ورزش و تندرستی

جزئیاتی از رویداد ملی کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگار آنا از بیرجند ، اولین رویداد ملی کرسی آزاد اندیشی با حضور هشت تیم دانشجویی از دانشگاه های آزاد اسلامی بیرجند ، فردوس ، قاینات ، طبس و نهبندان در استان خراسان جنوبی ، دارای چهار موضوع فرهنگی ، سیاسی ، اقتصادی و اجتماعی بیرجند بود. واحد دانشگاه آزاد اسلامی.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند در مصاحبه با آنا گفت که پایبندی به کرسی های آزاد اندیشی یکی از خواسته های برتر یک رهبر عالی دانشگاه و میزبانی این رویداد ملی به ابتکار معاون فرزاد است. رئیس دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی.

علی ماندگار افزود: از آبان ماه سال جاری و اعلام سازماندهی این رویداد در استان ها ، اطلاعات و اقدامات لازم انجام شده است ، سرانجام بیماری عروق ویروس کرونا قلب بدخیم هشت تیم برای چهار موضوع آماده رقابت شدند.

این مقام مسئول گفت: 30 مارس دو تیم از حامیان و منتقدان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند توجه سیاسی را به این موضوع آغاز کرده اند (عدم پیروی ایالات متحده از برجام نشان داد که مذاکرات با سیاست های ایالات متحده از همان ابتدا اشتباه بوده است).

وی ادامه داد: در روز دوم این رویداد با حضور دو تیم دانشجویی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند (موافقم) و دانشگاه آزاد اسلامی واحد فردوس (منتقد) در مورد جهت گیری فرهنگی و مضمون (تغییر نگرش جوانان نسبت به ازدواج به دلیل به افزایش تجرد). در روز سوم ، یازدهم اسفند ، یک رویداد 99 نفر آزاد کرسی ، دو تیم از دانشگاه تابو واحد اسلامی تابو (موافقم) و دانشگاه قائنات (منتقد) دانشگاه آزاد اسلامی کار خود را در زمینه اقتصادی ادامه دادند محور و در موضوع استقلال).

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند افزود: در آخرین روز این رویداد ملی تیم های این دانشجوی دانشگاه (موافقم) و دانشگاه آزاد اسلامی نهبندان (منتقد) با محور اجتماعی و با موضوع (اتلاف نظامی جوانان) به آنها رقابت کردند.

ماندگار خاطرنشان کرد: در آخرین روز این مراسم ، جلسه با حضور سید حسن هاشمی ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی و بیرجند برگزار شد و از همه حاضران و شرکت کنندگان به خاطر حضورشان تشکر و به دلیل رویداد فعلی تبریک گفت. وضعیت و بیماری عروق ویروس کرونا قلب. در جلسات و مراحل بعدی که در سطح ملی برگزار می شود ، برخی از موارد باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد ، مانند قدرت زبان ، اعتماد به نفس ، هوش فردی و ارتباط آن با سبک رهبری

وی از گروهی از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجندا که در طی چهار روز گفتگوی دانشجویی در جمع قضات حضور داشتند و نحوه استدلال ، استفاده از منابع معتبر و اخلاق بحث را ارزیابی کردند ، تشکر کرد ، اما مورد خاصی نداشت جهت گیری و موقعیت.

انتهای پیام / 4121/4062 /

دکمه بازگشت به بالا