سلامت و دانش

چهار مرکز واکسیناسیون قم در نوبت عصر فعال خواهد شد

ترندونی/ Com رئیس مرکز بهداشت شهرستان گفت: به منظور سهولت دسترسی مردم به مراکز واکسیناسیون، چهار مرکز واکسیناسیون در نوبت عصر در نقاط مختلف شهر دایر است.

دکتر بهاره زارع رئیس مرکز بهداشت شهرستان ضمن تاکید بر لزوم تکمیل تاریخچه واکسیناسیون و تزریقات تقویتی ویروس کرونا گفت: به منظور سهولت دسترسی مردم به مراکز واکسیناسیون، چهار مرکز واکسیناسیون در نقاط مختلف فعال می شود. شیفت در قسمت غربی شهر.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان با اشاره به وجود 42 مرکز، 92 مرکز بهداشت و 60 مرکز بهداشتی درمانی برای واکسیناسیون در سطح شهر و روستاها گفت: تمامی این مراکز و مراکز در ساعات و مراحل کاری مشغول خدمات واکسیناسیون هستند. برای افزایش دسترسی چهار مرکز در بلوار امام خمینی (ره) کریمی، امام رضا (ع) پردیسان، خیابان شهدای الغبانال و الزهرا نیروگاه در نوبت عصر از ساعت 17 الی 20 روز 10 مرداد ماه. 2 هفته و فعال و با واکسن تزریق خواهد شد.

زارع افزود: مرکز مجتمع واکسیناسیون پ. بلوار کارگر 2 همه روزه از ساعت 8 الی 20 و در روزهای تعطیل تا ساعت 14 باز است و در صورت استقبال عموم از این چهار مرکز، ساعت کار این مراکز تمدید خواهد شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا