ورزش و تندرستی

انتصاب اعضای شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی

حجت الاسلام محمد امین حاجی زاده به عنوان رئیس ، حبیب الله نخعی معاون و جواد علیزاده به عنوان دبیر دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه عترت خراسان جنوبی منصوب شدند.

رئیس دانشگاه آزاد خراسان جنوبی با معرفی اعضا و نشست ویژه شورای قرآن و عترت این دانشگاه ، ضرورت توجه روزافزون به اهمیت قرآن و عترت را یادآور شد و گفت: پیامبر اهل بیت -بیت (ع) دین اسلام دارد. تکیه بر این دو مقام عالی نیز بسیار مهم است ، بنابراین شورای قرآن و دانشگاه عترت ماموریت جدی دارند.

سید حسن هاشمی افزود: همه ما باید برای بالاترین اهداف این شورا تلاش کنیم ، به ویژه برای تبیین و تعمیق هر چه بیشتر آموزه های قرآن و عترت.

اهمیت اسلام تأکید شده است

حاجی زاده ، سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی در زمینه ساختار جدید شورای قرآن و دانشگاه عترت نیز در این نشست با بیان وضعیت و اهمیت ویژه علم در اسلام اظهار داشت: “خواندن” آغاز می شود. و اهمیت علم را نشان می دهد.

وی گفت: هیچ محدودیتی برای علم اسلامی وجود ندارد و تاکید شده است که دانش را باید از مهد تاگور جستجو کرد.

معاون اجرایی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بسیاری از دستاوردهای علمی در نظام جمهوری اسلامی کشور به دست آمده است ، گفت: وضعیت علم و دانش قبل از انقلاب در کشور مطلوب نبود.

حاجی زاده با توجه به اهمیت ویژه ای که مقام معظم رهبری برای علم و دانش و امید آنها به آینده کشور قائل هستند ، گفت: رهبر معظم انقلاب می فرمایند اگر کسی بخواهد در 50 سال اخیر جدیدترین علم را بیاموزد ، ابتدا باید زبان فارسی را بیاموزد. به “این امید آنها را برای آینده کشور ما ابراز می کند.

جواد علیزاده ، دبیر شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان کراسان جنوبی نیز ابعاد ویژه قرآن و عترت و اهمیت و ضرورت تمرکز بر آموزه های غنی اسلام در هدایت امور را بیان کرد. بدون تردید ، فعالیت های شورای قرآن و عترت در ساختار جدید زمینه بهره وری بالاتر از آموزه های قرآن و عترت را فراهم می کند.

انتهای پیام / 4117/4062 /

دکمه بازگشت به بالا