عمومی

روزگار تئاتر کرونایی است، اما تعطیل نیست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ترندونی ،

حسین مسافر آستانه ، مدیر تئاتر و دبیر برنامه فرنگ در سی امین جشنواره تئاتر فجر ، فضای تئاتر کشور را در زمان کرون توصیف کرد و گفت که تئاتر از سایر حرفه ها جدا نیست: او نمی داند.

وی افزود: این تئاتر پس از تعطیلی مختصر در زمانی که همه آثار تعطیل یا نیمه تعطیل بود ، فعالیت خود را از سر گرفت و در بسیاری از سالن های تهران مناسب تماشاگران به کار خود ادامه داد.

مسافر آستانه با تأکید بر اینکه در چنین شرایطی همه در معرض خطر هستند ، گفت: “با این حال ، این نمی تواند بهانه ای برای جلوگیری از فعالیت های اجتماعی باشد.” برعکس ، افراد می توانند در چنین مجالسی با دقت کامل و رعایت دستورالعمل های بهداشتی شرکت کنند.

وی افزود: آنچه در صحنه انجام دادم ترس از این بود كه مردم مرا نپذیرند ، اما با درگیری بی نظیر مردم ، حتی بیش از ظرفیت اعلام شده توسط ستاد ملی ضد كرون و تعداد بلیط های فروخته شده ، به این نتیجه رسیدیم كه مردم در چنین شرایطی به چنین حضوری نیاز دارند.

وی ادامه داد: همچنین هنرمندان به هنردوستان ثابت کرده اند که وقتی کار خود را ادامه می دهند همیشه در این مکان هستند. بنابراین ، در این روزهای سخت ، تئاتر باید بیشتر در کنار مردم باشد.

وی در ادامه از نتایج بازسازی تئاتر گزارش داد و از برگزاری جشنواره های تئاتر استانی خبر داد.

دکمه بازگشت به بالا