استان ها

تبلیغات سوء دشمنان خللی در صحنه‌های دفاع از آرمان‌های انقلاب وارد نمی‌کند

ترندونی/ گیلان استاندار مکتوب گفت: تبلیغات کینه توزانه دشمنان مانع از حضور شگفت انگیز مردم در صحنه های دفاع از آزادی ها، امنیت و آرمان های انقلاب مشروع نخواهد شد.

حمیدرضا ایمپا پناهی امروز در نشست بزرگداشت یوم الله 22 آبان که به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، بر هماهنگی و آمادگی نهادهای مربوطه برای برگزاری باشکوه و مردمی این رویداد تاکید کرد. و با اشاره به حوادث اخیر گفت: مردم هوشیار و انقلابی هستند، ایران اسلامی از ابتدا از اغتشاشگرانی که سعی در شعله‌ور کردن آتش ناآرامی‌ها و کشاندن آرمان به مسیرهای خطرناک داشتند، فاصله گرفته و آن را محکوم کرده است. هر گونه اغتشاش و شورش

فرماندار شهرستان رستا با بیان اینکه در 21 آبان تجمع مردمی که برگزار شد بیانگر حمایت قاطع مردم از ایران قدرتمند بود که انقلاب علیه ایران ضعیف و تجزیه شده که آمریکا آن را ولی فقیه می داند، اشاره کرد و افزود. : 22 آبان همیشه نماد اطاعت از ولی فقیه و فریاد بلند نفی سازش است و تسلیم در برابر طاغوت بود و انشاالله این روز مملو از جمعیت و تجدید وفاداری به ائمه اطهار(ع) است. انقلاب و آرمان های شهدا، امید اندک شورشیان شکست خواهد خورد.

وی با اعلام اینکه تبلیغات دشمنان خللی در حضور باشکوه مردم در صحنه های دفاع از آزادی ها، امنیت و آرمان های انقلاب برحق نخواهد داشت، گفت: تبعید امام راحل پس از اعتراض به لایحه ذلت بار. سرمایه داری، شهادت جمعی از دانش آموزان در تهران توسط رژیم، ستم شاهی و به تعبیر امام (ره) انقلاب دوم، پیدایش لانه جاسوسی سه موردی است که به حق به امروز منجر شده است. روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا