فرهنگ و هنر

برگزاری یادواره «جهان بی‌تو» – ترندونی

رئیس فرهنگسرای ارسباران از برگزاری یادواره جهان بیت در اولین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس که به عنوان روز جهانی مقاومت نیز اعلام شد ، خبر داد.

به گزارش ترندونی ، رئیس فرهنگسرای آردی باران ، مهدی یوسفی ، رئیس فرهنگ و هنر منطقه سوم تهران ، گفت: آشنایی با مدرسه شهیدو سلیمانی شاخص مهمی در درک مفاهیم عمیق انقلاب و انقلابی گری واقعی است که نسل امروز به آن نیاز دارد: از نظر مثلا سردار حاج قاسم سلیمانی ، ما تصمیم گرفتیم داستان های عامه پسند را با تمرکز بر سبک زندگی و دیدگاه این شهید بزرگوار و همراهانش در قالب یادبود جهان بیتو و به عنوان محتوای مذهبی غنی در فضای مجازی جمع آوری کنیم انتشار.

وی با بیان اینکه کارهای مجازی در زمینه های ویدئویی ، پخش اینترنتی ، اینفوگرافی ، نوشتن عکس ، قصه گویی و حرکت گرافیکی دارای ارزش هستند ، به جهت خارق العاده این حافظه در سه فصل “پرورش روح ایثار ، جهاد و شهادت و معرفی شهروندان به زندگی و افکار” اشاره کرد. وی با گرامیداشت دفاع مقدس و بزرگان مسائل و معیارهای انقلاب اسلامی ، “شناخت مکتب شهید سردار حاجو قاسم سلیمانی” و “ایجاد انگیزه برای ایجاد محتوای غنی و انتشار در فضای مجازی” را خواستار شد.

وی همچنین شرایط شرکت در این یادمان را به شرح زیر توضیح داد: هر شرکت کننده می تواند حداکثر سه اثر به دبیرخانه یادبود ارسال کند. نام پرونده ارسالی باید شامل سه قسمت باشد: نام شرکت کننده و کد ملی. فقط آثاری که به طور کامل یا جزئی از شرکت کننده خلق شده اند می توانند در جشنواره شرکت کنند. موضوع باید مربوط به خاطره مقام والای سردار شهید سلیمانی باشد. در عین حال ، مشارکت در همه مکانهای یادبود بلامانع است و شرکت کنندگان در این یادمان صاحبان و تولیدکنندگان اثر هستند ، مسئولیت هرگونه ادعای مالکیت بر عهده آنهاست و سازمان فرهنگی هنری شهرداری نیز مکلف به این کار نیست.

به گفته وی ، آخرین مهلت ارسال آثار 4 ژانویه – 4 فوریه و زمان ارزیابی 4-8 فوریه است. همچنین مراسم اختتامیه و معرفی برندگان در سال 2017 برگزار می شود. 11 فوریه

به گفته یوسفی ، شهروندان می توانند آثار خود را به شماره 09223025458 به نمایندگان روبیک یا WhatsApp به شناسنامه @ jahanebito ارسال کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا