تاثیر قهوه موکا در کاهش خطر ابتلا به بیماری مفاصل و آرتریت

فواید گانودرما برای دیابت و کلیه

با وجود گانودرما دیگر دیابت یک بیماری وحشتناک نیست.

قهوه فوری موکا: اغلب بیماران مبتلا به دیابت گفته اند که وقتی به این بیماری دچار می شوید زندگیتان شدیدا درگیر آن می شود. بااینحال، پزشکان توانسته اند با گیاه گانودرما تعدادی از این بیماران را درمان کنند.

همانطور که می دانیم، میزان پایین ترشح انسولین دلیل اصلی ابتلا به دیابت است، و این مسئله با عوارضی همراه است.

درحال حاضر، پزشکان غربی از تزریق انسولین بعنوان تنها درمان این بیماری استفاده می کنند. هرچند انسولین می تواند سطح قند خون را پایین بیاورد خیلی زود نشانه های این بیماری مجددا بروز می کنند.

بعلاوه تزریق انسولین عوارض جانبی معددی دارد. انسولین نمی تواند عملکرد پانکراس را احیا کند و پیری این عضو را تسریع می کند.

موسسه تحقیقات پزشکی دانشگاه کینکی در آزمایشات اخیر خود نشان داده که گانودرما دارای تاثیراتی مشابه انسولین است.

همچنین، بعد از مصرف این گیاه، نه تنها کمبود انسولین برطرف می شود بلکه به پانکراس کمک می کند تا عملکرد اصلی خود را باز یابد. بعلاوه، برخلاف تزریق ها عوارض جانبی ندارد.

گانودرما درمانی موثر برای بیماری های کلیوی است.

محصولات دکتر بیز: بیماری کلیوی یکی از دشوارترین بیماری ها برای درمان است. این بیماری شامل نوع مزمن یا نفریت مزمن، سندرم کلیوی دیابتی، نفروز و تب دیابتی می شود. اینها همه تاحدی ناشی از میزان بالای کلسترول و سطح بالای قند خون هستند.

در این شرایط، بار کلیه ها زیاد شده و خون نمی تواند به مویرگ های کلیه برسد. به این ترتیب علائم نفروز همراه با ادم، احتباس ادرار، خستگی و احتمالا اورمی جدی همراه است.

پروفسور فومیو تسورودانی از موسسه پزشکی دانشگاه ناگویای ژاپن روی بیماران مبتلا به بیماری کلیوی آزمایشاتی انجام داده تا تاثیر کارایی گانودرما بر آنها را مشاهده کند.

طی این آزمایشات مشخص شده که این گیاه نه تنها سطح پروتئینوری و کلسترولمی را کاهش می دهد، بلکه می تواند عملکرد سالم کلیه را نیز حفظ کند.

براساس نتایج تجربی ما، بیماری کلیوی را می توان با مصرف گانودرما تا حد زیادی درمان کرد. این نتیجه یک دستاورد قابل توجه در دنیای پزشکی محسوب می شود.

فواید گانودرما برای بیماری آرتریت روماتوئید (رماتیسم مفصلی)

درد پیوسته در تمام بدن احساس می شود و این درد ناشی از حمله سیستم ایمنی بدن خودتان به مفاصل تان است. این بیماری آرتریت روماتوئید نام دارد و عمدتا در میان افراد 40 تا 60 ساله و خصوصا زنان دیده می شود.

آرتریت روماتوئید معمولا مفاصل کوچک، خصوصا مچ دست ها، بازوها و پا را تحت تاثیر قرار می دهد. این بیماری عامل درد، خشکی و ورم مفاصل است که صبح هنگام در اوج خود قرار دارد.

با گذر زمان بقیه مفاصل مانند کتف، آرنج ها، ران ها، زانوها و مچ پا هم درگیر این بیماری می شوند.

فرد مبتلا به این بیماری برای گرفتن قاشق و چنگال در درست، باز کردن شیرهای آب، لباس پوشیدن و نوشتن مشکل دارد.

این بیماری هیچ درمانی ندارد. داروهای تجویزی صرفا با استروئیدها نشانه های این بیماری را سرکوب می کنند. در بلندمدت، عوارض جانبی وخیم خصوصا در کبد و کلیه را احساس خواهید کرد.

بااینحال، چند گیاه دارویی برای آرتریت روماتوئید وجود دارند که می توانند شرایط جسمانی بیمار را بهبود بخشند.

این بیماری ناشی از واکنش غیرعادی سیستم ایمنی بدن به مفاصل است.

بعلاوه، ممکن است این بیماری به دیگر قسمت های بدن مانند ماهیچه ها، شش ها، پوست، رگ های خونی، اعصاب و چشم هم حمله کند.

اما چرا سلول های ایمنی به اعضای بدن خودتان حمله می کنند؟

سیستم ایمنی بدن توسط گروهی از سلول های ایمنی خصوصا سلول های لنفاوی، اینترفرون آلفا، اینترفرون بتا و اینترفرون گاما تنظیم می شود.

این سلول ها در حالت طبیعی دیگر سلول های ایمنی بیش فعال را سرکوب کرده و سلول های ایمنی ضعیف تر را تقویت می کنند. به همین خاطر، در تنظیم سیستم ایمنی بدن و دستیابی به تعادل میان سلول های ایمنی بدن نقش مهمی ایفا می کنند.

زمانی که این تنظیم کننده های ایمنی ضعیف می شوند سیستم ایمنی به هم ریخته و حتی به سلول های خودش هم حمله می کند. این وضعیت درست شبیه یک کشور بدون فرمانرواست، و پلیس بدون هیچ کنترلی به شهروندان حمله می کند.

تحقیقات نشان داده اند که گیاه گانودرما سلول های اینترفرون آلفا و گاما را تقویت می کند.

مصرف این گیاه برای بیماران مبتلا به آرتریت روماتوئید می تواند سیستم ایمنی بدن آنها را تقویت کند.
این گیاه می توانند سلول های ایمنی فعال را سرکوب کرده و شرایط بیماری آرتریت روماتوئید را در بلندمدت بهبود بخشد.

فراموش نکنید که نباید بدون توصیه پزشک مصرف داروهای خود را قطع کنید، حتی اگر از گیاهان دارویی مخصوص آرتریت روماتوئید استفاده می کنید.

با اینحال، پزشک می تواند در صورت بهبود شرایط بیماری بصورت مرحله ای میزان داروها را کاهش دهد.

همچنین نباید رژیم غذایی و سبک، زندگی سالم و آرامش اعصاب را فراموش کنید. عصبانی شدن و سرکوب خشم شرایط شما را بدتر و روند بهبود را کُندتر می کنند.

فواید گانودرما برای بیماری لوپوس

لوپوس اریتماتوس سیستمیک (SLE) یا لوپوس منتشر یه بیماری خودایمنی هست که در آن سیستم دفاعی بدن علیه ارگان ها و بافت های پیوندی خود عمل می کند. نوع پوستی این بیماری معمولا به صورت لکه ای سرخ رنگ به شکل پروانه روی گونه ها و بینی نقش می بندد.
مطالعات اخیر دانشگاهی در هنگ کنگ نشان می دهد که گانودرما تاثیر بسزایی در درمان این بیماری دارد.

توجه: زنان در مقابل این بیماری 10 برابر آسیب پذیر ترند.

توجه: در نیمی از بیماران لوپوس منتشر یکی از ارگان های اصلی مانند قلب یا کلیه درگیر می شود.

فواید گانودرما بر بیماری خود ایمنی

( #پیسی، #برص)

بیماری خود ایمنی پیسی (برص)

بیماری خودایمنی هنگامی رخ می دهد که دستگاه ایمنی بدن به اشتباه حمله به خود بدن را آغاز می کند. از جمله بیماری های خودایمنی شناخته شده تر می توان به
لوپوس،
آرتریت روماتوئید،
اسکلروز متعدد(ام اس) و برص اشاره کرد.

اغلب این بیماری ها مزمن هستند،
اما بسته به نوع عارضه ممکن است قابل کنترل باشند.

بیماری های خودایمنی، زنان را بیشتر از مردان گرفتار می کنند و در برخی از خانواده ها شایع تر هستند؛ بنابراین دارای زمینه ارثی هستند.

علائم این بیماری ها رفت و برگشت دارد، ممکن است بیمار مدتی هیچ علامتی نداشته باشد و بعد حمله ی شدید و ناگهانی بیماری رخ دهد که به آن ” شعله ورشدن” بیماری می گویند.

علائم و شدت بیماری در انواع مختلف این بیماری ها متفاوت است.
علاوه بر داروهایی که برای درمان این بیماری ها به کار می رود، کاهش استرس هم به بهبودی علائم کمک می کند.

افراد مبتلا به بیماری های خودایمنی باید عادات سالمی مانند:
انجام مداوم ورزش،
داشتن رژیم غذایی مناسب و
داشتن خواب کافی را برگزینند…

پیسی (برص) بیماری خود ایمنی است که بدن سلول های ” ملانین ” را به عنوان عامل خارجی برداشت کرده و با آن مبارزه می کند:

این بیماری یک بیماری خود ایمنی است که بدن سلول های ملانین را به عنوان یک عامل خارجی برداشت کرده و با آن به مبارزه می پردازد و آن را از بین می برد.

در این بیماری چون سلول های رنگدانه ای از بین می روند در قسمت هایی که سلول های رنگدانه ای از بین رفته است پوست به صورت بدون رنگ و روشن تر از پوست بدن به صورت لک دیده می شود.

پیسی به 2 فرم مشاهده می شود که یک نوع آن محدود است مثلا فقط در دور چشم یا زیر بغل دیده می شود و نوع دیگر آن به صورت منتشر یا در سراسر بدن مشاهده می شود.

قارچ گانودرما با تنظیم و متعادل کردن سیستم ایمنی به کاهش ایجاد این لکه ها کمک میکند و در کنار سایر روش های درمانی به بهبودی و رفع این لکه ها کمک میکند

قارچ گانودرما با تنظیم ترشح
” سایتوکاین های التهابی ” و کاهش های قابل توجه در غلظت های چندین سایتوکاین التهابی شامل:

دکمه بازگشت به بالا