اقتصادی

بسیاری از واحدهای صنعتی البرز با کمبود مواد اولیه مواجه هستند

ترندونی/ البرز وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: بسیاری از واحدهای صنعتی البرز با کمبود مواد اولیه به ویژه در حوزه پتروشیمی مواجه هستند.

به گزارش ترندونی، سید رضا فاطمی امین شامگاه پنجشنبه 18 فروردین ماه در جلسه شورای اداری استان البرز به ریاست رئیس جمهور با توجه به ظرفیت های صنعتی گسترده استان البرز اظهار کرد: این استان بیش از 3500 واحد صنعتی دارد. با توجه به اینکه فعالیت آنها می تواند برای بسیاری شغل پایدار ایجاد کند.

وی با بیان برخی از مشکلات صنعت البرز، افزود: بسیاری از واحدهای صنعتی البرز با کمبود مواد اولیه به ویژه در حوزه پتروشیمی مواجه هستند.

وی با بیان مشکل کمبود سرمایه در گردش در بسیاری از واحدهای صنعتی، خاطرنشان کرد: اقدامات مناسبی برای رفع این مشکل انجام شده است.

فاطمی امین با بیان اینکه شهرستان اشترد با کمبود نیروی انسانی مواجه است، گفت: واحدهای صنعتی و تولیدی این شهرستان با کمبود 3 هزار نیروی راهداری مواجه هستند.

وزیر صمت با بیان اینکه طرح توسعه صنعتی البرز با مشکل مواجه است، گفت: فعالان اقتصادی استان البرز خواهان اعمال معافیت مالیاتی در شعاع 120 کیلومتری هستند که باید اقدامات لازم انجام شود.

آن تمام شده است

دکمه بازگشت به بالا