جامعه و خانواده

درخواست اورژانس برای بهبود پدهای بالگرد بیمارستانها/کمبود بیمارستان در شرق تهران

رئیس اورژانس کشور با بیان اینکه هیچ کدام از پدهای موجود بالگرد استاندارهای لازم را نداشته، گفت: انتظار داریم پدهای بالگرد مابقی بیمارستانها نیز بهبود یابد.

به گزارش ترندونی، میعادفر صبح امروز در مراسم افتتاح این پایگاه هوایی با بیان اینکه از قرارگاه ثارالله، شهرداری تهران و تعاون ناجا بابت راه اندازی این پایگاه تشکر می‌کنم، گفت: اورژانس کشور ۵۲ پایگاه هوایی دارد که در سال گذشته ۴۰۰۰ سورتی پرواز داشته و نکته قابل توجه این است که بالگردهای اورژانس تنها بیمار حمل می‌کنند و شخصیت‌ها را حمل نمی‌کند.

وی با بیان اینکه متأسفانه هیچ کدام از پدهای موجود بالگرد استاندارهای لازم را نداشته و ما با یا علی و بسم الله بالگرد را می نشانیم که با افتتاح دو بیمارستان غدیر و مهدی این مشکل تا حدودی مرتفع شده است، اظهار کرد: انتظار داریم پدهای بالگرد مابقی بیمارستانها نیز بهبود یابد.

میعادفر افزود: بالگردهای جدید اورژانس کمترین لرزش را داشته و بگونه‌ای تجهیز شده که می‌تواند به مدت یکساعت بیمار را در آسمان تحت معالجه قرار دهد.

رئس اورژانس کشور با تاکید براینکه در شرق تهران با کمبود بیمارستان مواجه هستیم بگونه ای که بیماران دماوند، بومهن و… را باید تا بیمارستان امام حسین یا شهدا حمل کنیم و این در حالی است که تا رفتن و برگشتن آمبولانس ممکن است پایگاه خالی باشد، گفت: لازم است که حتما در شرق تهران یک بیمارستان داشته باشیم تا این مشکل مرتفع شود.

همچنین محمد اسماعیل توکلی سرپرست اورژانس تهران نیز با بیان اینکه آرزوی کلانشهر تهران داشتن پایگاه هوایی مخصوص خود بود، تصریح کرد: این پایگاه قابلیت نشست و برخواست همزمان ۸ بالگرد را دارد و با احداث این مرکز تمام تلاش خود را برای ایجاد هاب مرکزی انجام خواهیم داد.

فخاری استاندار تهران نیز در سخنانی کوتاه تنها به عرض تبریک عید غدیر و تشکر از عوامل اورژانس تهران پرداخت.

انتهای پیام

انتشارات مقالات اجتماعی

نویسنده اجتماعی با تمرکز بر مسائل اجتماعی در کشورهای در حال توسعه و تلاش برای ارتقای زندگی اجتماعی در این مناطق.
دکمه بازگشت به بالا