حوادث و رویدادها

ثبت ۵۰۲ میلیون تردد در ۱۹ روز اخیر در جاده‌ها؛ روزی ۲۶.۵ میلیون تردد

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: در مجموع از اواخر اسفندماه تا کنون، ۵۰۲ میلیون تردد در جاده های کشور به ثبت رسیده است.

به گزارش ترندونی، سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین میزان سفرهای نوروزی گفت: از ۲۴ اسفندماه تا ۱۳ فروردین ماه، تعداد ترددهای نوروزی در مجموع به ۵۰۲ میلیون تردد رسید که روزانه به صورت میانگین ۲۶.۵ میلیون تردد در جاده های کشور داشتیم.

وی افزود: خوشبختانه در حال حاضر وضعیت مناسبی را در جاده های کشور شاهد هستیم اما در ورودی برخی شهرها، ترافیک سنگین و نیمه سنگین است. 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره ترافیک ورودی پایتخت ادامه داد: از ابتدای صبح امروز در محورهای ورودی شهر تهران، در آزادراه کرج-تهران و شهریار-تهران ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است. 

شیرانی با بیان اینکه به نظر می رسد بیشتر مسافران نوروزی به شهر مبدا خود بازگشته اند؛  افزود: بر اساس آخرین آمار، ۱۲۰ هزار خودرو مسافر در استان مازندران، ۱۱۰ هزار خودرو در گیلان و ۴۷ هزار خودرو در خراسان رضوی هنوز وجود دارند که انتظار داریم تا آخر هفته نیز این عزیزان به خانه بازگردند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: طرح نوروزی پلیس تا امروز ۱۴ فروردین ماه ادامه داشت. همچنین از امروز تا پایان هفته نیز همکاران من در تمامی معابر حضور دارند تا انشالله خدمات مناسبی به هموطنان ارائه کنیم.

شیرانی به هموطنانی که هنوز از سفر بازنگشته اند توصیه کرد قوانین راهنمایی و رانندگی را برای حفظ سلامت خود و دیگران رعایت و با مدیریت زمان سفر خود به کاهش ترافیک کمک کنند. 

وی افزود: نیاز است که هموطنان آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده ها را قبل از سفر بررسی کنند. رانندگان می توانند با تماس با شماره تلفن های ۱۲۰ راهور و ۱۴۱ راهداری و یا مراجعه سایت پلیس راهور، از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور مطلع شوند. 

انتهای پیام

کارگروه خبری حوادث

نویسنده حوادث با تمرکز بر جنبه‌های سیاسی و اجتماعی رویدادها هستم. توانایی بررسی تأثیر رویدادها بر سیاست‌ها و جامعه را دارم و به خوانندگان نگاهی عمیقتر به این جنبه‌ها می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا