ورزش و تندرستی

علیرضا دبیر: رژیم صهیونیستی بویی از انسانیت نبرده است/ همه باید این جنایت را محکوم کنند

رییس فدراسیون کشتی با محکومیت شدید اقدام رژیم صهیونیستی در حمله به یک بیمارستان در غزه، گفت: این رژیم هیچ بویی از انسانیت نبرده و برای رسیدن به اهداف شوم خود حاضر است دست به هر جنایتی بزند.

علیرضا دبیر در گفت‌وگو با ترندونی، با اعلام انزجار و محکومیت شدید اقدام رژیم صهیونیستی در بمباران یک بیمارستان در غزه که به کشتار صدها نفر از مردم بی‌دفاع غزه شد، اظهار کرد: از هر نظر چه شرعی و چه انسانی وحتی سیاسی به این موضوع نگاه کنیم، این اقدام وحشیانه و ناجوانمردانه محکوم است و اوج قساوت و ذلیل بودن رژیم غاصب صهیونیستی را نشان می‌دهد. همه مردم دنیا با هر دین و مذهبی وظیفه دارند این جنایت را محکوم کنند. حمله و جنگ هم رسم و مردانگی خود را دارد که متاسفانه این رژیم بویی از آنها نبرده است. دیگر جای سکوت نیست و همه باید به وظیفه انسانی خود عمل کنند.

رییس فدراسیون کشتی افزود: هزاران نفر از مردم بی‌دفاع غزه و بیماران و کودکانی که در این بیمارستان بستری بودند یا به آنجا پناه برده بودند، در این حمله وحشیانه و ناجوانمردانه به شهادت رسیدند. رژیم صهیونیستی با این اقدام خود بار دیگر نشان داد که هیچ بویی از مردانگی و انسانیت نبرده و برای رسیدن به اهداف شوم خود حاضر است دست به هر جنایتی بزند. آنها اصلا انسان نیستند و نشانی از انسانیت ندارند چرا که یک انسان حاضر نمی‌شود به این شکل با حمله به بیمارستان، زنان و کودکان و بیماران را به خاک و خون بکشد.

وی خاطرنشان کرد: دشمنی این رژیم فقط با مسلمانان نیست. همه مردم دنیا باید بدانند که برای این رژیم مسیحی و مسلمان و … فرقی ندارند. صهیونیست‌ها دستشان به خون هزاران انسان آلوده است و حاضرند دست به هر جنایتی بزنند. دنیا باید قاطعانه جلوی این وحشی‌گیری بایستد. جهان اسلام هم اگر متحد شوند می‌توانند جلوی رژیم صهیونیستی و جنایات آنها را بگیرند. آنها از برخی اختلافات میان مسلمانان سوء استفاده می‌کنند تا به اهداف شوم خود برسند.

انتهای پیام

کارگروه خبری علوم ورزشی

با تمرکز بر تحقیق و ارائه‌ی اطلاعات به‌روز و دقیق، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به دنبال افزایش دانش و آگاهی ورزشی خوانندگان هستم. از نکات تازه‌ترین تکنیک‌ها تا راهنمایی‌های تمرینی، همراهی با من برای تجربه‌ی یک دنیای ورزشی پویا و هیجان‌انگیز را تجربه کنید.
دکمه بازگشت به بالا