استان ها

پرداخت ۷۱ درصد از مطالبات گندم‌کاران همدان

ترندونی/همدان مدیرکل غله و بازرگانی استان همدان از خرید ۴۰۹ هزار تن گندم از کشاورزان همدان خبر داد و گفت: ۳۳هزار و ۵۰۰ کشاورز گندمکار استان همدان گندم تولیدی خود را به مراکز خرید گندم تحویل دادند.

حسین خوانساری در گفت‌وگو با ترندونی، اظهارکرد: تا ۱۶ شهریور در استان همدان ۴۰ هزار تن گندم به ارزش ۶۱هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از گندمکاران خریداری شده است.

وی با بیان اینکه ۷۱ درصد از بهای گندم پرداخت شده است، خاطرنشان کرد: ۴۳هزار و ۴۰۳ میلیارد ریال از بهای گندمکاران پرداخت شده و  ۱۸ هزار و ۱۷۵ میلیارد ریال نیز در صف پرداخت قرار دارند.

پرداخت ۷۱ درصد از مطالبات گندم‌کاران همدان

وی با بیان اینکه میزان خرید گندم در سال‌جاری نسبت به سال گذشته رشد ۲۹ درصدی دارد، تصریح کرد: میزان خرید تضمینی گندم از کشاورزان استان همدان نسبت به سال ۱۴۰۰ رشد ۱۰۵ درصدی داشته است.

خوانساری با اشاره به خرید تضمینی گندم در ۱۰ شهرستان استان همدان، یادآور شد: گندم مازاد کشاورزان استان همدان توسط ۵۵ مرکز در قالب ۸۱ هزار و ۱۷۰محموله خریداری شد.

مدیرکل غله و بازرگانی استان همدان اظهار کرد: در سال‌جاری شهرستانهای رزن، کبودرآهنگ و نهاوند بیشترین میزان خرید گندم را داشته‌اند.

پرداخت ۷۱ درصد از مطالبات گندم‌کاران همدان

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا