استان ها

رژیم صهیونیستی دچار تنش روحی شده است

شهریار حیدری، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری ترندونی، گفت: رژیم صهیونستی بعد از اینکه در  محاسباتش پی به قدرت نظامی و دفاعی جمهوری اسلامی برد تمام معادلات ذهنی اش تغییر کرد. اینکه جمهوری اسلامی ایران به هر شکل بخواهد اقدام و عملیات می کند یک شوک بزرگ به رژیم صهیونیستی وارد کرد و قدرت پاسخگویی از این رژیم سلب شد.

وی اظهار کرد: بزرگترین مانع برای اقدام و‌پاسخگویی رژیم صهیونستی همین قدرت دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی بود که با رژیم برخورد کرد.  به هر شکل الان جمهوری اسلامی آمادگی لازم را دارد و اگر هر تحرکی این رژیم داشته باشد و بخواهد تکراری براقدامات گذشته خود داشته باشد از طرف جمهوری اسلامی پاسخی محکمی دریافت خواهد کرد.  

حیدری بیان کرد: اقدامی نیز که در بیابان های اصفهان انجام دادند در حد ریز پرنده بوده و آن صداهای انفجار ناشی از خود پدافند هوایی ارتش بوده که توانسته اینها را هدف قرار دهد. اگر رژیم صهیونیستی به زیرساخت های ما آسیبی وارد کرده بود ده بار روی آن مانور می داد حتی بخاطر افکار عمومی داخلی رژیم صهیونستی روی آن مانور می داد. 

نماینده مردم قصرشیرین در مجلس خاطر نشان کرد: با عملکرد خوب پدافند ما قدرت مانور از این رژیم گرفته شد و دچار تنش روحی شده است.در حال حاضر نیز ایران آمادگی لازم را دارد که اگر کوچکترین اقدامی داشته باشند اقدامات بیشتری علیه این رژیم انجام دهد.

انتهای پیام 

دکمه بازگشت به بالا