برون مرزی

زمام حکومت آمریکا در دست مردم نیست / چگونه حاکمان خودکامه صاحب و سرور مردم ایالات‌متحده شدند؟

براساس آژانس خبری بین المللی آژانس آنا آنا ، مردم آمریکا امروز نظر همه متفکران طرفدار آمریکا را در مورد آنچه که برای آن موقعیت والای مردم ، قدرت مردم در برابر مردم ، قدرت مردم در برابر حاکم و سایر نمونه ها رخ داده است ، زیر سوال بردند. از آن؟ و اینطور شد که اکنون مردم ثروتمندترین کشور جهان دیگر خود را مالک و کنترل کننده قدرت نمی دانند ، آنها نه تنها احساس بردگی در قدرت می کنند ، بلکه فشار اقتصادی بی سابقه ای را می بینند که حتی دیکتاتوری آمریکا در حال فروپاشی است و آینده روشنی وجود ندارد.

وال استریت

تشنگی شیطانی برای ثروت و قدرت در سیستم سیاسی آمریکا

اگر بخشی از اراده مردم در برقراری و کنترل قدرت را از آن کم کنیم ، دولت با هر تعریفی به معنای نیروی قدرت و کنترل بر مردم است. دولتهایی که خود را جمهوری دموکراتیک ، قانون اساسی ، کنفدراسیون ، دولت ثروتمند ، فاشیسم ، سلطنت ، سوسیالیستها یا کمونیستها می نامند از این قاعده مستثنی نیستند. همه و همه ، هنگامی که اراده مردم در ایجاد و حفظ آن انکار شود ، تنها شکل حاکمیت اجباری قدرتمند برای توده های مردم خواهد بود. این روند در طول تاریخ ادامه داشته است و در بسیاری از موارد مردم نه تنها اجازه وقوع این واقعه ، یعنی نیرو را داده اند ، بلکه عمداً یک ساختار افسرده کننده دولت ایجاد کرده اند. باید دید که چگونه مردم در این روند غیرمردمی علیه خود نقشی ایفا می کنند.

با این تعریف ، مردم آمریکا اکنون در جهنمی خاص زندگی می کنند ، جایی که غم انگیزترین چیز این است که از بین دو حزبی که همیشه بر مردم حکومت کرده اند ، کاندیدایی انتخاب شود. هر دو طرف گله به وسط رانده می شوند زیرا هر دو طرف این طبقه بندی سیاسی عمداً از سیرک انتخاباتی برای دنبال کردن منافع خود استفاده می کنند تا قدرت لازم برای کنترل توده ها را بدست آورند. احمقانه است که از هر یک از احزاب حاکم – دموکرات ها یا جمهوری خواهان – حمایت کنید ، در حالی که چنین انتخاباتی چیزی جز نمایش برتری هیولاهای طبقه حاکم نیست. همین روند به گونه ای ادامه می یابد که دولت در دست آنها باقی می ماند و اینجاست که مشخص می شود این مردم هستند که با حمایت آنها پایه های نظام ضد مردم را تقویت می کنند. در اینجا به این نتیجه می رسیم که مهم نیست که چه کسی در انتخابات پیروز شود ، آنچه مهم است این است که مردم بازنده باشند.


بیشتر بخوانید:

حمله به توهم انحصارطلبی آمریکا / فینال کنگره / در کجای دنیا پلیس فرش قرمز را به مهاجمان پهن کرده است؟


بعد از همه انتخابات ، حزب برنده طرف مقابل را مقصر کمبودها می داند بدون اینکه بلافاصله تصدیق کند که خودشان مقصر کمبودها هستند.

متأسفانه مردم آمریکا بر این باورند که بنیانگذاران این کشور با سرنگونی طبقه حاکم ، سرنگونی دولت و برکناری پادشاه بدون بهره مندی از حاکم سیاسی ، استقلال به دست آوردند. البته ، هنگامی که انقلاب مردم آمریکا علیه استعمار انگلیس پیروز شد ، بسیاری از کسانی که در سرنگونی استعمارگران انگلیس نقش داشتند ، تصمیم گرفتند که یک سیستم دیگر داشته باشند زیرا به آنها قدرت بیشتری می بخشد و این تصمیم بود که ادامه یافت ، یعنی تصاحب قدرت و کسب قدرت بیشتر. عواقب آن از قبل در ساختار سیاسی آمریکا قابل مشاهده است. سال به دلیل قدرت بیشتر با طمع سیاستمداران رو به رشد است. این سیاستمداران هستند که دولت را شکل می دهند ، بنابراین چه دولت دموکراتیک باشد و چه جمهوری خواه ، بدنبال قدرت و قدرت بر مردم است.

دولت ایالات متحده منشأ همه مشکلات مردم است

در این زمان است که می بینیم همه مشکلات مردم این کشور ریشه در دولت دارد ، زیرا همانطور که گفته شد دولت شامل سیاستمداران فدرال و ایالتی است و آنها کسانی هستند که از بدو تأسیس کشور را به سمت هرج و مرج و ظلم سوق داده اند. پس چرا مردم آمریکا هنوز بر این باورند که این سیاستمداران و دولت ها هستند که باید به رنج خود پایان دهند و امروز پادشاهان بهتر از پادشاهان گذشته هستند؟

چرا آمریکایی ها خودکشی می کنند؟

ببینید آمریکا کجاست و به کجا می رود. این سیستم زندگی مردم آمریکا را نابود کرد. بی رحمی دولت بیداد می کند و هر روز بدتر می شود. تمام جنبه های زندگی توسط دولت تکنوکرات کنترل ، کنترل ، محدود ، نظارت و محافظت می شود و وضع قوانین سختگیرانه بر مردم از کنترل خارج است.

این ساختار سیاسی هرگز برای دفاع از آزادی های مردم آمریکا ایجاد نشده است ، بلکه برای بدست آوردن پول و قدرت بیشتر برای کنترل آسانتر مردم است. در واقع ، این ساختار به قدری پیچیده و غیرقابل توصیف است که در نتیجه انتخابات و تصمیمات سیاسی تغییر نمی کند. تنها راه تغییر چنین سیستمی اتحاد مردم است ، به جای اینکه زیر پرچم یکی از دو حاکم قرار بگیرند و دشمن شوند و سپس به عنوان یک معترض سیاسی خواستار تغییر اساسی در سیستم دولت ایالات متحده شوند.

انتهای پیام / 4155 /

دکمه بازگشت به بالا