اقتصادی

شهرستان دماوند همچنان در صدر اشتغالزایی استان تهران

ترندونی/تهران فرماندار شهرستان دماوند گفت: شهرستان دماوند با ثبت تحقق ۵۸ درصدی ، همچنان در صدر اشتغالزایی استان تهران قرار دارد.

رضا طاهرخانی ظهر شنبه ۲۱ مرداد ماه با بیان اینکه از سال گذشته تا کنون اقدامات موثری در جهت رفع کاهش بیکاری و اشتغالزایی در سطح شهرستان دماوند صورت گرفته خاطر نشان کرد: طبق گزارش سامانه رصد ، شهرستان دماوند در ایجاد و البته ثبت اشتغال، همچنان در رتبه نخست استان تهران قرار دارد.

وی با بیان اینکه سال گذشته هم شهرستان دماوند، رتبه نخست استان تهران را از آن خود کرد افزود: تعهد شهرستان دماوند در سال ۱۴۰۲، ایجاد ۴۷۱۵ شغل می باشد که تاکنون ۲۷۱۸ نفر ثبت شده اند.

طاهرخانی گفت: بازدیدهای مستمر از کارگاه های صنعتی کوچک و بزرگ و رفع موانع تولید و اشتغالزایی از برنامه های اصلی فرمانداری و ستاد رفع موانع تولید شهرستان است و تاکنون اقدامات مثبت و موثری در همین راستا انجام شده‌ است.

فرماندار شهرستان دماوند در پایان سخنان خود اظهار کرد: بعد از دماوند ، شهرستانهای بزرگ و پرجمعیت شهریار و ملارد در مکان دوم و سوم قرار دارند.

انتهای پیام

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تخصص در زمینه تحلیل‌های اقتصادی هستم. با استفاده از روش‌های پیشرفته تحلیل، تمام تلاشم را می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما بتوانید در مورد مسائل اقتصادی تصمیم‌گیری کنید.
دکمه بازگشت به بالا