اقتصادی

کمبود منابع مالی برای احداث مگا ICU بیمارستان امیرالمومنین اراک

ترندونی / مرکزی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک از کمبود منابع مالی برای ساخت مگا ICU بیمارستان امیرالمومنین اراک خبر داد و بر لزوم تخصیص منابع مالی لازم برای ساخت این مرکز تأکید کرد.

سید محمد یامالیان در جلسه ستاد مدیریت بیماری های کرونا در استان مرکزی در 11 ژانویه گفت که این دانشگاه از همان ابتدا از تهیه ماسک در مکان هایی غیر از داروخانه خودداری کرده است زیرا نظارت بر این مراکز دشوار است.

وی افزود: به هر حال امروز نیز باید به فکر پایان تاج باشیم ، زمانی که واقعاً با سرمایه گذارانی روبرو خواهیم شد که مجبور به کاهش تولید و تقاضا هستند.

وی گفت برای خرید ماسک برای دانشگاه باید از ماسک های دارای کد irc استفاده شود. ضروری است که کلیه ماسکهای ارائه شده در خارج از داروخانه ها توسط اصناف و سازمان سمات نگهداری شوند.

وی در مورد گشت مشترک با سمت گفت: دانشگاه امکانات و نیروی انسانی لازم برای این گشت های مشترک را ندارد ، البته در حیطه مسئولیت های دانشگاه نیست اما موارد و الزامات لازم را برای سامات اعلام کرده ایم.

یامالیان افزود: برگزاری هرگونه گردهمایی و مراسم ممنوع است ، البته ضوابط نمایشگاه تعیین شده است و دانشگاه این قوانین را به صورت كتبی به شركت نمایشگاه بین المللی استان اعلام كرده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک در مورد ساخت بیمارستان مگا ICU در بیمارستان امیرالمومنین و کمبود منابع مالی در این زمینه گفت: مجوز ، با در نظر گرفتن اهمیت موضوع.

به گزارش ترندونی ، رئیس گروه بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک همچنین اطلاعات مفصلی در مورد شیوع بیماری بیماری کرونا قلب از سال 1998 ارائه داده است. مارس تا 2017 10 ژانویه: در ماه مارس ، اولین اوج بیماری را مشاهده کردیم که در ماه مه کنترل شد.

دکتر علی علیمحمدی ، در مورد شروع قله دوم در سال 1999 صحبت کرد. در ماه ژوئن ، اوج سوم در هفته های دوم و سوم ماه سپتامبر آغاز شد و تا پایان ماه اکتبر ادامه داشت و در هفته های اول و دوم ماه دسامبر به دلیل محدودیت ها و بسته شدن بیماری ، بیماری رو به کاهش است. تحویل گرفت

وی تصریح کرد: اوج بیماری در واحد دانشگاه علوم پزشکی اراک که البته از این مدل در استان پیروی می کند مربوط به هفته سوم آنلاین است.

علی محمدی ، با تأکید بر اینکه هفته گذشته استان مرکزی بهترین شرایط را برای مرگ ناشی از بیماری عروق بیماری کرونا قلب از سال 1998 تجربه کرده است. در ماه مارس ، گفت: هفته گذشته 381 مورد مثبت در استان مرکزی در مقایسه با هفته دوم ژانویه کشف شده است. با 390 مورد مثبت در هر ماه ، تعداد موارد مثبت و موارد بیماری عروق بیماری کرونا قلب 2٪ کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه 38 مورد بستری در استان به 48 مورد رسیده است که نشان دهنده افزایش تعداد موارد در ساوا و خمین است ، افزود: موارد سرپایی 352 مورد در هفته دوم دی ماه به 335 مورد در هفته سوم نشان می دهد که 5٪ کاهش سرپایی را نشان می دهد.

علی محمدی گفت: 218 بیمار سرپایی در شهرهای دانشگاه علوم پزشکی اراک به 199 نفر و 105 نفر در دانشگاه علوم پزشکی ساوهو به 100 نفر رسیده است ، اما 29 بیمار سرپایی در خمین به 36 مورد افزایش یافته است. در این استان ، هفته گذشته 50٪ نسبت به هفته دوم ژانویه کاهش یافته و 36 نفر را به 13 نفر رسانده است. تعداد کشته شدگان در دانشگاه علوم پزشکی اراک 39 درصد ، در ساوه 67 درصد و در خمین 100 درصد کاهش یافت.

رئیس گروه بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود: تاکنون 3243 آزمایش سریع انجام شده و 417 مورد مثبت در این مطالعات شناسایی شده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا