جامعه و خانواده

تاکید رییس سازمان محیط زیست بر عمل به وظایف تا آخرین روز استقرار دولت

رییس سازمان حفاظت محیط زیست با تاکید بر بیعت مجدد با دولت مستقر و نظام اسلامی خاطرنشان کرد: همگی ما باید همانند آن سید شهید، خادم این مردم و در انجام وظایف خود تا آخرین لحظه استقرار این دولت، محکم و استوار باشیم.

به گزارش ترندونی علی سلاجقه در اولین جلسه شورای معاونان این سازمان که پس از حادثه شهادت شهید آیت‌الله رئیسی و همراهانش برگزار شد، ضمن تسلیت مجدد این حادثه ناگوار گفت: همگی باید تا آخرین روز استقرار دولت، به تعهدی که روز اول بین خود و خدای خود بستیم، عمل کنیم و تا آخرین لحظه به تعهدات و وظایف خود عمل کنیم.

وی با تاکید بر بیعت مجدد با دولت مستقر و نظام اسلامی خاطرنشان کرد: همگی ما باید همانند آن سید شهید، خادم این مردم باشیم و در انجام وظایف خود تا آخرین لحظه استقرار این دولت محکم و استوار باشیم و امیدواریم که دولت آینده نیز در تراز همین دولت ادامه پیدا کند.

سلاجقه با اشاره به عاقبت بخیری شهیدان خدمت اظهار کرد: ما به مکتب شیعه و رویه آن عادت داریم و خوشی شیعه در این است که عروج و وصال را احساس کند. خیلی از مکاتب را که نگاه کنیم سرگردان و رها شده هستند و احساس پوچی می‌کنند اما وقتی در اسلام انسان به عظمت این دنیا و بازگشت همه به سوی خدا توجه می‌کند، لذت می‌برد.

وی افزود: شهید آیت الله رئیسی لحظه‌ای که آقا امام رضا (ع)آغوش باز کردند و ایشان را در آغوش گرفتند، خیالشان راحت شد چراکه ایشان به تکلیف خود عمل کرد و همه اینها نشان از این دارد که ما شیعیان صاحب داریم و به سوی او باز می‌گردیم.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به حضور پرشور مردمی در مراسم تشییع شهید آیت‌الله رئیسی گفت: مردم ایران با حضور پرشور خود در مراسم تشییع شهید آیت‌الله رئیسی که به نوعی یک همه‌پرسی محسوب می‌شد، شهید آیت‌الله رئیسی را برای همیشه به عنوان رئیس جمهور خود انتخاب کردند.

وی یادآور شد: با وجود اینکه بسیاری از جریان‌ها با هر وسیله‌ای که می‌توانستند دست به تخریب این شهید بزرگوار می‌زدند، اما وی هیچگاه به حواشی ورود نکرد و در تمامی لحظات دغدغه ایفای وظایف اجرایی خود و خدمت به مردم را داشت.

به گزارش روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، سلاجقه در پایان تاکید کرد: رهبری فرمودند نزدیک قله‌ایم و لذا رسیدن به قله، نیازمند گذر از  یک شیب تند است که بالتبع انرژی بسیاری می‌برد و همگی باید با تمام توان خود در مسیر ظهور آقا امام زمان (عج) گام برداریم.

انتهای پیام

انتشارات مقالات اجتماعی

نویسنده اجتماعی با تمرکز بر مسائل اجتماعی در کشورهای در حال توسعه و تلاش برای ارتقای زندگی اجتماعی در این مناطق.
دکمه بازگشت به بالا