جامعه و خانواده

دمای هوای گیلان، فردا تا ۶ درجه خنک می شود/ پیش بینی پایان هفته گرم و مرطوب

ترندونی/گیلان مدیرکل هواشناسی گیلان، از کاهش چهار تا شش درجه ای متوسط دمای هوای استان طی سه شنبه خبر داد و گفت: در برخی از مناطق بارندگی شدید و رگباری و وزش باد و مه آلودگی و رعد و برق و تگرگ تا چهارشنبه پیش بینی می شود.

محمد دادرس در گفت وگو با ترندونی، آسمان گیلان را صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد دانست و اظهار کرد: ازبرم سیاهکل با ۳۳.۲ درجه سلسیوس و اسب وونی تالش با ۲۳.۸ درجه سلسیوس به ترتیب گرم ترین و خنک ترین نقاط استان هستند.

وی نقشه های هواشناسی را نشان دهنده استقرار جوی غالبا پایدار در منطقه دانست و افزود: طی امروز آسمانی صاف تا قسمتی ابری خواهیم داشت و فعالیت توده هوای گرم و مرطوب مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی گیلان از فعالیت سامانه ناپایدار در ارتفاعات و دامنه ها خبر داد و تصریح کرد: به تدریج از اواخر وقت امروز با گذر جریانات کم و بیش ناپایدار از منطقه شرایط برای افزایش ابر و کاهش نسبی دما و وزش باد و رگبار و رعد و برق فراهم می شود.

دادرس از کاهش چهار تا شش درجه ای متوسط دمای هوای استان طی سه شنبه خبر داد و گفت: در برخی از مناطق بارندگی شدید و رگباری و وزش باد و مه آلودگی و رعد و برق و تگرگ تا چهارشنبه پیش بینی می شود.

وی از احتمال آبگرفتگی منطقه ای و بالا آمدن سطح آب رودخانه ها و مسیل ها در مناطق بالادست خبر داد و اضافه کرد: به تدریج از چهارشنبه تا پایان هفته به ویژه طی پنجشنبه و جمعه شاهد تقویت موج هوای گرم و مرطوب و افزایش محسوس دما خواهیم بود.

انتهای پیام

انتشارات مقالات اجتماعی

نویسنده اجتماعی با تمرکز بر مسائل اجتماعی در کشورهای در حال توسعه و تلاش برای ارتقای زندگی اجتماعی در این مناطق.
دکمه بازگشت به بالا