برون مرزی

واکنش ایران به حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به یک مجتمع مسکونی در ‎غزه

واکنش ایران به حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به یک مجتمع مسکونی در ‎غزه

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، با بیان این که برخی رسانه‌های خبری آمریکا از اقدام واشنگتن در تجهیز رژیم ‎آپارتاید اسرائیل به هزاران بمب جدید خبر می‌دهند،گفت : بی‌شک دولت آمریکا، شریک نسل‌کشی فلسطینیان توسط رژیم غاصب صهیونیستی است.

به گزارش ترندونی، ناصر کنعانی در صفحه اجتماعی ایکس در مورد حملات اخیر رژیم صهیونسیتی علیه مردم غزه نوشت:

«حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به یک مجتمع مسکونی در اردوگاه ‎جبالیا در ‎غزه که مردم آواره و بی‌پناه را در خود جای داده بود و بیش از ۱۰۰ شهید و دهها زخمی بر جای گذاشت و نیز حمله به منطقه مسکونی شجاعیه در شرق غزه با بیش از ۶۰ شهید، برگهای سیاه و ننگین دیگری بر فهرست بلند جنایات جنگی رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم ‎فلسطین طی ۵۰ روز اخیر اضافه کرد. این جنایات هولناک را شدیدا محکوم می‌کنیم. این جنایات در حالی تداوم می‌یابد که حمایت تمام عیار دولت آمریکا از رژیم صهیونیستی ادامه داشته و برخی رسانه‌های خبری آمریکا از اقدام واشنگتن در تجهیز رژیم ‎آپارتاید اسرائیل به هزاران بمب جدید خبر می‌دهند.
بی‌شک دولت آمریکا شریک جنایات جنگی، کشتار دسته‌جمعی و نسل‌کشی فلسطینیان توسط رژیم غاصب صهیونیستی است.»

انتهای پیام

گروه تحریریه علوم بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای پیچیده جهانی. با استفاده از تحلیل‌های کیفی و دقیق، شما را در جریان تغییرات جهانی قرار می‌دهم. با روشی آمیخته از روش‌های روزمره و نظری، به شما مطالب جذابی درباره اتفاقات جهانی ارائه می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا