استان ها

مبارزه با فساد پله اول تغییرات در ملایر است

به گزارش خبرگزاری ترندونی، وحید ونایی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ملایر در جمع نمازگزاران مسجد امام جعفر صادق (ع) اظهار داشت: باید در انتخابات دوره دوازدهم مجلس به کسی رای داد که جیب بسته و دهان باز داشته باشد؛ مردم نباید فریب تبلیغات سطحی و لاکچری کاندیدا‌هایی را که هزینه تبلیغات آن‌ها شفاف نیست را بخورند.

وی افزود: هزینه‌های چند میلیارد تومانی برخی نامزد‌های انتخابات مجلس در شرایط اقتصادی فعلی و ضعف معیشت مردم به هیچ وجه پذیرفتی نیست و خودم مردم هم ناراحت هستند؛ باید در راستای شفافیت فرآیند انتخابات و همچنین نحوه هزینه کرد نامزد‌های انتخابات سوال و مطالبه گری صورت گیرد.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ملایر تصریح کرد: مردم نماینده‌ای می‌خواهند که در بزنگاه‌ها منافع مردم ملایر را بر منافع خود و گروهش ترجیح بدهد.

وی خاطرنشان کرد: کسی که به‌طور شفاف و فارغ از بهانه‌تراشی و مغالطه، حاضر به پاسخگویی در برابر عملکردش نیست؛ چگونه می‌تواند ادعای امانت‌داری مردم و نماینده مردم بودن را داشته باشد؟!

ونایی گفت: باید قانون «از کجا آوردی» را به صورت داوطلبانه در ملایر اجرا کنیم که این قانون ضمن شفافیت منجر به افزایش رضایمندی جامعه می‌شود.

وی افزود: مبارزه با فساد که باعث ناراحتی مردم از برخی مسئولان شده نیازمند عزم و قاطعیت در اجراست؛ باید با اجرای این مطالبه جامعه سرمایه اجتماعی کشور را ارتقا داد؛ مبارزه با فساد پله اول تغییرات است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا