استان ها

حوزه همیشه انقلابی خواهد بود و راه امام(ره) در آن ادامه پیدا خواهد کرد

حوزه همیشه انقلابی خواهد بود و راه امام(ره) در آن ادامه پیدا خواهد کرد

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تاکید کرد: هجمه‌ها علیه حوزه انقلابی بی‌اثر است، حوزه ما همیشه حوزه انقلابی خواهد بود و راه امام(ره) در حوزه ادامه پیدا خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری ترندونی از قم، آیت‌الله محمدجواد فاضل لنکرانی رییس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) در دیدار رییس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور گفت: بسیج یکی نیروی بسیار مقدس، مردمی، دینی و مطهر است. کارهای جهادی بدون چشم داشت یکی از آثار بسیجی بودن است و این فرهنگ باید در حوزه‌های علمیه برجسته‌تر شود.

 

وی افزود: طلبه باید در باطن بسیجی باشد و برای انقلاب سینه سپر کند. آن چه که امام و رهبری به ما یاد دادند این بود که هویت واقعی طلبگی، بسیجی بودن است.


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تاکید کرد: هجمه‌ها علیه حوزه انقلابی بی‌اثر است و حوزه ما همیشه حوزه انقلابی خواهد بود و راه امام(ره) در حوزه ادامه پیدا خواهد کرد.


حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمود محمدی شاهرودی رئیس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور نیز در این دیدار گفت: مهمترین وظیفه و ماموریت بسیج طلاب، تبیینی، تربیتی و اخلاقی است.


وی افزود: در سند راهبردی ده ساله بسیج، در عرصه‌های مختلف معنوی و سبک زندگی اسلامی مأموریت‌های گسترده و مهمی برای این مجموعه تعریف شده است.

انتهای پیام






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا