: خوشبختانه تمامی جایگاه های عرضه نفت در منطقه فعال شده است.

وی افزود: 28 نقطه عرضه نفت در منطقه به سامانه هوشمند سوخت متصل شده و تا عصر پنجشنبه به 40 نقطه خواهد رسید.

اصغری تاکید کرد: تا فردا تمامی جایگاه‌های عرضه سوخت در استان خراسان رضوی به سامانه هوشمند سوخت متصل می‌شوند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی با اشاره به اینکه تمامی تاسیسات نفتی استان خراسان رضوی ما را در رفع این چالش یاری رسانده و خوشبختانه آرامش در جایگاه ها برقرار است، گفت: ساعت کاری تعیین شده است. .

در همین راستا، جواد اوجی وزیر نفت از زحمات تمامی کارکنان منطقه، جایگاه داران و نیروهای خدماتی برای تامین سوخت جایگاه ها تشکر و قدردانی کرد.

اتصال 268 جایگاه خدمات در استان اصفهان

حسین صادقیان، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کشور در ویدئو کنفرانسی با موضوع وضعیت جایگاه های عرضه سوخت در استان گفت: استان اصفهان بزرگترین ناوگان حمل نفت را دارد. در حال حاضر 268 جایگاه سوخت رسانی در استان وجود دارد که 39 جایگاه سوخت رسانی به سامانه هوشمند سوخت متصل است و این تعداد به سرعت در حال افزایش است.

وی تاکید کرد که تامین سوخت در این استان مشکلی ندارد و از صبر و شکیبایی مردم در برابر مشکلات تشکر و قدردانی می کنم.

در همین راستا روسای شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان های کرمانشاه، یزد و اردبیل نیز گزارش تصویری از وضعیت جایگاه های عرضه سوخت در این استان ها ارائه کردند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا