اقتصادی

اتصال ۵۳ جایگاه سوخت در لرستان به سامانه هوشمند

ترندونی/ لرستان مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان گفت: 53 جایگاه سوخت استان ساماندهی و به شبکه هوشمند متصل شد.

پیمان بهرامی گفت: با توجه به اینکه مشکل پمپ بنزین ها از طریق سامانه هوشمند یک معضل ملی بود، این مشکل در لرستان نیز ایجاد شد.

وی افزود: در لرستان 88 جایگاه فعال وجود دارد که حدود 50 درصد از جایگاه های استانی در شهرها و جاده های مواصلاتی دارای سیستم هوشمند در زنجیره تامین سوخت هستند و امکان سوخت گیری در این جایگاه ها فراهم شده است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان افزود: تا امروز 53 جایگاه سوخت در سراسر استان به سامانه هوشمند سوخت متصل شده اند و به این جایگاه ها امکان عرضه بنزین سهمیه ای داده شده است.

وی افزود: گروه 9 استان در حال فعال سازی جایگاه ها در شهرها و مسیرهای مواصلاتی است و امیدواریم با تلاش همکاران بتوانیم هرچه سریعتر تمامی جایگاه های سوخت استان را به زنجیره سوخت رسانی بازگردانیم.

این مسئول گفت: اکنون 15 ایستگاه خرم آباد، 12 ایستگاه بروجرد، 12 ایستگاه ازنا 2، الیگودرز 7 ایستگاه، دورود 7 ایستگاه، کوهدشت 1، پلدختر 4 ایستگاه، چگنی 2 و دلفان 3 به سامانه هوشمند متصل شده و توسط سامانه هوشمند به اشتراک گذاشته می شود. روال قبلی

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا