استان ها

باید تلاش کنیم حقایق را مانند روز برای مردم روشن کنیم

ترندونی/همدان رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر ضرورت تبیین، گفت: باید تلاش کنیم حقایق را مانند روز برای مردم روشن کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان، با بیان اینکه هنوز بار کمی از جهاد تبیین را به دوش کشیده‌ایم، اظهار کرد: ما بسیار بدهکار شهدا و خانواده آنها هستیم و باید رضایت رهبر انقلاب را گام به گام جلو ببریم.

قمی مطرح کرد: در ابتدا دنبال یک فرصت و مجال بودم که با حضور در استان همدان یک خداقوت برای برگزاری مراسم باشکوه ۱۸ کیلومتری غدیر در این استان به مردم همدان بگویم.

وی با بیان اینکه عزاداری‌های باشکوه محرم وظایف ما را بسیار سنگین‌تر کرد، بابت این اتفاق بزرگ به مردم، علما، حکما، گروه‌های جهادی و مادحین خداقوت گفت.

قمی ضمن اشاره به خدمات حجت‌الاسلام نظیری، مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان، ابتدا از خانواده وی تشکر کرد و افزود: بسیار دشوار است که پدر خانواده برای مجاهدت روز و شب را بهم گره بزند و از روستایی به روستایی دیگر و از شهری به شهری دیگر برود.

رئس سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: سال گذشته وی به بنده گفت که این جایگاه به جوان سپرده شود اما ما با توجه به ضرورت‌های سازمان درخواست کردیم یک‌سال دیگر هم در این سنگر بماند.

وی حجت‌الاسلام نظیری را از مدیران موفق و توانمند در بین استان‌ها خواند و گفت: وی در مردمی سازی امر تبلیغ و رویکردهای نوین در ایجاد ستاد های مردمی بر اساس مبانی انقلاب اسلامی اهتمام ویژه داشت.

قمی با تأکید بر ضرورت نیاز سازمان برای استفاده از این مدیران توانمند در تهران، مطرح کرد: در چهار سال گذشته اتفاقات خوبی در استان همدان افتاده و ما باید بتوانیم در فراگیری این اتفاقات در کشور بهره ببریم.

به گزارش گروه دریافت خبر ترندونی، در پایان مراسم از حجت الاسلام هادی نظیری تقدیر به عمل آمد و حجت الاسلام مهدی ارتقایی به عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان همدان معرفی شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا