اقتصادیعمومیکسب و کار ایرانی برتر

سایت های فروش لوازم ارایشی بهداشتی

ویژگیهای بهترین سایت های خرید لوازم آرایشی

کی خوبه مرجع نقد و بررسی: یک: اولین نکته دارا بودن نام و نشان معتبر است. سایتی که در حال خرید از آن هستید، باید اسم برند یا اسم مجموعه خود را در وب سایت ذکر کرده باشد. در غیر این صورت آن وب سایت خیلی قابل اعتماد نخواهد بود.

دو: مورد دوم و حائز اهمیت، علی‌الخصوص برای خرید از فروشگاه‌های اینترنتی داشتن نماد اعتماد الکترونیکی است. زمانی که وب سایت دارای نماد اعتماد الکترونیک است از چند جهت قابل اطمینان است. زیرا مواردی مثل راه‌های ارتباطی، محل کسب و کار، نام و نشانی فرد یا شرکت؛ برای گرفتن نماد اعتماد واجب است. در نتیجه وقتی یک وب سایت این نماد را دارد می‌توان مطمئن شد که برای خرید قابل اعتماد است.

سه: سومین نکته برای اطمینان و خرید از بهترین سایت های خرید لوازم آرایشی، داشتن راه‌های ارتباطی برای مشاوره و پشتیبانی است. اگر وب سایتی هیچ‌گونه راه ارتباطی در اختیار شما نمی‌گذارد، پس قابل اعتماد نخواهد بود. موارد مهم دیگری مثل ظاهر استاندارد، نظرات کاربران و دسته بندی‌های صحیح نیز می‌تواند اعتماد شما را نسبت به آن فروشگاه بیشتر کند.

بعد از این مقدمه به سراغ معرفی بهترین سایت های خرید لوازم آرایشی خواهیم رفت. در نظر داشته باشید که فروشگاه‌هایی که به آنها اشاره می‌کنیم، دارای ویؤگی‌هایی که گفتیم، هستند. بنابراین از نظر اعتماد مشکلی نیست و کافی‌ست به دنبال موجودی لوازمی که نیاز دارید باشید.

معمولاً خانم‌ها از فروشگاه‌های ثابتی خرید می‌کنند. اما ممکن است گاهی برندهایی که به آن نیاز دارید در همه فروشگاه‌ها نباشد. از طرفی گشتن در شهر برای پیدا کردن فرضاً یک کرم پودر با شماره مشخص حسابی وقت‌گیر و خسته کننده است. پس بهتر است سراغ فروشگاه‌های اینترنتی را بگیرید و با خیال راحت موجودی را چک کنید. ما هم مثل همیشه برای راحتی شما لیست بهترین سایت های خرید لوازم آرایشی را آماده کرده‌ایم تا نهایت بهره را از زمان خود ببرید. راستی اگر فروشگاه معتبری می‌شناسید که ما به آن اشاره نکردیم، حتماً نام آن را در بخش کامنت‌ها برای ما بنویسید.

فروشگاه نوژابیوتی با ۲۲ سال سابقه فروش در زمینه محصولات آرایشی بهداشتی و ادکلن مفتخر است بهترین و اورجینال ترین محصولات را به دست هموطنان عزیز برساند.در ضمن تمامی محصولات موجود در فروشگاه نوژابیوتی با تضمین و گارانتی صد در صد اورجینال با قیمت عمده به فروش می رسند. تجربه ی خرید از نوژابیوتی مانند این است که شما مستقیماً از فروشگاه ها و برندهای مطرح دنیا به صورت مستقیم خرید کنید.

 2.فروشگاه الانزا

درباره الانزا:
بهترین سایت خدمات زیبایی: فروشگاه اینترنتی الانزا یکی از معتبرترین سایت‌های لوازم آرایشی، بهداشتی و عطر و ادکلن است که اغلب افراد برای خرید محصولات مورد نیازشان آن را انتخاب می‌کنند. شما می‌توانید از طریق آدرس وارد سایت الانزا شوید.

مزایای خرید از الانزا:

✔️تخفیفهای جذاب و هیجان انگیز
الانزا یک سایت همواره تخفیف است که هرروز تعدادی از محصولات را با تخفیف‌های هیجان‌انگیز عرضه می‌کند. علاوه بر تخفیف‌های روزانه، در مناسبت‌های خاص مانند روز پدر، روز مادر، شب یلدا، عید نوروز و … نیز جشنواره‌های جذابی را با تخفیف‌های باورنکردنی برگزار می‌نماید.
✔️نقد و بررسی محصولات
در توضیحات مربوط به هر محصول، نقد و بررسی کاملی درباره آن نوشته شده است. این امر باعث شده تا شما به راحتی تشخیص دهید که محصول مورد نظرتان برای شما مناسب است یا خیر. برای تکمیل این اطلاعات نیز می‌توانید نظرات کاربران را بخوانید یا ویدیو مربوط به هر محصول را مشاهده کنید.
✔️تنوع بالای محصولات
در سایت الانزا، بیش از 18 هزار محصول آرایشی و بهداشتی از برندهای مختلف ایرانی و خارجی به فروش می‌رسند.
این تنوع بالای محصولات باعث شده تا شما عزیزان قدرت انتخاب بهتری داشته باشید و بتوانید محصولات مختلف را باهم مقایسه نمایید تا خرید موفق‌تری را تجربه کنید.
✔️برندهای معتبر
برندهای نوتروژینا، رولوشن، بیوآکوا، نوت، بنفیت، بادی شاپ، وچه، لافارر، سریتا و سینره تنها چند نمونه از برندهای معروفی هستند که محصولات آن‌ها در الانزا موجود می‌باشند.
✔️پشتیبانی 24 ساعته
فروشگاه الانزا برای رضایت مشتریان عزیزان، علاوه بر تحویل تمام سفارشات درب منزل، امکان پیگیری روند ارسال و پشتیبانی را نیز برای خریداران فراهم کرده است. به این صورت که می‌توانید در ساعات اداری با شماره تماس گرفته یا در تمام ساعات شبانه روز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای پیگیری سفارش‌هایتان اقدام کنید.
✔️ارسال رایگان به سراسر کشور
سبد خریدهای بالای 450 هزار تومن، به صورت رایگان برایتان ارسال می‌شوند.
✔️ضمانت اصالت کالا و بازگشت 7 روزه
الانزا تمام محصولات را با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی عرضه می‌کند و در صورت بروز مشکلاتی از قبیل شکستگی کالا یا عدم برخورداری از کیفیت مناسب، می‌توانید تا 7 روز پس از دریافت محصولات، برای برگشت دادن آن‌ها اقدام کنید.

فروشگاه اینترنتی میکاپ 110 ،یکی از سایت ھای معتبر برای خرید لوازم آرایشی تخصصی مو است. انواع رنگ مو، اکسیدان، پودر دکلره و مواد کراتین و بوتاکس برای مصرف خانگی و آرایشگاھی در برندھای ایرانی و خارجی و با قیمت مناسب در این سایت موجود است. ھمین طور برای مصارف شخصی و مراقبتی قبل و بعد رنگ و دکلره و کراتین، میتوان انواع ماسک و شامپو بدون سولفات، ماسک و شامپوی مخصوص ھر نوع مو، پروتئین مو، احیا کننده ھا، روغن آرگان و .. را از سایت میکاپ 110 به صورت اینترنتی خریداری کرد.
ھمچنین انواع سشوا ر، اتو موی صفحه سرامیک و مخصوص کراتین و انواع بابلیس و دستگاه ھای حالت دھنده مو ، در برندھای معروف مانند پرومکس، پرنسلی و لیز در سایت makeup110 موجود است. ضمانت اصالت کالا و گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش، ھمراه با قیمت مناسب که به واسطه ھمکاری مستقیم با برندھا ممکن شده است، باعث میشود که در خرید محصولات برقی و سایر محصولات این فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی، اطمینان خاطر داشته باشید و با خیال راحت خرید کنید.
خدمت ویژه:
سایت خرید اینترنتی میکاپ 110 در اقدامی منحصر به فرد، محصولات تخصصی آرایشگران را به قیمت ارزانتر و ویژه سالنداران، عرضه میکند. برای خرید با قیمت سالنی تنھا کافیست در فرم ثبت نام، خود را به عنوان آرایشگر معرفی کنید.

چرا به میکاپ 110 اطمینان کنیم؟

✔️  داشتن نماد اعتماد تجارت الکترونیک

✔️ تجربه سال ھای طولانی در فروش حضوری و آنلاین

✔️ ھمکاری با درگاه ھای بانکی معتبر

✔️ داشتن مجوزھای لازم برای فروشگاه مجازی

✔️ داشتن شبکه ھای مجازی در تلگرام و اینستاگرام برای معرفی محصول، مشاوره و پشتیبانی

چه برندھایی را از سایت میکاپ 110 میتوان خرید؟

برندھای ایرانی و خارجی (ایتالیایی، آلمانی و ترکیھ ای) رنگ مو و پودر دکلره.
برندھای پرطرفدار و خاص پروتئین، بوتاکس و کراتین مو.
سشوار و اتومو برندھای لیز، پرومکس و پرنسلی.

اینستاگرام: 110.makeup                                        آدرس فروشگاه: تھران، مجتمع تجاری اداری شرق

 

فروشگاه اینترنتی سالن سیتی یکی دیگر از سایت های معتبر حوزه آرایشی و بهداشتی در ایران است که بصورت تخصصی در زمینه رنگ مو فعالیت دارد و به عنوان یک مرجع تخصصی رنگ مو، هدف خود را تامین مواد و وسایل مورد نیاز تمام آرایشگاه ها و سالن های سراسر کشور قرار داده است. این فروشگاه معتبر اقدام به فروش انواع برندهای رنگ مو به صورت پکیجی همراه با تخفیف ها و آفرهای کالایی بی نظیر برای آرایشگران عزیز جهت سهولت در خرید و کاهش قیمت تمام شده محصولات کرده است.
سایت سالن سیتی در مدت زمان کوتاه توانسته است برندهای زیادی را پوشش دهد و در حال حاضر نمایندگی رسمی انواع برندهای رنگ مو از قبیل مارال، دوماسی، دنی وان، دوبینا، آوایی، پرستیژ، مدیا، گلباران، دوشس، آتوسا رویال، فورگرلز، لیزانو، بونسای آتوسا را در اختیار دارد و محصولاتش را با قیمت بسیار مناسب در سایت سالن سیتی www. saloncity.ir به فروش می رساند.
در واقع سایت فروشگاهی سالن سیتی مرجع رنگ موی ایران است که محل مناسبی برای خرید عمده و خرده انواع رنگ مو، اکسیدان، پودر دکلره، رنگ ابرو، واریاسیون، محصولات مراقبت از مو، محصولات حالت دهنده مو و سایر با پایین ترین قیمت می باشد. هم چنین در بخش مجله سالن سیتی به معرفی انواع محصولات تولید شده رنگ مو و ملزومات آن، معرفی انواع کاتالوگ رنگ مو بصورت کامل، آموزش انواع ترکیب رنگ مو، معرفی بهترین سالن دارها و آرایشگرهای مناطق مختلف کشور، معرفی بهترین برند ها و محصولات و… پرداخته شده است.
سالن سیتی تلاش دارد تا به بهترین نحو ممکن به تمام سوالات و دغدغه های خانم ها، کاربران و آرایشگران عزیز در خصوص ترکیب رنگ مو و سایر مطالب مورد نیاز پاسخ منسجم و دقیقی ارائه دهد.
در این راستا امکان مشاوره حرفه ای در موضوعات تخصصی رنگ و دکلره و ترکیب انواع رنگ مو در سالن سیتی وجود دارد.
سالن سیتی متعهد به بیشترین تلاش برای بهبود کیفیت محصولات، ارائه محصولات به روز و جدید، رعایت بهداشت کامل، ارائه سر وقت محصولات و ایجاد فضایی برای تجربه خرید آسان و لذت بخش برای کاربران می باشد.

مزایای خرید از سالن سیتی

✔️نمایندگی 25 برند معتبر در زمینه رنگ مو
✔️ عرضه انواع محصولات با پایین ترین قیمت
✔️ تنوع بی نظیر رنگ مو و ملزومات آن
✔️ تجربه خرید آسان و مطمئن
✔️ نماد اعتماد الکترونیک و نشان ثبت رسانه های دیجیتال
✔️ پشتیبانی آنلاین
✔️ مشاوره تخصصی و حرفه ای رنگ مو
✔️ ارسال رایگان برای خرید های بالای 500 هزار تومان

 

بهترین برندهای آرایشی و بهداشتی اصل را از ما بخواهید
در سال های اخیر زیبایی طبیعی ، دوست داشتن خود و شما زیباتر از آنچه فکر می کنید هستید شعار برندهای با کیفیت و معروف دنیا شده است جوش ،جای جوش،لک و کک و مک همه طبیعی هستند ولی اگر شما هم می خواهید حال پوستتان را خوب کنید رایا میکاپ با داشتن ویژگی های مثل :
-داشتن تیم حرفه ای
-داشتن مشاورین خبره
-داشتن مشاور متخصص پوست جهت پرسش سوالات تخصصی
-دارای چند سال سابقه کار
-دارای ای نماد(ای نماد از سوی “مرکز توسعه‌ی تجارت الکترونیکی که خود جزئی از وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران است، صادر می‌گردد و به واسطه‌ی آن کاربر با خیالی آسوده‌تر اقدام به خرید از فروشگاه می‌کند چرا که می‌داند این فروشگاه اینترنتی قانونی بوده و از نماد اعتماد الکترونیکی برخوردار است)
-پشتیبانی و پاسخگویی
-مشاوره مناسب با توجه به بودجه شما

با خیال راحت خرید کنید چرا که ما این اطمینان و ضمانت را به شما میدهیم که کالای اصل و تاریخ بلند مدت به دستتان می رسد ما نه تنها اصالت بلکه سالم بودن محصول را هم تا وقتی به دستتان برسد پشتیبانی میکنیم محصولات به صورت حرفه ای بسته بندی میشوند ولی اگر چنانچه در مسیر ارسال خسارتی وارد شود و محصول شکسته یا ایراد دار به دستتان برسد ما دوباره محصولی سالم برایتان ارسال میکنیم

دکمه بازگشت به بالا