فرهنگ و هنر

اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کردند

21 مردادماه به مناسبت سالروز تاسیس این شورا، نهادها و تشکل های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

به گزارش ترندونی، ستاد و نهادها و نهادهای عضو شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی صبح امروز 1401 روز چهارشنبه 21 مردادماه به مناسبت سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با حضور امام خمینی (ره) و نثار گل، بار جی با آرمان های امام راحل تجدید بیعت کرد.

شرکت کنندگان در این مراسم با رعایت موازین بهداشتی، اهدای گل، قرائت فاتحه و زیارت و ارج نهادن به مقام شامخ و والای معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی رحمه الله تجدید نمودند. موافقت آنها با آرمان های والای ائمه اطهار و شهدای انقلاب.

در پایان این مراسم حجت الاسلام والمسلمین همتی معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: از تمامی یاوران شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در برگزاری مراسم ملی، انقلابی و مذهبی کمال تشکر و قدردانی را دارم. و به درستی که گروه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی میراث ماندگار امام راحل است که با حمایت اعضای تاثیرگذار و شرکت پرشور در مراسمات توانست گام های موثری بردارد. برگزاری مراسم

وی افزود: انقلاب اسلامی ما حاصل تفکر عاشورایی و حضور پرشور مردم بود و تحقق عدالت اجتماعی خواسته برحق مردم ایران بود. امام خمینی رضی الله عنه برای ادامه راه اباعبدالله که از عاشورا آغاز شد به نیت شرور زدایی و ترویج فرهنگ عاشورا و باطل زدایی و تحقق عدالت قیام کرد زیرا این انقلاب به وجود آمده است. از این فرهنگ بزرگ در سراسر جهان پخش شد.

وی افزود: دستاوردهای نظام اسلامی به هیچ وجه قابل مقایسه با زمان طاغوت نیست و امروز ابرقدرت ها به صلابت و قدرت ایران اسلامی در عرصه های مختلف پی برده اند و این روند ادامه روند عاشورا است.

حجت الاسلام والمسلمین همتی ادامه داد: جمهوری اسلامی در مسیر اقامه حق حرکت کرده است و در نظام اسلامی پس از نهضت عاشورایی امام حسین(ع) و به رهبری ائمه انقلاب ما آن حرکت عظیم و الهی را دنبال می کنیم.

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، گسترش نظام جمهوری اسلامی را از حول و قوه الهی دانست و گفت: اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از سربازان جهاد ولایی و تبیینی و با ماهیت تبلیغاتی فراوان هستند. توانمندی ها در کشور است و اگر بتوان این توانمندی ها را همراه با جهادی و عاشورایی جمع آوری و سامان داد، تفکر می تواند ادامه دهنده نهضت اباعبدالله الحسین کربلا و آرمان های نظام اسلامی باشد.

وی افزود: تعریف و تبیین جایگاه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یک ضرورت است و جایگاه شایسته این نهاد مقدس هنوز تثبیت نشده است، لذا سند ساماندهی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است. و برنامه های کلی و رویکردهای جدید بر اساس دستاورد این شورای شورایی که محور تفسیر و تبلیغ است، ترسیم می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا