سلامت و دانش

ثبات در ظرفیت بستری‌های موقت تعداد بیماران کرونایی در استان‌های شمالی

سخنگوی وزارت بهداشت درباره ثبات بستری شدن در بیمارستان های موقت از نظر تعداد بیماران کرونا در استان های شمالی گفت: ما از واکسیناسیون و روند کار در دانشگاه های پزشکی اطمینان داشتیم.

به گزارش ترندونی ، دکتر سیما سادات لاری معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر ، نماینده وزارت بهداشت و ناظر وزارت بهداشت در اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در استانهای شمالی ، در سفرهای دو روزه از دانشگاه علوم پزشکی گلستان بازدید کرد و بازدید از علوم پزشکی بابل و مازندران.

وی در این سفر روند رو به رشد بیماران کرون را در دانشگاه های علوم پزشکی بابل ، مازندران و گلستان در نظر گرفت و در مورد مطالعات انجام شده ، تعداد دوزهای واکسن دریافتی ، روند درمان بیماران در بخش های سرپایی و تعداد آنها گزارش داد. تخت های صبور کرون. داروهای ضد ویروس برای بیماران سرپایی در مرحله اول واکسیناسیون ، به ویژه در دانشجویان بالینی ، بر روند واکسیناسیون گروه های هدف متمرکز شده اند.

در پایان این سفر دو روزه ، نماینده ای از وزارت بهداشت در دانشگاه های علوم پزشکی بابل ، مازندران و گلستان با حضور مسئولان دانشگاه علوم پزشکی گلستان خلاصه ای از شرایط را بیان کرد و گفت: در پیشنهاد. در واقع ، هنگام مسافرت به دانشگاه ها ، می بینیم که عزیزان ما به طور فعال در صحنه حضور دارند و به طور فعال از اوضاع آگاه هستند تا در مدیریت بیماری آرامش خوبی داشته باشند ، که بسیار دلگرم کننده است.

ما از واکسیناسیون و روند کار در دانشگاه های پزشکی کاملاً مطمئن بودیم

دکتر لاری با بیان اینکه از انجام واکسیناسیون و کار در دانشگاه های علوم پزشکی اطمینان کامل داریم ، گفت: وزیر بهداشت دستور داده است که با مشارکت همه کارکنان بهداشت در دانشگاه های علوم پزشکی کشور ، وزارت بهداشت هرگونه مشکلی را مشاهده کند ، ما تلاش خواهد کرد تا آنها را حل کند.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت اظهار داشت: یکی از مهمترین موفقیتهای دانشگاه علوم پزشکی گلستان همراه با انتصاب سیستماتیک معاون بهداشت و دکتر. تحت حکومت جعفریان ، پیشنهادات بسیار خوبی ارائه می دهد. که به ما کمک می کند تا با بیماری مقابله کنیم.

پایداری ظرفیت بیمارستان موقت تعداد بیماران کرونا در استان های شمالی کشور

سرپرست سرپرست وزارت بهداشت استان های شمالی استفاده از ظرفیت بیمارستان های موقت را بسیار مهم دانست و گفت: “سه دانشگاه علوم پزشکی ، بابل ، مازندران و گلستان توانسته اند بار بیماران بستری در عروق کرونا را کنترل کنند: با استفاده از این سیستم “بیمارانی که در بیمارستان بستری تاج گذاری قرار دارند باید از این تجربه موفقیت آمیز در سراسر کشور استفاده کنند.

“اکنون مشکل شما تعداد تخت ها نیست ، بلکه نگرانی شما در مورد داروهای ضد ویروس و افزایش آن زمان است ، آیا هنوز هم می توانید به بیماران پاسخ دهید یا خیر؟” وی خاطرنشان کرد: دومین مسئله نگران کننده اکسیژن است که باعث ایجاد برخی نگرانی های مربوط به دمای هوا می شود که امیدواریم با پرداختن به زیرساخت ها بتوانیم این مشکلات را برطرف کنیم.

شفافیت دستورالعمل ها یکی از نکاتی است که در دانشگاه های علوم پزشکی شمال برجسته شده است

لری در ادامه بر شفافیت دستورالعمل ها به عنوان یکی از نکات مطرح شده در دانشگاه های علوم پزشکی بابل ، مازندران و گلستان تأکید کرد و گفت: این موضوع توسط عزیزان ما در دانشگاه های علوم پزشکی به ویژه دانشگاه علوم پزشکی گلستان مطرح شد. شاید بهتر باشد کمیته واکسن تحقیقات لازم را انجام داده و دستورالعمل های مربوط به واکسن را سریعتر به دانشگاه های علوم پزشکی ارائه دهد ، تا بستگان ما در سطح دانشگاه در این مورد گیج نشوند.

در دانشگاه علوم پزشکی گلستان ، تعداد بیماران بیمارستان کرونا در طی 20 روز 350 درصد افزایش یافت

دکتر عبدالرضا فاضل ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: در چهارمین اجلاس کرونا ، استان گلستان به سرعت در مقایسه با سایر استان های کشور کار خود را آغاز کرد. این اوج به سرعت شدت بیماران بستری را افزایش داد و در نتیجه تعداد بیماران کرونا بستری در استان در 1400 روز اول فروردین حدود 180 و در 10 آوریل بود. به 680 بیمار بستری افزایش یافته است ، به این معنی که 350٪ بیماران در طی 20 روز رشد کردند. ما یک بیمارستان کرونا داشتیم.

وی در مورد روند کنترل تعداد بیماران بستری در یک بیمارستان کرونا افزود: “مدیریت متفاوتی بر این بیماری وجود داشت و ما سعی کردیم بیماران را به صورت سرپایی معالجه کنیم. خدا را شکر در این زمینه بسیار موفق شدیم و امیدواریم که این وضعیت در 10 روز آینده پایدار بماند و شیب خود را پیدا کند.

واکسیناسیون در دانشگاه علوم پزشکی گلستان مشکلی ندارد

وی با بیان اینکه در حال حاضر هیچ مشکلی در زمینه واکسیناسیون در دانشگاه وجود ندارد خاطرنشان کرد: واکسیناسیون قبل از قسمت اول قسمت سوم و قبل از قسمت آخر که واکسن استرازنکو معرفی شد به خوبی انجام شده بود. در این دوره سه نوع واکسن تزریق شده است: Sputnikov ، Bharat Biotech و Sinopharm که در کل 9،900 دوز را شامل می شود.

دکتر. فاضل افزود: از این تعداد ، 9400 دوز واکسن تزریق شده است که پس از دریافت واکسن استرازنکو ، به دلیل عدم اطمینان در مورد واکسن ، باعث کاهش سرعت تزریق جزئی می شود. بر این اساس ، واکسن “estrazenka” که به ما داده شده است تا پایان این هفته تزریق می شود. در حال حاضر ، کلیه داوطلبان فعال در زمینه درمان حتی کارمندان پشتیبانی واکسن را نیز پذیرفته اند. در مجموع 12300 دوز واکسن تاکنون در دانشگاه علوم پزشکی گلستان و 11،500 واکسن استرازنکا تا پایان هفته تزریق شده است. اتوبوس.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: چهارشنبه اول اردیبهشت ماه 9000 واکسن سینوفرم وارد استان شد تا در بیماران خاص و بستگان تحت شیمی درمانی تجویز شود.

نود و پنج درصد دانشجویانی که می خواهند در دانشگاه واکسن بزنند این واکسن را دریافت کرده اند

وی در مورد واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گلستان اظهار داشت: اولویت ما تمرکز بر دانشجویان به ویژه دانشجویان مقیم ، کارآموزان و مستاجرانی است که در بخش های کرونا ، عفونی و پزشکی داخلی قرار می گیرند. تا به امروز 95٪ دانشجویانی که می خواهند در دانشگاه واکسن بزنند واکسن دریافت کرده اند و کلیه داوطلبانی که مایل به واکسیناسیون هستند بلافاصله واکسن دریافت می کنند.

این مقام مسئول در خصوص درمان بیماران کرونا در بخشهای سرپایی گفت: در همین راستا مراکز 16 ساعته شبانه روزی تأمین اجتماعی ، کلینیک شبانه روزی سپاه و درمانگاه تأمین اجتماعی فرهنگیان را بسیج کرده ایم. در این مراکز همچنین معاینات و دستورالعمل های سریع و همچنین درمان سرپایی را ارائه دادیم تا بیمار با سرعت بیشتری خدمات پزشکی را دریافت کند.

فاضل افزود: خانواده های این بیماران همچنین برای انجام قرنطینه در خانه و همچنین آزمایش سریع اعضای خانواده آموزش دیدند.

ما با کمبود تخت مشکلی نداریم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان در مورد جایگاه تخت های پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: مارس. ما به دلیل کمبود تخت تجربه تلخی داشتیم بنابراین 60 درصد. بیماران کرون به دلیل افزایش بیماری. “راستا.

به گفته وبدا ، وی افزود: “به عبارت دیگر ، ما در آن تاریخ حدود 1350 بیمار کرونا داشتیم ، اما اکنون نگران نیستیم زیرا تعداد لازم بیماران کرونا را در پیک های دوم و سوم خود به 600 نفر رسانده ایم. در قله چهارم حدود 700 بیمار بود و اکنون کمبود تخت احساس نمی کنیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا