عمومی

تجدید میثاق جامعه ورزش با آرمان های امام راحل

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ترندونی ،

وزیر ورزش و جوانان ، پیمان ورزش و جوانان را با آرمان های امام راحل به روز کرد ، گفت: “در هفته تربیت بدنی ، این پیام را به مردم می دهیم که ورزش هنوز زنده است و موتور عزت و امید است. ”

سید حمید سجادی با خیر مقدم به مناسبت روز ملی تربیت بدنی و ورزش گفت: در این هفته ستادی در وزارت ورزش و جوانان ایجاد شد و یکی از برنامه های ارزشمند این ستاد حضور جامعه ورزش و جوانان است. به حرم مطهر یک روز قبل از هفته تربیت بدنی وی بنیانگذار انقلاب اسلامی بود.

دکتر سجادی با بیان اینکه جامعه ورزشی همیشه در همه زمینه ها تأثیرگذار بوده است ، گفت: هدف از این برنامه این است که بگوییم جامعه ورزش و جوانان و همچنین آرمان های والای انقلاب اسلامی زنده مانده اند. زمین ‘.

وزیر ورزش و جوانان همچنین درباره برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش گفت: در این هفته رویکرد مشترک ما توسعه ورزش های همگانی و احیای این بخش از ورزش پس از دوران کرونا است.

وی افزود: تقریباً دو سال است که ورزش با شیوع ویروس کرونا به خطر افتاده است و مردم از ورزش فاصله گرفته اند ، اما با همه فراز و نشیب ها و برنامه های واکسیناسیون ، اوضاع رو به بهبود است و امیدواریم با انواع مختلف برنامه های ورزشی. “بیایید جلوی مردم کار کنیم و مردم بتوانند به زندگی عادی خود بازگردند.

تغییرات عمده ای در ورزش زنان در انتظار است

وزیر ورزش و جوانان گفت: در دولت سیزدهم ، اداره ورزش بانوان را به عهده خودمان می گذاریم و امیدوارم بتوانیم ورزش زنان را به استقلال لازم بازگردانیم.

صحبت از رویکرد وزارتخانه در ورزش زنان در همه زمینه ها ، ص. سجادی تصریح کرد: در زمینه ورزش بانوان باید تدابیری اتخاذ کنیم تا زنان به حقوق خود دست یابند. وزارت ورزش و جوانان از تمام ظرفیت خود استفاده می کند تا ورزش زنان را در جایگاه اصلی خود تضمین کند. حقوق.

وزیر ورزش و جوانان افزود: زنان به عنوان نیمی از جامعه در ورزش کشور شرکت می کنند. به ترتیب برای آموزش ، اعزام ، مربیگری ، مدیریت ، داوران و غیره کلاسها باید به موقعیت پیشرو برسند و این موضوع در برنامه وزارتخانه برای برنامه ریزی قرار دارد.

وی تاکید کرد: در دولت سیزدهم ، ما مدیریت ورزش زنان را به عهده خودمان می گذاریم و امیدوارم بتوانیم ورزش زنان را به استقلال لازم بازگردانیم ، بنابراین ورزش زنان باید در مراحل اولیه مستقل باشد تا بتواند استقلال لازم “

یکی از اعضای کابینه دولت سیزدهم در مورد استقلال ورزش زنان گفت: “اگر استقلال لازم را برای ورزش زنان ایجاد کنیم ، از نظر منابع انسانی تخصصی ، امکانات و فضای ورزشی برای آموزش ، ورزش های بین المللی استقلال لازم را خواهیم داشت. و نیازهای آموزشی

دکمه بازگشت به بالا