استان ها

«طرح پویش» رونمایی شد/ آغاز فصلی جدید در روابط صنعت و دانشگاه/ اشتغال هدفمند دانشجویان

مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی اصفهان حضور دارد.

به گزارش خبرنگار آنا از اصفهان ، پیام نجفی در مراسم افتتاحیه پروژه پویش با حضور مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: نمونه ای مؤثر از اجرای در سطح ملی.

وی اضافه کرد: “به عنوان یک برنامه آموزش و مهارتهای کسب و کار همزمان و کسب و اشتغال در بسیاری از کشورهای صنعتی و توسعه یافته جهان نتایج سودمند و ارزنده ای را برای صنعت و تجارت کسب کرده است ، طبق برنامه اسکن دانشگاه آزاد اسلامی برای بهره مندی از مزایای میوه ، نتایج سودمند و ارزنده ای را کسب کرده اید. و نتایج. ” موضوع چشمگیر است استخدام برای اولین بار ، دانشگاه آزاد اسلامی در اسفان با همکاری نهادهای ذیربط اقدام به برگزاری آموزش کارمندان متخصص و مجرب می کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد Ishahan (خوراسگان) اضافه کرد: اصلی ترین انتظار و الزام نمایندگان صنعت کشور از مراکز آموزش عالی آموزش کارمندان مجرب و مجرب با تخصص های لازم در این صنایع است و ما در تلاش هستیم شاهد یک اتفاق ارزشمند باشیم. جهت فناوری و توسعه صنعتی را در این مرز تغییر دهید.

نجفی پروژه پویش را ترکیبی از آموزش ، آموزش و تحقیق خواند و گفت: “برای رونق اقتصاد دانش ، آموزش نیروی انسانی توانمند و حمایت از دانش آموزان با استعداد ، توسعه فرهنگ تحقیق ، کارآفرینی و تعامل با نهادها و مشاغل اجتماعی – اقتصادی برای رفع این نیاز”. . شرکت ها ، این طرح در برنامه های آموزش دانشگاه آزاد اسلامی گنجانده شده است.

وی ادامه داد: سال گذشته با مشورت با تعدادی از جلسات با صنعت و تجارت ، برنامه عملیاتی برای شروع یادگیری مهارت های به کارگیری دانشجویان در بازار کار تدوین شد. این طرح بهمراه اتاق تجارت ، صنعت و معدن تهیه شده است. ” ، جهاد کشاورزی و پشتیبانی همه جانبه از سوی اداره کل – کار ، همکاری و رفاه اجتماعی استان اصفهان.

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: در این طرح با توجه به اعلام نیاز بنگاه های مختلف صنعتی و اقتصادی ، دانش آموز پس از ثبت نام و انجام اقدامات اداری و مصاحبه با متخصص در هر زمینه با این صنعت قرارداد منعقد کرده است. دانشجو در هر دوره و بخش با در نظر گرفتن نیازهای صنعت و تجارت و با در نظر گرفتن سرگرمی ها و ترجیحات در ضمن تحصیل مشغول اشتغال و توسعه مهارت خواهد بود.

انتهای پیام / 4121/4062 /

دکمه بازگشت به بالا