برون مرزی

هیل: بیمارستان‌های آمریکا همچنان با کمبود تجهیزات حفاظت فردی مواجه هستند

به گزارش بین الملل فارس نیوز ، بیمارستان های سراسر ایالات متحده روز یکشنبه نسبت به کمبود تجهیزات محافظت شخصی و سایر تجهیزات پزشکی هشدار دادند و لوازم بیمارستان به پایین ترین حد خود رسیده است.

هیل افزود: “تجزیه و تحلیل داده ها در مورد میزان استفاده از تجهیزات حفاظت شخصی و سایر کالاها نشان می دهد که استفاده از این اقدام به بالاترین سطح از ابتدای اپیدمی سال گذشته رسیده است.”

کاهش تجهیزات محافظت شخصی برای اولین بار در مارس سال گذشته رخ داد ، زمانی که مقامات چندین ایالت ایالات متحده هشدار دادند که تجهیزات کافی برای محافظت از کارکنان بیمارستان برای جلوگیری از ویروس های کرونا ویروس ندارند.

یکی از مواردی که در بیمارستانهای ایالات متحده بیشتر مورد جستجو است آب استریل است که برای بسیاری از تزریقات از جمله RamedSavier استفاده می شود. این دارو برای معالجه دونالد ترامپ ، رئیس جمهور پیشین ایالات متحده ، هنگام بستری شدن در مرکز پزشکی والتر رید برای بیماری عروق کرونا ویروس قلب مورد استفاده قرار گرفت.

بسیاری از بیمارستان های آمریکا از کمبود “پیپت و میکرو پیپت” برای پیوند بای پس عروق کرونا ویروس استفاده کرده اند.

میزان استفاده از این تجهیزات نسبت به ماه مه سال گذشته 100٪ افزایش یافته است.

گفته می شود بیمارستان های ایالات متحده از ژانویه در یافتن تجهیزات با مشکل روبرو بوده اند و متوسط ​​تحویل پیپت از چند روز به حدود یک ماه پس از سفارش افزایش یافته است.

طبق آخرین آمار دانشگاه جان هاپکینز ، تعداد مرگ و میر ویروس کرونا در ایالات متحده طی 24 ساعت گذشته به 484167 نفر رسیده است ، حداقل 3،417 مورد جدید درگذشته است.

در اولین جلسه ستاد تاجگذاری جو بایدن ، رئیس جمهور ایالات متحده ، تخمین زده شد که حداقل 90،000 آمریکایی در چهار هفته آینده بر اثر بیماری کرونا ویروس قلب بمیرند.

بایدن در مصاحبه ای با نیوزویک دوشنبه گذشته تأکید کرد که مدیریت شیوع ویروس کرونا در زمان رئیس جمهور دونالد ترامپ بدتر از حد انتظار بود.

انتهای پیام


دکمه بازگشت به بالا