ورزش و تندرستی

عکس‌| واکنش کی‌روش به باخت سنگین؛ وقت جراحی است!

به گزارش خبرگزاری ترندونی؛ تیم ملی ایران با برتری چهار بر صفر مقابل شاگردان کارلوس ‌کی‌روش در قطر به مقام قهرمانی تورنمنت اردن رسید. عملکرد قطر در این بازی انتقادات زیادی را از کارلوس کی‌روش به دنبال داشت و رسانه‌های این کشور اصلا از وضعیت تیم ملی خود راضی نیستند.

کی‌روش پرتغالی شب گذشته با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود به این شکست واکنش نشان داد:

« به همه؛ ما هنوز در سطحی که باید باشیم نیستیم، ما می‌خواهیم باشیم و باید باشیم. مسئله این نیست که زمین نخورید، زیرا زمین خوردن بخشی از فرآیند است. مسئله این است که چقدر سریع، محکم و قوی تر می‌ایستیم. برای رشد بهتر، باید اهداف و اولویت‌های واقع‌بینانه را تعیین کنیم. در عین حال باید تغییرات اساسی (جراحی) ایجاد و اجرا کنیم. باید به تیم ایران تبریک بگوییم، اما می‌خواهم از بازیکنان قطر به خاطر تمام چیزی که انجام دادند، تشکر کنم. به تلاش شما بچه ها افتخار می‌کنم. با این حال، زمان پرداختن بهای آن با تعهد و فداکاری کامل فرا رسیده است، زیرا دیروز یاد گرفتیم که هنوز به اندازه کافی خوب نیستیم.»

عکس‌| واکنش کی‌روش به باخت سنگین؛ وقت جراحی است!

بیشتر بخوانید:

258 258

کارگروه خبری علوم ورزشی

با تمرکز بر تحقیق و ارائه‌ی اطلاعات به‌روز و دقیق، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به دنبال افزایش دانش و آگاهی ورزشی خوانندگان هستم. از نکات تازه‌ترین تکنیک‌ها تا راهنمایی‌های تمرینی، همراهی با من برای تجربه‌ی یک دنیای ورزشی پویا و هیجان‌انگیز را تجربه کنید.
دکمه بازگشت به بالا