اقتصادی

ساماندهی رمزارزها به‌عنوان یکی از دغدغه‌های مردم

دبیر کل فضای مجازی عالی اظهار داشت: در آینده ، یکی از نگرانی های مردم در جهت محافظت از سرمایه و در نهایت سند اصلی ، توسعه کد ارزی بانک مرکزی و سند سیاست ها و وظایف ارز رمزنگاری شده برای ایجاد فضای مناسب برای توسعه اقتصاد دیجیتال ، که منجر به افزایش اشتغال جوانان مجازی شده است.

به گزارش ترندونی ، استقبال سید ابوالحسن فیروزآبادی به مناسبت دهمین سالگرد تأسیس شورای عالی و مرکز ملی فضای مجازی: آغاز سال دهم شورای عالی و مرکز ملی فضای مجازی یک تحول شگرف فناوری در جهان ، زندگی در فضا. این امر بر حقیقت مسلط بود و تحت تأثیر ظهور عصر جدیدی متشکل از واقعیت و همه جنبه های مجاز زندگی مدرن بشر قرار گرفت.

در این دوره تاریخی ، در مقایسه با بزرگترین نماد تحول جهانی ، طبق فرمایش حکیمانه مقام معظم رهبری ، ابعاد فرهنگی ، اجتماعی ، اقتصادی ، سیاسی ، امنیتی و دفاعی بین المللی مفاهیم و حاکمیت جدیدی را تحت تأثیر فضای مجازی یافته اند. ظاهر جدید. علم مدیریت و سیاست های کلان به گونه ای تکامل یافته اند که مفاهیمی مانند دولت مجازی و دولت به عنوان بسترها از جمله کلید واژه های سیستم مدیریت هستند ، زیرا امروزه سیستم عامل ها انباشت قدرت نرم هستند و صاحبان آنها بازیگران اصلی در فضای واقعی و در کنار آن هستند.

در پایان دوره دوم استقلال حاکمیت و حاکمیت ، شورای عالی فضای مجازی به دنبال بلوغ شبکه ملی اطلاعات برای ایجاد شبکه های امن ، پایدار و مستقل با دسترسی جهانی به اینترنت برای محافظت از آزادی و حریم خصوصی افراد است. افراد و داده های آنها حملات و حملات سایبری. علاوه بر این ، خدمات اساسی بومی مبتنی بر این شبکه ، با مشارکت کلیه حاکمیت ، بخش خصوصی و ذینفعان جامعه مدنی لازم برای هدایت این فضا و دولت ملی ، از جمله اولویت های حمایت شورا برای تأمین نیازها است. ما صادرکنندگان دانش فنی مجازی و ملی به دنیا هستیم و معتقدیم با تلاش متخصصان جوان و تجربه افراد بزرگی در این زمینه می توانیم در هوش مصنوعی ، اینترنت اشیا ، فناوری کوانتوم و سیستم های ماهواره ای نقش فعالی داشته باشیم و بازیکنانی تأثیرگذار باشید.

در این راستا ، شورای عالی و مرکز ملی فضای مجازی به عنوان ناظر و مجری خود بر تقابل فعال در این زمینه تأکید کرده و تاکنون اسنادی را تصویب کرده اند که برنامه ای برای همه فعالان این حوزه ، مطابق با جهان و متعهد است به ارزشهای ایران اسلامی.

اسنادی که نیازهای شبکه ملی اطلاعات و توسعه طرح جامع شبکه و سند معماری را تضمین می کند استقلال ارتباطات ، اسناد تنظیم کننده اینترنت اشیا Th و رهنمودهای فن آوری آن برای محافظت از حریم خصوصی مصرف کننده ، اسناد مورد نیاز برای جلوگیری از اطلاعات ، اخبار و محتوای اخبار و مبارزه با آنها ، در مقابل فضای مجازی ، اجرای حقوق آسیا و اسناد موجود در سیستم هویت در فضای مجازی کشور ، و ایجاد و آموزش یک سند تحول فرهنگی در پرتو تحولات فضای مجازی مبارک “برای مطالعه در این زمینه ، که احیا شد سیستم آموزشی کشور از عواقب این بیماری.

علاوه بر این ، کشور موافقت کرد اسناد مربوط به قابلیت همکاری الکترونیکی را به منظور سازماندهی ، تسهیل و استاندارد سازی تبادل اطلاعات بین بخش ها و همچنین برای اولین بار ، تبادل اطلاعات و داده های حاصل از همکاری الکترونیکی بین مردم ، تصویب کند. و بخشهای خصوصی. ایجاد یک کارگروه قابلیت همکاری

در آینده ، تمرکز شورا بر سند حاکمیت ، سند سیاست و وظایف ایجاد رمز عبور بانک مرکزی و ساماندهی ارز رمزنگاری شده یکی از دغدغه های امروز مردم برای محافظت از سرمایه و در نهایت ایجاد فضای مناسب برای توسعه اقتصاد دیجیتال و در نتیجه افزایش اشتغال مجازی است.

سرانجام ، امیدوارم که در دوره جدید ، شورای عالی فضای مجازی به عنوان مرکز اصلی هماهنگی ، تصمیم گیری و سیاست گذاری در این فضا بتواند از فرصت ها نهایت استفاده را ببرد و از آسیب های وارد شده محافظت کند. برای ارائه طیف گسترده ای از خدمات مفید به مردم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا