استان ها

افتخار می‌کنیم با پورموسوی ادامه دهیم/ کمیته داوران سنگ تمام گذشته است

ترندونی/خوزستان عضو هیات مدیره باشگاه استقلال خوزستان با تمجید از عملکرد سرمربی این تیم، گفت: افتخار می کنیم در ادامه مسیر نیز در خدمت او باشیم.

حسین آزاد پس از برد استقلال خوزستان برابر خلیج فارس ماهشهر و هموار شدن مسیر صعود این تیم به لیگ برتر، اظهارکرد: این برد شیرین را به مردم خوزستان و هواداران استقلال که با حمایت شان سنگ تمام گذاشتند تبریک می گویم. بازیکنان مان مردانه جنگیدند و حتی می توانستیم گل های بیشتری بزنیم. بازی بسیار خوبی بود و حمایت هواداران را هم داشتیم.

به گزارش ترندونی، وی با قدردانی از کوبل داوری این بازی، گفت: از کمیته داوران نیز تشکر و خواهش می کنم در خفته های پایانی حساسیت بیشتری داشته باشند زیرا هفته های حساسی بوده و رقابت بین چند تیم جهت صعود به لیگ برتر وجود دارد. البته تاکنون هم حساسیت کمیته داوران عالی بوده و سنگ تمام گذاشته است. خواهشم این است که در هفته باقی مانده نیز با انتخاب داوران خوب، نظارت بیشتری داشته باشند تا حقی از تیمی ضایع نشود.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال خوزستان در ادامه بیان کرد: از حمایت مدیرعامل گروه ملی فولاد و مدیرعامل بانک ملی هر چه بگویم کم است. واقعا سنگ تمام گذاشتند و همه جوره حامی استقلال خوزستان هستند. ان شاءالله با همین روند و حمایت قاطع از سرمربی و کادرفنی ادامه مسیر را به همین صورت ادامه دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که در صورت قطعی شدن صعود به لیگ برتر با پورموسوی ادامه همکاری خواهید داشت؟ گفت: صد در صد. اگر او افتخار دهد با تمام توان در خدمت او هستیم. صحبت هایی برای ادامه همکاری شده است ولی در ادامه مسیر صحبت هایی نهایی انجام می شود. به هر حال با عملکرد بسیار خوب این مربی افتخار می کنیم در خدمت او باشیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا