استان ها

اجرای جشنواره تئاتر دانشجویی همزمان با جشنواره فجر

ترندونی/فارس مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از اجرای جشنواره تئاتر دانشجویی همزمان با جشنواره تئاتر فجر با همکاری وزارت ارشاد از امسال خبر داد.

به گزارش ترندونی، مهدی بادپا امروز، ۶ مهرماه در نشست شورای هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های فارس با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در حوزه فرهنگی آموزش عالی گفت: از امسال جشنواره تئاتر دانشجویی همزمان با جشنواره تئاتر فجر با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برای این کار تفاهم‌نامه‌ای میان وزارت علوم با اداره‌کل امور هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منعقد شده است، افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه جشنواره‌ تئاتر دانشجویی برای نخستین‌بار در کشور همزمان با جشنواره تئاتر فجر به میزبانی معاونت فرهنگی وزارت عتف، به‌منظور حمایت از کانون‌های تئاتر دانشجویی، حمایت از تئاترهای فاخر و انقلابی در دانشگاه‌ها، ارتقای سطح تئاترهای دانشجویی و به دنبال آن، ارتقای سطح تئاتر کشور برگزار خواهد شد.

بادپا همچنین گفت: جشن شروع سال تحصیلی در قالب تجمع بزرگ دانشگاهیان دانشگاه‌های فارس در آینده نزدیک در دانشگاه شیراز برگزار شود.

مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت عتف در ادامه از برنامه‌ریزی برای برگزاری فستیوال‌های دانشجویی و برنامه‌های در جلسه‌ شورای هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های استان فارس خبر داد و گفت: در این سفر نشست‌های جداگانه‌ای با تشکل‌های دانشجویی، انجمن‌های علمی و کانون‌های فرهنگی دانشجویی خواهد داشت.

به گزارش ترندونی، نشست شورای هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های استان فارس به میزبانی مدیریت فرهنگی دانشگاه شیراز به منظور هم‌اندیشی و سیاست‌گذاری درخصوص برنامه‌های فرهنگی حوزه‌ آموزش عالی برگزار شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا