ورزش و تندرستی

با دست شکسته به مدال طلای پارالمپیک رسیدم/ یک ایرانی هیچ وقت باخت نمی‌دهد

به گزارش شفافو ، اصغر عزیزی اقدم که در بازی های پارالمپیک 2020 توکیو در دسته 75+ کیلوگرم مدال طلا را کسب کرد ، گفت: “همانطور که می دانید ، این اولین بار است که او در بازی های پارالمپیک شرکت می کند. من قبلاً با همه رقبایی که امروز با آنها روبرو بودم رقابت کرده بودم و آنها را با اقتدار شکست دادم.

وی افزود: می دانستم این بازی ها بسیار حساس هستند و همه به من حساس بودند و نقاط ضعف من را تحلیل کردند. خدا را شکر توانستم با دانش کافی در مورد آنها وارد زمین شوم و بهترین امتیاز را کسب کنم.

وی در پاسخ به آنچه برخی شانس او ​​برای کسب مدال طلا در سال 2020 را دست کم گرفته اند ، گفت: “من سعی کردم و همیشه از خدا خواستم بهترین نتیجه را به من بدهد.” یک تکواندوکار طلایی ایران در بازی های پارالمپیک توکیو گفت. خدا را شکر مردم هم برای من دعا کردند. من این مدال را به همه مردم ایران و روح پدر و مادر فوت شده ام که آنها را از دست داده اند اهدا می کنم. همچنین به رهبر معظم انقلاب و همه مربیان.

عزیزی اقدم یادآور شد: در این 10 روز که در توکیو بودم ، رنج زیادی کشیدم. بیرون بودم با دست شکسته. پیشتر گفتم که باید این مدال را حتی پس از شکستن یک پا کسب کنم و این نشان می دهد که یک ایرانی هرگز شکست نمی خورد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با نتایج ما در بازی های پارالمپیک ، مردم تکواندو و پارا تکواندو روحیه خوبی خواهند داشت و از آنها برای دعای من تشکر می کنم.

دکمه بازگشت به بالا