عمومیکسب و کار ایرانی برتر

خودکار تبلیغاتی برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟

خودکارهای تبلیغاتی

خودکار تبلیغاتی جزو یکی از هدایای تبلیغاتی مفید و ارزان و پرکاربرد است که در همه کسب و کارها مورد استفاده قرار می گیرد.  خودکار تبلیغاتی از جمله هدایای تبلیغاتی است که قیمت مناسب و بازدهی خوبی دارد و همه افراد برای نوشتن اطلاعات مفید روزانه خود از آن استفاده کنند. به طور مثال، یک حسابدار در محل کارش می تواند اطلاعات مهم حسابداری یا برنامه روزانه خود را با خودکار تبلیغاتی شما یادداشت کند و برند حک شده بر روی خودکار تبلیغاتی در ذهن افراد خواهد ماند. چاپ روی این خودکارها بوسیله چاپ تامپو صورت می گیرد.

تنوع زیاد خودکارهای تبلیغاتی، مخاطبان زیادی را به سمت خود می کشد. این خودکارها از جمله وسایلی است که در کنفرانس ها و همایش ها همیشه مکمل هدایای دیگر بوده که به مخاطبان آن همایش اهدا می کنند. در این همایش ها هنگام سخنرانی در رابطه با یک موضوع، اولین واکنش شنونده ها یادداشت کردن نکات مهم توسط یک خودکار است و می توان ادعا کرد که یکی از لوازم ضروری در همایش ها استفاده از خودکار می باشد.

خودکارها وسایلی قابل حمل هستند که وزن کمی هم دارند از همین رو دائما همراه با مشتری از این مکان به مکان دیگری می روند، تصور کنید اگر مشتری با خودکار تبلیغاتی به یک نمایشگاه بزرگ تجاری برود. با این شرایط حداقل چند نفر با شرکت شما آشنا شده و شاید در آینده از خدمات شما بهره برند. خودکار جز ارزان ترین هدایای تبلیغاتی است و از آن می توانید در کنار هدایای دیگر نظیر فلش، پاوربانک، هارد و … هم استفاده کنید.

به طور کلی در نظر بگیرید برای خودکار تبلیغاتی تک گیفت تا چه حد هزینه خواهید کرد، آن هزینه باعث آشنایی چند نفر با شرکت شما خواهد شد. نتیجه نهایی به شما اثبات خواهد کرد استفاده از خودکار تبلیغاتی روشی هوشمندانه برای تبلیغات به شمار می رود.

امروزه برای یادداشت کردن و نت برداری از وسایلی مانند تبلت، لپ تاپ و یا ویس رکورد و یا گوشی موبایل نیز بهره می برند. کاربرد مشترک در همه این ابزارها، نوشتن و ضبط کردن است. اما هنوز هم با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی افراد برای یادداشت کردن از خودکاراستفاده میکنند . پس اهدای خودکارهای تبلیغاتی به مخاطبان می تواند یک روش تاثیرگذار برای تبلیغ برند یا نام تجاری یک شرکت باشد.

تاریخچه اختراع خودکارها به سال 1880 میلادی بازمی گردد و این محصول توسط جان لوود ثبت شده است. این شخص به عنوان یک یک دباغ چرم شهرت داشت و به منظور اینکه بتواند روی این دباغ های چرم بنویسد در پی اختراع یک قلم بود. سپس در سال 1931 میلادی آقای لازلو بیرو که یک مخترع مجارستانی بود موفق شد که خودکاری با نوک ساچمه ای را ابداع کند.

ویژگهای خودکار تبلیغاتی خوب چیست؟

  • توجه داشته باشید که برای نوشتن مطالب، خودکارهای تبلیغاتی با سطح مقطع سه گوش از خودکار تبلیغاتی با سطح مقطع دایره ای مناسب تر هستند.
  • خودکارهای تبلیغاتی باید دارای پوششی نرم لاستیکی باشند تا در هنگام نوشتن انگشتان دست اذیت نشود.
  • کیفت جوهرخودکارهای تبلیغاتی نقش بسزایی در روانویسی آن دارد.بنابراین در خودکارهای تبلیغاتی لازم است که از جوهرهای باکیفیت استفاده شود تا ماندگاری و طول عمر خودکار بیشتر بشود.
  • همواره به این نکته توجه داشته باشید که بدنه خودکار باید جنس مرغوبی داشته باشد و مقاوم باشد و خیلی زود خراب نشود. ماندگاری بالای یک خودکار تبلیغاتی یعنی ماندگاری برند شما در ذهن مشتریان.
  • علاوه بر موارد بالا، زیبایی ظاهری خودکاررا نیز در نظر بگیرید. خودکاری که زیبایی و جذابیت ظاهری برای مخاطبان نداشته باشد باعث جلب توجه نخواهد شد و حتی ممکن است تبلیغات شما بر روی این خودکار اصلا به چشم مخاطب هم نیاید. پس همواره این نکته را مدنظر داشته باشید که زیبایی و جذابیت یک فاکتور بسیار حائز اهمیت برای یک هدیه تبلیغاتی محسوب می شود.
  • مسئله بااهمیت دیگر خوش دست بودن خودکار است، شرط تاثیرگذار بون یک خودکار تبلیغاتی استفاده از آن است، پس خودکاری که قابل استفاده نباشد یا استفاده از آن سخت باشد تاثیر گذاری لازم در تبلیغات شما را نخواهد داشت.

خودکار تبلیغاتی یکی از محبوب ترین هدایای تبلیغاتی پدیده جاوید است که در اکثر کسب و کارها از آن استفاده می شود. خودکارها یکی از چیزهایی هستند که اکثر بازاریابان به اندازه کافی آن را  مورد توجه قرار می دهند. در بازاریابی هر برند نقطه کانونی اصلی، افشای نام شرکت ها، محصولات و خدمات است و راه های مختلفی برای رسیدن به این هدف وجود دارد. خودکارهای تبلیغاتی دارای موفقیتی جهانی هستند و یک محیط موثر برای به دست آوردن آگاهی از برند ایجاد می کنند.

در ابتدا ممکن است متوجه نشوید که هدیه تبلیغاتی ارزش بازاریابی بالایی برای کسب و کار با ارزش شما را دارند، اما اگر واقعا به طور عمیق در کاربرد خودکار تبلیغاتی ارزان کاوش کنید، خواهید دید که بیشتر از آن چیزی که انتظار دارید بازگشت سرمایه خواهید داشت. خودکار مورد علاقه خود را در نظر بگیرید، البته شما یکی از آنها را دارید و ممکن است زیاد به آن توجه نکرده باشید. چه چیزی آن را برای شما محبوب کرده و چرا از آن استفاده می کنید.

نکاتی در مورد انتخاب خودکار تبلیغاتی

زمانی که خرید خودکار تبلیغاتی 4pens را مد نظر قرار می دهید باید در انتخاب خود خلاق و نوآور باشید، به معنای واقعی ده ها هزار انتخاب در انواع مختلف قیمت وجود دارد. شما باید مخاطبین هدف خود را شناسایی کنید و این نکته را باید در نظر داشته باشید که ممکن است مجبور باشید از چندین سبک و شکل مختلف خودکار برای رسیدن به اهداف بازاریابی خود استفاده کنید.

شما نمی خواهید یک خودکار گران قیمت را به هر کسی که به غرفه شما در نمایشگاه ها می آید هدیه دهید و از طرف دیگر نباید یک خودکار با قیمت پایین به یک مشتری که قرارداد مبلغ بالایی با شرکت شما منعقد کرده بدهید. برای هر موقعیتی باید هدیه ای مناسب با آن داشته باشید.

مزایای استفاده از خودکار تبلیغاتی با لوگوی چاپ شده بر روی آن، برای بازاریابی برند شما بی پایان است. برای خرید خودکار تبلیغانی با لوگوی چاپ شده بهتر است یکسر به سایت amazon بزنید

افراد خودکارها را از همدیگر قرض می گیرند و بعضی وقت ها آن را به صاحبش پس نمی دهند، از طرف دیگر اکثر افراد با خود خودکار حمل نمی کنند و معمولا آن را از بقیه قرض می گیرند. هر چه افراد با نام برند و خدمات و محصولات شرکت شما بیشتر برخورد کنند احتمال اینکه در زمان نیاز شرکت شما را به یاد آورند بیشتر خواهد بود. اینها تبلیغاتی بسیار ارزان قیمت برای برند شما هستند، تنها با هدیه 10 هزار خودکار در طول یک سال، ممکن است تا 70 هزار کاربر مختلف داشته باشید که فقط با استفاده از یک خودکار تبلیغاتی با برند شما آشنا شده اند.

زهرا رضی

زهرا هستم، نویسنده ای که با جسارت به واکاوی مسائل پرداخته و از پرسیدن سوالات سخت نمی‌ترسم. در این سایت، با نگاهی موشکافانه به مسائل اجتماعی و اقتصادی، به دنبال یافتن پاسخ‌های واقعی و ارائه راه حل‌های خلاقانه هستم.
دکمه بازگشت به بالا