عمومیکسب و کار ایرانی برتر

الکتروموتور چینی را بهتر بشناسیم + مشخصات فنی

الکتروموتور چینی یکی از پرمصرف ترین انواع الکتروموتور در ایران است. تقریباً تمام دستگاه سازهای ایرانی با دینام چینی آشنا هستند. با توجه به قیمت رقابتی برندهای چینی در سال های اخیر، همچنان موتور چینی در صدر اولین گزینه ها برای خرید به شمار می رود. با اینکه در سال های اخیر شرکت های ایرانی توان بالایی در تولید دینام و یا الکترو موتور پیدا کرده اند، الکتروموتور چینی همچنان یکی از پر مصرف ترین و پرفروش ترین نوع، خصوصاً در توان های پایین به شمار می رود.

تماس با شرکت گذرگاه
ادرس: تهران ضلع شمالی میدان هفتم تیر ساختمان تجاری ادری نگین ابی طبقه اول واحد ۱۰۲
تلفن: ۰۲۱۸۸۸۲۰۰۸۹
همراه1: 09353234729
همراه2: 09122039983
همراه3: 09123505979

الکتروموتور کایجلی یکی از معروف ترین انواع دینام چینی است که گذرگاه صنعت و تجارت ایرانیان به عنوان نمانیدگی فروش در تمام کشور، با قیمت بسیار مناسب و تحویل فوری میتواند بهترین خدمات را در اختیار مشتری قرار دهد. همچنین شما میتوانید جهت دریافت لیست قیمت مدل های دیگر  الکتروموتور با کارشناسان ما در تماس باشید.

خرید الکتروموتور چینی

باید توجه داشت که خرید الکتروموتور چینی با توجه به نوسانات دلار، امروزه دینام چینی به نسبت دینام ایرانی کمتر خرید می شود. در سایت گذرگاه صنعت و تجارت ایرانیان میتوانید الکتروموتور ارزان چینی را جستجو نمایید و با بهترین قیمت دینام چینی گارانتی دار را تهیه نمایید. مزیت بسیار عالی سایت گذرگاه صنعت و تجارت ایرانیان این است که بهترین خدمات پس از فروش را داشته و همواره بهترین مشاوره را برای انتخاب دینام چینی خواهد داشت. اگر شما نیز به دنبال یافتن بهترین الکتروموتور چینی هستید، با کارشناسان فروش گذرگاه صنعت و تجارت ایرانیان در تماس باشید.

نمایندگی الکتروموتور چینی در ایران نیز وجود دارد. برای خرید الکتروموتور چینی در شهر های تهران، مشهد، شیراز، اصفهان و تبریز و سایز شهرهای ایران، با کارشناسان فروش در تماس باشید. الکتروموتورچینی  تک فاز و الکتروموتور چینی سه فاز در صنایع مختلف کاربرد دارد و امروزه کارخانجات معتبری برای ساخت الکتروموتور چينی در چين وجود دارد.

برندهای مختلف الکتروموتور چینی

الکتروموتور های چینی پیشتاز صنعت هستند و محصولات متنوعی را روانه بازار جهانی کرده اند. از جمله برندهایی که در خاورمیانه و ایران در دسترس است و در بساری از کارخانه ها و صنایع از این االکتروموتور ها استفاده می شود می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • الکتروموتور کاجیلی
  • الکتروموتور RMP
  • الکتروموتور ارسم
  • الکتروموتور NJM
  • الکتروموتور شورش
  • الکتروموتور استريم

الکتروموتور چینی برند استریم

استریم را میتوان یکی از بهترین برندهای الکتروموتور چینی برای دستگاه سازها دانست. قیمت بسیار مناسب در برابر کیفیت بالا و سیم پیچ مس از جمله مزایای استریم به شمار می رود. الکتروموتور چینی در تمام برندها فاقد گارانتی است اما استریم را میتوان با خاطری آسوده استفاده کرد. تمام الکتروموتور های استریم پوسته چدن است و تا توان سه اسب بخار تکفاز دارد. استفاده از فولاد برای شفت و فایبرگلس برای خنک کردن الکتروموتور یکی از مهمترین ویژگی های این الکتروموتو رچین یاست. برای اطلاع از محصولات الکتروموتور استریم و اطلاع از قیمت و خرید آن با ما در تماس باشید.

الکتروموتور کاجیلی

در ایران الکتروموتور چینی با نام های بسیار زیادی واردات می شود. یکی از بهترین آنها که به لحاظ کیفیت بسیار بالا بوده و بسیاری از دستگاه ساز ها آن را میشناسند، برند کایجلی است که از 0.18 کیلووات تا چند صد کیلووات موجود است. موتور کاجیلی یکی از به نام ترین انواع الکتروموتور چینی در ایران است. در بین دستگاه سازها، دینام کاجیلی به عنوان با کیفیت ترین برند چینی به شمار می رود. کاجیلی الکتروموتور پوسته آلومینیوم و پوسته چدن موجود داشته که چدنی ها تا توان های بسیار بالا نیز موجود است. اکثر بالابر سازها از کاجلی تکفاز سه اسب پوسته چدن استفاده می کنند.

دینام چینی برند ارسم

ارسم گوانگلو هم یکی از بهترین برند های الکتروموتور در بازار به شمار می رود. یکی از مزایای بسیار مهم الکتروموتور آلومینیوم ارسم، دارا بودن نیم فلنچ های با کیفیت و امکان نصب پایه در جهت های مختلف است. کیفیت ارسم گوانگلو بسیار بالا بوده و به لحاظ قیمت در رده متوسط قرار دارد. سیم پیچ استفاده شده در تمام موتور ارسم، مس است و راندمان بسیار بالایی دارد. IP55 و کیفیت بالای پوسته و فلنچ از مزایای بسیار خوب ارسم است. ارسم از 0.12 کیلووات تا چند صد کیلووات به صورت تعداد موجودی دارد و در نوع خود بی نظیر است.

دینام چینی RMP

RMP مخفف نام وارد کننده این الکتروموتور است که در بین موتورهای با کیفیت چینی طبقه بندی می شود. بیشترین موجودی این موتور بر روی توان های بالا و پوسته چدن است. سیم پیچ مس و راندمان بالا از جمله خواص الکتروموتور آر ام پی به شمار می رود. قیمت این موتور چینی بسیار مناسب است و اغلب دستگاه ساز ها با آن آشنایی کامل دارند. برای اطلاع از قیمت و مشخصات محصولات الکتروموتور RMP با ما در تماس باشید.

دینام چینی برند NJM

انبار الکتروموتور ان جی ام در اصفهان بوده و پوسته چدن است. مانند بسیاری برند های مشابه، که در بالا ذکر شد، دارای سیم پیچ مس و کیفیت بالا بوده و در بین دستگاه ساز ها طرفداران زیادی دارد. در زیر تصویر موتور NJM نمایش داده شده است. اگر به دنبال یک الکتروموتور قیمت مناسب با کیفیت خوب هستید، این برند بسیار پیشنهاد می شود.  شما میتوانید محصولات تولید شده برند  ان جی ام را مشاهده کنید.

الکتروموتور چینی مدل ایده آل

دینام ایده آل و استار هر دو توسط یک تامین کننده وارد ایران می شود. قیمت بسیار مناسب و کیفیت خوب باعث شده تا اکثر فروشگاه های صنعتی در کشور این الکتروموتور را موجود و پیشنهاد دهند. اگر در شهر اصفهان هستید، بدون هزینه باربری میتوانید این الکتروموتور را دریافت نمایید. امکان ارسال الکتروموتور ایده آل به سراسر کشور نیز وجود دارد. تمام این برندهایی که در بالا ذکر شد، دارای سیم پیچ مس و راندمان بالا است، اما در سال های اخیر به دلیل بالا رفتن نرخ ارز، الکتروموتور با سیم پیچ آلومینیوم هم در بازار یافت می شود که به لحاظ کیفیت و راندمان، دارای درجه پایین تری هستند.

مشخصات الکتروموتور چینی

الکتروموتورهای چینی به صورت الکتروموتور تکفاز و الکتروموتور سه فاز تولید و به بازار عرضه میشوند. همچنین در تولید این الکتروموتورها ، تنوع زیادی از نظر توان وجود دارد که باعث کاربرد بیشتر این محصولات در صنعت می شود. با توه به افزایش کارخانه های تولید الکتروموتور در دنیا شما به راحتی می توانید با توجه به کار خود و نیاز خود یک الکتروموتور با کیفیت و قیمت معقول را انتخاب کنید. طبیعتا الکتروموتور های چینی در مقایسه با الکتروموتور اروپایی و الکتروموتور امریکایی گرید A یک پله عقب تر است ولی شما با اندکی جستجو در بازار می توانید یک برند با کیفیت و قیمتی معقول پیدا کنید و آنرا خریداری کنید.

کاربرد الکتروموتور ها در صنعت

در واقع الکتروموتور ها کاربرد های زیاد و گسترده ای دارند و هر کدام از آن ها با توجه به ابعاد، توان تولید قدرت بر حسب اسب بخار در دسته بندی خاص قرار می گیرند، مدل های چینی این دستگاه ها در بازار به دلیل قیمت و کیفیت مطلوب جز گزینه های اصلی برای خرید هستند. البته که چین در طول چند سال اخیر با رشد و پیشرفت گسترده ای در زمینه فناوری روبرو بوده است و این موضوع باعث شده که تبدیل به بزرگ ترین کشور مونتاژ کننده با نیروی کار ارزان باشد، دلیل استفاده از این ویژگی نیز پایین بودن مالیات برای شرکت ها و استارتاپ های بزرگ است.

در واقع وقتی شما این الکتروموتور ها را تهیه می کنید به واسطه اعتماد شما گارانتی بهترین قیمت و اصالت کالا و کیفیت نیز ارائه می گردد. شرکت های زیادی نیز خدمات فروش و ضمانت پس از فروش آن ها را بر عهده دارند، اما همیشه از برند و فروشگاهی خرید خود را انجام دهید که تعهد در قبال محصول در اولویت اولش باشد.

مزایای الکتروموتور چینی و کاربردهای مختلف آن

الکتروموتور چینی یکی از انواع متداول موتورهای الکتریکی در ایران است که به علت داشتن قیمتی مناسب نسبت به برندهای اروپایی مشابه خود از طرفداران بسیار بالایی برخوردار است. در واقع، چین به عنوان یکی از قدرتمندترین کشورها در صنایع مختلف، توانسته است در زمینه تولید الکتروموتور چینی نیز بهفعالیت بپردازد. صنعت الکتروموتور چین با قدمت ۶۰ سال در توسعه موتور الکتریکی،دارای بیشترین تولید کننده موتورهای برقی کوچک و با توان تولید پایین می­باشد.

علاوه بر این، تعدادی از تولید کنندگان چینی نیز به طراحی و ساخت الکتروموتور چینی بزرگ و با قدرت توان بالا می­پردازند. موتورهای الکتریکی زیمنس و ABB با قدرت بالا و در اندازه­های بزرگ در اغلب کارخانه­های نورد فولاد استفاده می­شوند. این در حالی است که موتورهای ABB و زیمنس اغلب دارای قیمت فروش بسیار بالایی هستند که برخی از صاحبان کارخانه­ها قادر به خرید آن­ها نمی­باشند. بنابراین، اکثر خریداران به دنبال خرید الکتروموتور چینی با کیفیت عالی و مناسب­ترین هزینه ممکن هستند.

به عبارت دیگر، علت اصلی رشد بازار موتور الکتریکی چینی، ایجاد نوآوری در فرآیندهای تولید این موتور می­باشد. از جمله مزایای استفاده از الکتروموتور چینی می­توان به افزایش اتوماسیون و سرعت بخشیدن به فرآیندهای تولید آن اشاره کرد. همچنین، توسعه موتورهای الکتریکی با کیفیت بالا برای کاربردهای صنعتی از دیگر دلایل تمایل افراد به الکتروموتور چینی است.

معمولا از موتور الکتریکی تک فاز و سه فاز چینی برای کابردهای مختلف در صنایع گوناگون استفاده می­شود. بنابراین، یکی از مؤلفه­های مهم انتخاب الکتروموتور چینی قابلیت آن برای کاربردهای صنعتی، تجاری و سایر موارد مانند معدن، کشاورزی، صنایع دفاعی و … می­باشد. بنابراین، الکتروموتور چینی به علت قیمت پایین، کیفیت بالا و قابلیت استفاده در صنایع مختلف، یکی از پرطرفدارترین انواع الکتروموتور در ایران می ­باشد. نمایندگی­های مختلفی از الکتروموتور چینی در ایران وجود دارد. گذرگاه صنعت و تجارت ایرانیان یکی از مهمترین مراکز تهیه و توزیع موتور الکتریکی می­باشد. چنانچه قصد خرید یکی از انواع موتور الکتریکی چینی را دارید، برای آگاهی بیشتر لطفا تا انتهای متن ما را همراهی بفرمایید.

دکمه بازگشت به بالا