استان ها

تأکید استاندار البرز بر نظارت مردم‌محور در بازار

ترندونی/ البرز سخنگوی دولت در استان البرز با بیان اینکه اصناف باید به حضور خود ادامه دهند تا شاهد سوء استفاده خیرین نباشیم.

عزیزاله شهبازی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان که روز یکشنبه ۱۶ آبان ماه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با بیان اینکه این جلسه بلافاصله پس از دستور معاون اول رئیس جمهور تشکیل شد، افزود: با تاکید و پیگیری بازار در شرایط فعلی.

به گزارش ترندونی، وی ادامه داد: بر اساس ماموریت های محوله به دولت، اهداف و برنامه های ابلاغی در استان با دقت و توجه فراوان اجرا می شود.

شهبازی بیان کرد: واکسیناسیون در کشور با سرعت بالایی انجام می شود و البرز در جریان است و کمبود واکسن در کشور و البرز وجود ندارد.

وی افزود: اکنون طی ماموریت ویژه ای که از سوی معاون اول رئیس جمهور دکتر مخبر ابلاغ شده است، با تشکیل جلسه تنظیم بازار نسبت به ایجاد آرامش، نظارت و کنترل بیشتر بر بازار اقدام کرده ایم.

استاندار البرز گفت: این جلسه به صورت هفتگی به ریاست استانداران و با حضور روسا و روسای 16 اداره کل استان های کشور برگزار می شود.

وی افزود: این جلسات باید با مصوبات عملیاتی محسوس دنبال شود و مراحل اجرا نیز با ذره بین بر روی دستگاه های نظارتی دنبال شود.

شهبازی گفت: برای تامین کالاهای اساسی در استان مشکلی نداریم و کالاهای استراتژیک در البرز کافی است.

وی افزود: اصناف استان بسیار حامی شرایط شیوع ویروس کرونا بوده و به همین دلیل همواره با سیاست تنظیم بازار همکاری می کنند.

استاندار البرز گفت: به دنبال برخورد اجباری با اصناف نیستیم و نظارت بر بازار نیز مردم محور است و در مجموع در تلاش هستیم تا رضایت مردم را جلب کنیم.

وی افزود: روند اجرای مصوبات تنظیم بازار تحت نظارت رگولاتوری است و امیدواریم همچنان حمایت های لازم را از سوی مردم و اصناف دریافت کنیم.

شهبازی گفت: مدیران اتاق اصناف هفت شهرستان استان در این جلسه توجیهی وارد عمل شده و آگاهی رسانی کنند.

وی افزود: مدیرکل صمت به عنوان دبیر و سخنگوی ستاد تنظیم بازار معرفی شده و باید پاسخگوی مردم باشد.

استاندار البرز گفت: این نشست نتایج بسیار ملموسی در تبیین وظایف خواهد داشت.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا